شهرداری

شهرداری تهران در آستانه برگزاری مراسم تنفید و تحلیف رئیسی به عنوان رئیس دولت جدید، اقدام به برافراشتن پرچم های سیاه در برخی از میادین و مراکز شهر تهران کرده است.

به گزارش مشرق، شهرداری تهران در مناطق مختلف تهران اقدام به برافراشتن پرچم های سیاه کرده است.

برپایه این گزارش، براساس اخبار و گزارشات منتشره فردا سه شنبه مراسم تنفیذ حکم سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب مردم ایران توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار می شود.

اقدام قابل تامل شهرداری تهران در آستانه مراسم تحلیف رئیس دولت جدید

همچنین بر اساس اخبار منتشره مراسم تحلیف آیت الله رئیسی روز ۵ شنبه برگزار خواهد شد. تاکنون ۱۱۵ مقام رسمی از ۷۳ کشور جهان  برای حضور در مراسم تحلیف  اعلام آمادگی کرده اند. از بین این مقامات ۱۰ رئیس کشور در تراز سران کشورها، ۲۰ رئیس مجلس، ۱۱ وزیر خارجه، ۱۰ نفر از وزرای دیگر کشورها و همچنین فرستاده ویژه و نواب رؤسای مجالس، رؤسای کمیسیون‌ها و هیئت‌های پارلمانی در این مراسم حضور پیدا می‌کنند. همچنین رؤسای مقامات ۱۱ سازمان بین‌المللی و منطقه‌ای، نماینده‌ دبیرکل سازمان ملل، رئیس اوپک و مقاماتی از IPU، اتحادیه اروپا، اوراسیا، اتحادیه بین‌المجالس کشورهای اسلامی و آسیایی، سازمان اکو، سیکا و D۸ برای حضور در این مراسم دعوت شده و اعلام آمادگی کرده اند.

در همین حال، شهرداری تهران در اقدامی قابل تامل به بهانه فرارسیدن ماه محرم پرچم های سیاهی را در برخی از میادین و مراکز پرتردد شهر تهران برافراشته است. این در حالی است که شهرداری تهران در ایام سوگواری و مناسبت های تقویمی گذشته کمترین تحرکی را از خود نشان نداده که واکنش هایی را نیز برانگیخته بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    16 0
    این جماعت عقده ای هستن شرشون کم
    • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      5 1
      نه خیر. هیچ عزمی برای برخورد و محاکمه دیده نشده. ضمن اینکه شرشون کم نخواهد شد، شاهد: جهانگیری دستور افزایش حقوق ۲۰۰۰۰ مدیر رو صادر کرد که مجلس باهاش مخالفت کرد. این ۲۰۰۰۰ نفر کیا هستن و چه جاهایی مسئولیت دارن؟ اگر بانیان وضع موجود محاکمه نشن این کشور نه روی ارامش میبینه نه پیشرفت. ضمنا، همزمان با رفتن روحانی باید یک جشن ملی برگزار بشه. باید یک جشن برگزار بشه.
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    15 1
    نیش عقرب نه از ره کین بلکه اقتضای طبعتش اینست. عقرب بدبخت بدون کینه نیش میزنه اینا که کینه شان سرتاسر عمق وجودشونو پر کرده دیگه ببین چه میکنن!!!
  • مهماندار هواپیما IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    15 1
    این پرجمها نشانه عزا دار بودن اصلاح طلبان است
  • حیدر صالح NL ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    0 0
    به فال نیک می گیریم دشمن به سوگ نشست عن قریب مادراشون به عزا بنشینند
  • IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    0 0
    پرچم سیاه برای چیه یکی توضیح بده برای محرم؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس