کد خبر 1253780
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰

به گزارش مشرق وحید جلال زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در رشته توئیتی نوشت: گفتگوی آقای روحانی نشان داد که ایشان از خلف وعده های غربی ها درس عبرتی نگرفته و همچنان در توهم اعتماد به دشمنان ایران دست و پا می زند.

نتیجه اعتماد به کدخدا

پرونده بی فرجام برجام از روحانی، عبرتی برای سیاست ورزی ایران معاصر در روابط خارجی ساخت.

تلاش بی سرانجام روحانی در روایت سازی ناکامی مذاکرات وین و مقصر جلوه دادن مجلس در این واپسین روزهای دولت دوازدهم، آخرین تیر ترکش کمان نیویورکی ها بود که بر هدف ننشست و به باور مردم نایل نشد.

دولت عبرت

آخرین تیر ترکش نیویورکی‌ها!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    26 4
    خواهشا دیگه از رو.... بازخواستشو خبر بدین و بس
    • IR ۰۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      0 3
      خاله خرسه! ببند ناطقه رو. بدی ایرانیها همینه یه دولت دولت دیگه رو، عوض رفع مشکلات مردم، فتیله پیچ میخواد کنه. هشت سال فقط بزن بزن سیاسیون با هم.
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    19 4
    رئیس جمهور برای چندمین بار گفته: "مذاکره جلوی جنگ را گرفت" کدامین جنگ؟ جنگ فرضی و خیالی؟ شما حتی در این جنگ فرضی هم شکست خوردید. مذاکره جنگ را به سفره مردم کشاند بر باعث و بانیش لعنت.
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    6 24
    روزی برسه که رییسی هم از مجلس بناله. این خط و این نشون.
  • رحمت عیدی IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    1 0
    از وقتی که ایران شد جمهوری اسلامی ایران قاعدتا میبایست نرم افزارسیستم حکومتی آنهم اسلامی انقلابی باشد که متاسفانه نیست یعنی خیلی جاهاش نیست مثل سیستم بانکداری بانکها، ادارات، سیستم آموزشی،و... که فقط اسمش شد یک اسم اسلامی همین واصلی ترین نکته همینجاست که یک عده نگذاشتند که بشود آنها همان شبکه های مختلف جریان نفوذ هستند که مانع جایگزینی واقعی سیستم حکومتی اسلامی در نهادهای مهم اقتصادی آموزشی و اداری شدند و نتیجه شد همین وضعیت فعلی که البته به آن اصلاح ساختارها هم گفته میشود یعنی جریان نفوذ مثل یک ویروس و بد افزار اول بستر قانونی و ساختاری را فراهم کرد وبعد بوسیله مهره های خود در متن این بستر معیوب و نا همخوان هرکاری که خواست انجام داد تا جمهوری اسلامی ایران پیشرفت نکند
  • DE ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    1 0
    این که دولت روحانی در مدت تمام 8 سال موفق نبود و کاری نمیکرد و دولت را از همان روز اول گذاشت روی پایلوت وخلبان اتو ماتیک تا همچین ملایم بره یواش یواش به ته دره علتش مصوبه چند ماه پیش مجلس بود . چون روحای 8 سال پیش میدونست مجلس چنین قطعنامه ای را 8 سال دیگه میده لذا دستش بکار نمیرفت .امریکا هم میدونست همچین مصوبه ای از مجلس 8 سال دیگه میاد بیرون لذا تحریمها را 8 سال پیش برنداشت.
    • رحمت عیدی IR ۰۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
      0 0
      داش خودت فهمیدی چی گفتی خداییش؟ و اما بعد مگر روحانی و آمریکا علم غیب داشتند که هشت سال بعد مجلس عوض شده و چنین مصوبه ای میدهد؟؟!! وا عجبا وا شگفتا اگر علم غیب داشتند و دارند که به عقل ناقصشان میرسید چاره جویی کرده و علاج واقعهٔ از علم غیب دانسته قبل از وقوع کنند نه اینکه دست روی دست گذاشته و متوصل به اتو پایلوت و جزای گناه آینده از قبل کنند، کمی مطالعه بفرما که بعدا اگر خواستی خزعبلات شیخ فر....را جهت توجیه بلغور کنی حرفی بهتر گفته و البته نگویند لالی
  • داوود IR ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    2 0
    روحانی و دار و دسته نیویورکی ها باید به دلایت بسیار زیاد سوء مدیریت از امنیتی تا آب خوردن مردم با اسناد و مدارک محکمه پسند موجود، روبروی قاضی عادل قرار گیرند و بازخواست شوند، داستان روحانی تمام شد ولی خسارتهای اندیشه های ایشان تا سالها بر گرده مردم سنگینی خواهد کرد
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    0 0
    ... دولت سازندگی -دولت اصلاحات-دولت عدالت-دولت عبرت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس