کد خبر 1253322
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
المپیک توکیو| حمایت سرمربی از شاگرد/ هاشمی: به حریفان نگاه کنید متوجه نتیجه خوب صداقت می‌شوید

سرمربی تیم ملی تفنگ تیراندازی گفت:‌ وقتی ببینید که چه قهرمانانی پس از نماینده کشورمان هستند متوجه می‌شوید که نتیجه او خیلی خوب بوده است.

به گزارش مشرق، الهام هاشمی، سرمربی تیم ملی تفنگ کشورمان در پایان مسابقات تیراندازی سه وضعیت گفت: مهیار صداقت با امتیاز ۱۱۶۸ در بین ۳۹ تیرانداز برتر جهان در رده بیستم قرار گرفت. وقتی ببینید که چه قهرمانانی پس از مهیار هستند متوجه می‌شوید که نتیجه وی خیلی خوب بوده است.

هاشمی تاکید کرد: اگر شرایط جوی مناسب بود وی نتیجه بهتری کسب می‌کرد هر چند که وی بالاترین رکورد برون‌مرزی خود را در این مسابقات به ثبت رساند.

سرمربی تیم ملی تفنگ گفت: مهیار در هفته گذشته در تفنگ بادی یک دهم تا فینالیست شدن فاصله داشت و در سه وضعیت هم با توجه به سن جوانی که دارد نتیجه خیلی خوبی کسب کرد.

وی در مورد عملکرد ۴ تیرانداز تفنگ کشورمان در مسابقات المپیک توکیو تصریح کرد: تفنگ تجهیزات محور است و نیازمندی‌های زیادی به نسبت سایر رشته‌ها دارد و باید همیشه در حال تنظیم وسایل باشیم. با توجه به یک سری از مسائلی که وجود داشت در مجموع عملکرد بچه‌های تفنگ خوب بود. اگر نتایج را بررسی کنید متوجه خواهید شد که بچه‌ها بد عمل نکردند.

وی افزود: همیشه اولین مدال در تیراندازی بادی بانوان است و فشار و استرس مسابقه باعث شد تا بچه‌های ما در روز نخست بازی‌ها آن طور که باید خوب عمل نکنند دلیل آن هم جوان بودنشان است. نجمه خدمتی و فاطمه کرم زاده در سه وضعیت عملکرد قابل قبولی داشتند.

سرمربی تیم تفنگ تصریح کرد: المپیک بالاترین سطح ممکن را دارد و بچه ‌های ما عملکرد قابل قبولی در این بازی‌ها داشتند. امیدوارم یک سری از مسائلی که درخصوص تفنگ وجود دارد حل شود تا تیراندازی کشورمان به آن چیزی که حقش است، برسد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس