کد خبر 1253435
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
نکته عجیب در قراردادهای بازیکنان پدیده/ شرط جدایی قاسمی نژاد از جمع شاگردان رحمتی

قرارداد بازیکنان پدیده در سال گذشته به شکلی جالب با این باشگاه به امضا رسیده که در فصل پیش رو مشکلی نداشته باشند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پدیده مشهد فصل را با عنوان نهمی به پایان رساند؛ اگرچه این تیم در طول فصل با مشکلات متعدد مدیریتی و بحث مالکیت مواجه بود.

با پایان فصل، شایعات فراوانی در مورد جدایی برخی بازیکنان مطرح شده اما قرارداد این بازیکنان با باشگاه در نوع خود جالب است. فصل گذشته قرارداد بازیکنانی مثل امیرحسین کریمی، صادق صادقی، عرفان معصومی و .... ۲ و ۳ ساله امضا شده و تمامی بازیکنان این تیم با این باشگاه در فصل جدید قرارداد دارند و نمی توانند از جمع سرخپوشان مشهدی جدا شوند.

از بین بازیکنان پدیده، تنها یوسف وکیا که در نیم فصل به این تیم اضافه شد به خاطر شرایط سنی تا پایان فصل قرارداد امضا کرد و تنها بازیکنی که می تواند از این تیم جدا شود وکیا خواهد بود و این باشگاه دغدغه ای برای تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته را ندارد.

امین قاسمی نژاد ستاره این فصل پدیده نیز یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و تنها در صورتی که مبلغ رضایتنامه مد نظر پدیده را پرداخت کند، می تواند از این تیم جدا شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عارف IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    5 5
    این پیرمرد که میخواد تازمسی یک سال کوچکتر ولی دیگه تاریخ مصرفش تموم شده خیلی بازار گرمی نکنین باشه توپدیده تادوبار پدیده بشه بعد خداحافظی بکنه۳۵

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس