کد خبر 1253534
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
فوتبال

مدیر روابط عمومی باشگاه پاس همدان پیرامون آرای کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در رابطه با پاس گفت: احکام کمیته اخلاق برای برداشتن فشار رسانه‌ای صادر شده است، اگر جز این است چرا تبانی‎گران محروم نشدند؟

به گزارش مشرق، محمد حسامی با اشاره به احکام صادره کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اظهار کرد: معتقدم با طرح چند سوال می‌توان از اساس این آرا را زیر سوال برد.

وی گفت: اگر تیم شهید قندی به دلیل تبانی به لیگ دسته سوم سقوط کرده؛ چرا هیچ فردی اعم از مدیرعامل، سرپرست، سرمربی و بازیکن از این تیم محروم نشده است؛ بالاخره امر تبانی دو طرف دارد و کسی باید از دو طرف ماجرا تبانی را رقم بزند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پاس همدان با اشاره به اینکه این موضوع در رابطه با دو تیم پاس همدان و شهرداری ماهشهر هم صدق می‌کند عنوان کرد: اگر دو تیم به خاطر تبانی محکوم به کسر ۶ امتیاز در این فصل و ۶ امتیاز در فصل آینده و ۵ میلیارد ریال جریمه نقدی شدند؛ یعنی کمیته اخلاق به این نتیجه رسیده این دو تیم تبانی کرده‌اند، سوال اینجاست اگر بین پاس و شهرداری ماهشهر تبانی شده چرا از مسئولان دو تیم کسی محروم نشده است؟

وی با بیان اینکه در صورت تبانی بالاخره باید تماسی بین دو مسئول اعم از مدیرعامل، سرپرست یا سرمربی اتفاق افتاده باشد و باید پولی در این میان تبادل شده باشد تاکید کرد: در این میان کسی از مسئولان دو تیم محروم نشده چون عملا سندی برای تبانی وجود نداشته است.

حسامی با اشاره به این که در بازی آخر تیم پاس با هفت ۷ بازیکن سهمیه امید و جوانان پا به میدان مسابقه گذاشته است تصریح کرد: بسیاری از بازیکنان اصلی تیم به خاطر اعتراض به عدم دریافت مطالبات خود در این بازی شرکت نکردند و کل تیم نیز ۶ هفته تمرین نکرده بود و این ۳ بازیکن نیز به دلیل مصدومیت شرایط حضور در این دیدار را نداشتند ولی چون بازیکن جایگزین نبود مجبور به بازی شدند.

وی با اشاره به اینکه به دلیل نداشتن بازیکن قصد حضور در این بازی را نداشتیم اما سازمان لیگ ما را محبور به حضور در این دیدار کرد گفت: بازیکنانی که از تیم پاس محروم شدند جزو بااخلاق‌ترین بازیکنان پاس بودند و بی‌تردید با توجه به شناختی که جامعه فوتبال همدان از این بازیکنان دارند حاضرند برای سلامت رفتاری و اخلاقی این بازیکنان شهادت بدهند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پاس تاکید کرد: باشگاه پاس به این رای معترض است و حتما با ارائه یک لایحه دفاعی از حقوق باشگاه و بازیکنان دفاع می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هر مسئولی که در تیم پاس مسئولیت می‌گیرد از فیلترهای مختلف ارگان‌های نظارتی رد می‌شود و محال است فرد یا افرادی در تیم پاس فعالیت کنند که دست به تبانی بزنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کیسه سوز فرناز دغل IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    0 0
    مدیر زوابط عمومی پاس راست میگه تبانی فقط مختص تیم دوچرخه سواران معروف به کیسه ایرانی هست و تیم های دیگه هیچ گناهی ندارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس