کد خبر 1253580
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷
مسی

یک نشریه کاتالان از توافق نهایی لیونل مسی با باشگاه بارسلونا خبر داد و جزئیات آن را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، نشریه اسپورت کاتالونیا اعلام کرد که باشگاه بارسلونا و لیونل مسی برای عقد قراردادی جدید به توافق نهایی دست پیدا کرده‌اند که به موجب آن کاپیتان آرژانتینی آبی‌واناری‌ها تا سال ۲۰۲۶ در نوکمپ خواهد ماند.

مطابق گزارش اسپورت؛ همه چیز برای امضای قرارداد میان طرفین آمده شده و تنها چیزی که باقیمانده این است که رئیس باشگاه خوان لاپورتا لیست حقوقی تیم را کاهش دهد تا به سقف تعیین شده توسط سازمان لیگ اسپانیا برسد، اتفاقی که انتظار می‌رود ظرف چند روز آینده صورت بگیرد و به این ترتیب باشگاه هم ماندن مسی را اعلام رسمی خواهد کرد.

قرارداد قبلی مسی با بارسلونا بیش از یک ماه قبل به پایان رسیده اما تمایل او برای تمدید قرارداد مشخص بود. در واقع رویکرد مسی - کسی که سال گذشته در چنین مقطعی به صورت رسمی درخواست جدایی کرده بود - با انتخاب مجدد خوان لاپورتا به عنوان رئیس باشگاه تغییر کرد و او پدرش خورخه که مدیربرنامه‌هایش نیز هست موافقت خود را با ماندن در نوکمپ نشان دادند.

با وجود مشکلات اقتصادی باشگاه بارسلونا، لاپورتا همواره نسبت به تمدید قرارداد مسی خوشبین بود و ظاهراً او طی چند ساعت گذشته سرانجام توانست به وعده‌ انتخاباتی‌اش برای حفظ ستاره آرژانتینی جامه عمل بپوشاند.

طبق ادعای نشریه کاتالان؛ لاپورتا برای قرارداد ۵ ساله جدید با مسی ۳۴ ساله توانسته نظر او را برای کاهش ۵۰ درصد حقوقش جلب کند. در واقع لاپورتا با طولانی کردن مدت قرارداد مسی توانسته کاهش ۵۰ درصد حقوق سالانه او را جبران کند. با این وجود بارسلونا هنوز باید حقوق برخی دیگر از اعضای تیم از جمله پیکه، بوسکتس، آلبا و سرخی روبرتو را کاهش دهد و بازیکنانی مانند ساموئل اومتیتی، میرالم پیانیچ و مارتین برایت ویت را بفروشد یا قرض دهد تا سقف حقوق‌های پرداختی به بازیکنانش را باز هم کاهش دهد تا به حد نصاب مشخص شده توسط لالیگا برساند.

به گزارش اسپورت؛ مسی که در حال حاضر همراه با لوئیس سوارس و سسک فابرگاس تعطیلات تابستانی را سپری می‌کند تا زمان امضا شدن قرارداد به بارسلونا باز نخواهد گشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس