کد خبر 1253599
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱
آلمان

دادگاه فدرال آلمان از محکومیت یک زن آلمانی - ایتالیایی به جرم انجام فعالیت های جاسوسی برای دولت چین از سال ۲۰۱۰ به این سو خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از اسوشیتد پرس، دادستان دادگاه فدرال آلمان از محکوم شدن یک زن اروپایی به جرم جاسوسی برای چین در در این کشور خبر داد.

بر اساس این گزارش، به گفته دادستانی فدرال آلمان، این زن که تابعیتی ایتالیایی - آلمانی دارد، «کلارا. کِی» نام داشته و از سوی دادگاه به تحمل هفت سال حبس محکوم شده است.

بنا بر اطلاعات اعلام شده از سوی دادستانی فدرال آلمان، محکوم یاد شده، همسر فردی به نام «کلاوس. ال» بوده که وی نیز بنا به اتهامی مشابه، ماه گذشته در دادگاه مونیخ محکوم شد.

دادستانی فدرال، کلارا. کی را به مباشرت در جرم همسر خود مبنی بر انجام فعالیت های جاسوسی از سال ۲۰۱۰ برای دولت چین محکوم کرده و معتقد استد این زوج، زمانی که برای یک ارائه علمی در سال ۲۰۱۰ راهی شانگهای شده بودند، توسط سرویس اطلاعاتی این کشور به عنوان جاسوس به کار گرفته شده اند.

به گفته دادگاه، از آنجا که زوج یاد شده از مدیران و اعضای اتاق فکرهای بزرگ آلمان بوده اند، اطلاعات با ارزشی در اختیار سرویس اطلاعاتی چین قرار داده اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    1 0
    آقا ولش کنین، اون یه شهروند ساده آلمانی بوده، ای داد ای بیداد.... آقا بلد نیستین سرو صدا راه بندازین؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس