اقدام تأمل برانگیز دولت روحانی در بزرگنمایی توان اسرائیل

چرا دولتمردان باید در ساعات پایانی عمر دولت تدبیر و امید، اینگونه پالس ضعف به طرف غربی- عبری ارسال کنند؟!

سرویس سیاست مشرق - روحانی- 11 مرداد- در نشست با مدیران ارشد دولت تدبیر و امید در سالن اجلاس سران گفت:«اسرائیلی‌ها اسرار هسته‌ای را از کشور خارج کردند و پیش ترامپ بردند و ترامپ هم از توافق خارج شد».

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور نیز در این نشست گفت:«هیچ کس از ما نپرسید که چگونه نفت فروختید؟ ترامپ ایستاد و نگذاشت یک بشکه نفت فروخته شود و به ۱۲ نفت کش ما آسیب زده و منفجر کردند اسرائیل آدم می‌فرستاد داخل نفت کش ما و آن را منفجر می‌کرد».

این اظهارات که از موضع ضعف مطرح شده، آن هم در ساعات پایانی دولت دوازدهم و البته همزمان با اتهام زنی رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس علیه ایران به بهانه حمله به کشتی صهیونیستی، بسیار قابل است.  

اقدام تأمل برانگیز دولت روحانی در بزرگ‌نمایی توان اسرائیل/ ارسال پالس ضعف در آخرین ساعات دولت تدبیر و امید!

بزرگنمایی توان اسرائیل توسط مقامات ارشد دولت دوازدهم در حالی است که در روزهای گذشته مدیرکل ضد جاسوسی وزارت اطلاعات اعلام کرد:«با رصد و کنترل اطلاعاتی خارج از مرزها و اقدامات گسترده اطلاعاتی عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) شبکه‌ای از عوامل سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) به همراه محموله سنگین سلاح و مهمات پس از ورود از مبادی مرزی غرب کشور دستگیر شدند».

وی با بیان اینکه عوامل موساد قصد داشتند از این تجهیزات در جریان اغتشاشات شهری و ترور بهره برداری کنند؛ تصریح کرد:«رژیم صهیونیستی در مقطع برگزاری انتخابات نیز در چند نوبت قصد انجام اقدامات خرابکارانه در نقاط مختلف کشور داشت که با اقدام به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) از انجام این خرابکاری‌های تروریستی جلوگیری به علم آمد و ضربه‌ای کاری به شبکه تروریستی موساد در منطقه وارد شد».

اقدام تأمل برانگیز دولت روحانی در بزرگ‌نمایی توان اسرائیل/ ارسال پالس ضعف در آخرین ساعات دولت تدبیر و امید!

در روزهای گذشته همچنین شبکه‌ ۱۱ تلوزیون رژیم صهیونیستی با اشاره به جاسوسی کارمند وزارت خارجه رژیم اسرائیل برای ایران، این مسئله را یک شکست اطلاعاتی بزرگ برای این رژیم نامید.

سوم مرداد سالجاری نیز عبدالله دوم پادشاه اردن در گفتگویی با شبکه سی ان ان اعلام کرد جنگ اخیر در غزه زنگ هشداری برای همگان (جریان های طرفدار سازش و اسرائیل) است، به ویژه که قدرت اسرائیل و پیشرفت‌های اقتصادی و فن‌آوری اش تنها پوشش و چهره‌ای بسیار شکننده از این ساختار محسوب می‌شوند.

عبدالله دوم که با فرید زکریا مجری معروف سی ان ان گفتگو کرده تاکید کرد: اسرائیل یک ویترین بسیار شکننده از قدرت و توانمندی دارد، جملاتی که کارشناسان آن را نوعی اعتراف به پوشالی بودن قدرت رژیم صهیونیستی تفسیر کردند.

اکنون اسرائیل درگیر مشکلات عدیده در خاک سرزمین های اشغالی و همچنین در سطح منطقه است. رژیمی که از ترس به دور خود دیوار کشیده و حتی توانایی مقابله با «بادبادک های آتش زای» جوانان فلسطینی را هم ندارد.

اقدام تأمل برانگیز دولت روحانی در بزرگ‌نمایی توان اسرائیل/ ارسال پالس ضعف در آخرین ساعات دولت تدبیر و امید!

رژیم جعلی اسرائیل که مدعی داشتن مجهزترین تسلیحات نظامی در دنیاست اکنون حتی از «بادبادک های آتش زای» جوانان فلسطینی وحشت دارد و این بادبادک ها به کابوسی برای سران این رژیم تبدیل شده است. صهیونیست‌ها تاکنون برای مقابله با بادبادک‌های آتشین کاغذی که وارد آسمان سرزمین‌های ‌اشغالی می‌شوند، راهی نیافته‌اند.

شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی چندی پیش به نقل از یک مسئول نظامی اسرائیلی اعلام کرد: «ارتش اسرائیل با پرتاب کنندگان بادبادک‌های آتشین برخورد خواهد کرد، چرا که این بادبادک‌ها مانند موشک بوده و پدیده‌ای خطرناک به شمار می‌روند».

اقدام تأمل برانگیز دولت روحانی در بزرگ‌نمایی توان اسرائیل/ ارسال پالس ضعف در آخرین ساعات دولت تدبیر و امید!

رژیم اسرائیل که پیش از این شعار «از نیل تا فرات» را مطرح کرده بود، حالا از وحشت و ترس، به دور خود دیوار کشیده است و ناکارآمدی گنبد آهنین این رژیم نیز بارها ثابت شده است.

حال سوال اینجاست که چرا دولتمردان باید در ساعات پایانی عمر دولت تدبیر و امید، اینگونه پالس ضعف به طرف غربی- عبری ارسال کنند؟!

آقای روحانی در ابتدای دولت تدبیر و امید در سال 92 مدعی شد که «خزانه کشور خالی است»؛ وی و معاون اول دولت اکنون با ادبیاتی مشابه، با کوچک نمایی توان کشور و بزرگنمایی توان دشمن، همان پالس را به دشمنان ملت ایران ارسال کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 50
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    29 3
    اصلاحات غربگدا
    • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      23 3
      خدا رو شکر رفتند . اسراییل باید عزادار رفتن اینها باشد خخخخ
    • سوخته IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      10 2
      یک نفر خائن نفر دوم اسرائل است هر کسی دیر فهمیده مشکل دارد
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    7 3
    این شیخ ... واقعا میگوید یا جزو سایرخالی بندی هایش است؟!
    • NL ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      25 3
      اصلاح طلبان نوکر کدخدا و اسرائیل، صنعت هسته ای را با بتن پر کردند و با تجویز داروهایی که تست حیوانی را نگذرانده باعث افزایش فوت بیماران کرونایی شدند و با اصرار بر اجرای طرح ترافیک و شلوغ کردن مترو و اتوبوسها تعداد افراد مبتلا به کرونا و فوتی های کرونایی را افزایش دادند. اسرائیل اگر به ایران حمله میکرد نمی توانست به اندازه تعداد تلفات کرونایی که رو.... عامل افزایش آن بود از مردم ایران تلفات بگیرد.
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    24 3
    هر دوی این جنابان ضمن ممنوع الخروجی باید تا اطلاع ثانوی زیر نظر باشند تا تکلیف خیلی چیز ها روشن بشه. این هشت سال ادامه قضایای دهه شصت روحانی و هاشمی است در زمان مذاکرات ...!!
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    54 4
    فقط خائنین پالس ضعف به دشمن ارسال می کنند
    • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      19 2
      عامدانه این پالس‌های را میدهند
    • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      9 2
      سالها بعد نقش شاپور ریپورتر در تاریخ ایران به عنوان یک جاسوس و عامل خارجی معلوم شد. همینطور یهودی بودنش. وگرنه در زمان کار در سفارت ایران در زمان خودش فقط یک دیپلمات بود...
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    22 3
    بالاخره تموم شد...
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    9 2
    / وقتی ی علوی به اصرار ی روحانی میشه وزیر اطلاعات در حالیکه معترف است که من اورده ای [برای پست وزارت اطلاعات ] ندارم وقتی ملاک وزیر اطلاعات انتخاب کردن / دیگه نفوذی فرستادن و خرابکاری برای رژیم های پوشالی و تروریستی چون رژیم اشغالگر صهیونیستی افتخار و قدرت بحساب نمیاد / بغل گوش گروه مذاکره کننده جاسوس راه میره و اینها نمیفهمند وو.. سپاه هم که اسناد جاسوسی رو در مجلس منتشر میکنه این حضرات دولتی منکرش میشن و میگن جاسوس نبوده !!! اینها اثرات عدم توجه به شایسته سالاری و تخصص در انتخاب وزراست / شما زبده ترین و پیشرفته ترین نیروهات رو هم بسپری دست یه ادم کار نا بلد ، نتیجه تی بهتر از این دریافت نمی کنی / شما تو فوتبال و والیبال و کشتی و.. اکه مربی و کادر فنی درستی انتخاب نکنی هزار هزار هم که بازیکنت خوب و فنی و درجه یک باشه شکست میخوری / دل ادم خون میشه وقتی سربازان گمنام امام زمان (عج) با هزار زحمت و حتی تقدیم شهید، جاسوسی رو دستگیر میکنن و حضرات دولتی ی روحانی اینهادرو با ثمن ارزان و نا برابر ازاد میکنند ، باهاشون تو فرودگاه خوش و بش میکنند انگار نه انگار که این طرف جاسوس بوده و به کشور ضرر زده ( خوش و بش ی عراقچی با جاسوس اسرائیلی ) /
    • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      11 2
      وقتی ملاک انتخاب وزیر اطلاعات کردن ی روحانی سیادت اون فرد هست ....
  • US ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    16 1
    امیدوارم برای همیشه از این کشور بروید ... البته پس از بارگرداندن پولهای مردم.
    • محسن IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      6 1
      البته پس از محاکمه
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    17 1
    مامور معذور است وتا لحظه آخر همه مامور وظیفه شناس !!!!!!!!! وظیفه محوله را انجام میدهد
  • محمد IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    16 4
    آدم یاد منافقین مدینه می افته که چقدر پیامبر و مسلمانان را از تعداد زیاد لشگر کافران می ترساندند ...
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    9 9
    چندسال دیگه خبری از اسراییل نیست. نابود شده کلا
    • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      2 1
      به لطف الهی
  • محمد IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    9 1
    بخش عمده ای از این اظهارات مربوط به حضوربچه های آقایون درخارج ازکشوراست.
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    7 1
    الیس الله بکاف عبده و یخوفونک بالذین من دونه و من یضلل الله فماله من هاد تورا از کسانی به جز خداوند می ترسانند پس کسی که خداوند گمراهش کرده باشد برایش راهنمایی نخواهد بود.
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    4 2
    کی این افراد صحبت کردن غیر ذلیلانه رو میخوان یاد بگیرند؟!! ظاهرا فراموش میکنند که به نمایندگی از این ملت دارند حرف میزنند.
  • حسن IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    13 1
    فقط محاکمه خائنین روشنگر بسیاری از مجهولات خواهد بود
  • SE ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    11 3
    با این سخنان ثابت کرد دولت روحانی همانند دولت قجری بوده
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    6 3
    ذوب در شیطان شده
    • DE ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      4 2
      اصلاح طلبها با آزاد گذاشتن تردد در اسفند و فروردین ، تعداد افراد مبتلا و فوتی های کرونا را افزایش داده اند.
  • محمدایوب IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    11 2
    آیا باز کسی شک در عمدی بودن گرانی‌ها جهت نارضایتی مردم وایجاد شورش ووطن فروشی .... دارد. آیا نباید اینها محاکمه شوند. کمر مردم راسکستند زندگی مردم رانابود کردند
  • GB ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    7 3
    ............... یک نفوذی هست و تاریخ این را اثبات خواهد کرد.
  • سید IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    5 2
    اینا واقعا دولتمردان ما بودند؟! یا دولت اصلیشان جای دیگری بود خارج از مرزهای ایران!
  • مجید IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    8 3
    سنان بن انس یکی از مجرمین صحرای کربلا ، در آخرین لحظات عمرش هم دست از خباثت برنداشت . این چنین است سیرت منافقین
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    4 1
    اگر جهانگیری و روحانی راست بگویند که باید به جرم افشای اطلاعات محرمانه بازخواست بشوند اگر هم دروغ بگویند که باید به جرم دروغگویی و تشویش اذهان و تضهیف نظام بازخواست بشوند
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    6 2
    حقیقت تلخ است واینکه کشور پر از جاسوسان اسراییل هست.
  • مهدی IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    1 2
    از غرب پرستان انتظاری بیشتر از این نمی توان داشت
  • DE ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    3 2
    اقای تاجزاده خناس و فتنه گر معروف! با اینهمه دولا خم شدن جلو امریکا و زانو زدن مقابل اون کجاها رو فتح کردید؟
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    3 2
    چون انسانی که دین ندارد فرقه گرا می شود بهایی ، صهیونیست و ...
  • حامد IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    4 1
    دولت بنفش فاسد
  • امید IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    4 2
    1-ما را در پیشرفت های هسته ای به عقب کشاندند. 2-اقتصاد را ویران کردند. 3-خزانه راخالی کردند. 4-فضای فساد ، رانت و اختلاس و خروج ارز را ایجاد کردند. 5-مردم را از نظر فرهنگی و اعتقادی برعکس شعار تدبیر و امید نا امید و در دنیا سر خورده کردند 6-هیچ ارتباطی در حوزه های سیاسی و منظقه ای را حمایت و پشتیبانی نکردند. 7-موجب نارضایتی در سطح جامعه و عقب افتادگی شدند. 8-جرات ترور شهید سلیمانی و فخری زاده و ... به دشمن ایرانیان(غربیان) دادند. ضروریست که موارد توسط کمیته ای بررسی و عناصر خاطی شناسایی و عوامل نفوذ دستگیر شوند .بعید می دانم همین سرویس های مخرب موجب سنگ اندازی و ترمز پیشرفت برای دولت جناب آیت الله رئیسی نشوند.
    • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      0 0
      نتیجه رای کنسرتی و رای ندادن برخیهاست ریشه مشکل فرهنگ مردمه
  • داود IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    2 1
    مرگ بر اسراییل
  • ابوالفضل IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    3 0
    ایا بردن پانصد کیلو سند از قلب ایران توسط اسرائیل دروغ هست؟
  • رضا IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    5 3
    .... جاسوس انگلیس ها ست..
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    2 2
    آقای رو.... شخص شما مسئول می‌باشید
  • علی IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    1 1
    سلام اسراییل و آمریکا از نوچه های خود باخبرند
  • دانا IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    2 3
    اسراییل نابود می شود. شک نکنید
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    2 2
    ...کسی که ولایت شیطان بزرگ را می پذیرد و از ولایت خدا و قرآن و اولی الامر خارج می شود....
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    3 2
    اینان به نظرشان هم واره غرب و دیگران بزرگ و قدرت مند بودند و توانی را نداشتند که بتوانند توان مندی های کشور را ببینند.
  • سید فروزان CH ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    2 2
    ناراحتی فری... و ج.... ،به دام افتادن شبکه تروریستی و محموله اسلحه جهت ایجاد ترور و خرابکاری در دوران انتخابات و اعتراض به عملکرد دولت بوده ، فری... و دوستانش هدفی جز به اغتشاش کشاندن مملکت و استفاده تبلیغاتی سیاسی از اغتشاشات جهت در قدرت ماندن نداشتند
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    2 2
    جوهره خودشان را نشان دادند/
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    2 3
    عاقبت خدا را رها کردن، وبه کدخدا چسبیدن نتیجه‌اش می شود جاسوسی
  • بهرام IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    1 0
    تو هشت سال کار اصلیشون همیشه این بوده: گرا دادن به آمریکا و اسرائیل و اروپا و معطل نگه داشتن کشور
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    0 0
    منظور از اسرائیلیها خودشون هستن آخه اینا یهودی زاده اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس