کد خبر 1253801
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲

 امروزه با توجه به رشد و گسترش صنعت گردشگری در ایران، برای انتخاب و رزرو هتل گزینه‌های زیادی داریم. رعایت کرد کردن یک سری نکات روی کیفیت اقامت و رزرو هتل اثرگذارند. کیش و مشهد از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در ایران هستند که هر کدام هتل‌های زیادی دارند. با جاباما همراه باشید تا با این نکات رزرو هتل در این دو شهر بیشتر آشنا شوید.

در هنگام رزرو هتل باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

ویژگی‌های هتل خوب در کیش

جزیره کیش یکی از مقصدهای پرطرفدار گردشگرهای ایران است. دریای جنوب، سرگرمی‌های متنوع، مرکزهای خرید بزرگ و ... از جاذبه‌های گردشگری کیش است که در هر فصل ویژگی‌های خاصی دارند. یکی از دلایلی که گردشگرهای زیادی به کیش سفر می‌کنند وجود هتل های متنوع از نظر کیفیت خدمات و قیمت است. پیشنهاد جاباما این است که اگر قصد سفر به کیش را دارید، تمام هتل های کیش را به دقت بررسی کنید. برای رزرو هتل های کیش هم می‌توانید از جاباما کمک بگیرید. شاید از نظر شما اقامت در هتل‌های چند ستاره هزینه زیادی برای سفر داشته باشد اما واقعیت این است که گاهی اختلاف قیمت بین هتل‌های معمولی و خوب بسیار ناچیز هستند. نکته دیگری که در رزرو هتل های کیش باید در نظر بگیرید، تفاوت قیمت و خدمات هتل در فصل‌های مختلف سال است. ممکن است بتوانید یک اتاق بسیار زیبا با چشم‌اندازی رویایی را رزرو کنید و در همان حال هزینه سفر خود را نیز مدیریت کرده باشید. در ادامه نکاتی را که در رزرو هتل های کیش باید در خاطر داشته باشید یادآور می‌شویم.

فاصله بین هتل و دریا

موقعیت مکانی هتل در شهرهای ساحلی اهمیت بالایی دارد. به دلیل مدت محدودیت زمانی که در سفر دارید بهتر است در هنگام رزرو هتل فاصله‌ی بین هتل و دریا را در نظر بگیرید. برای دیدن زیبایی‌های دریای کیش و قدم زدن در ساحل‌های تمیز این جزیره، یک بار و دو بار به دریا رفتن کافی نیست. پس جاباما پیشنهاد می‌دهد این نکته‌ی مهم را در ذهن نگه دارید.

در هنگام رزرو هتل باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

فاصله بین هتل و مراکز خرید یا سرگرمی‌های کیش

افرادی که به کیش سفر می‌کنند غیر از لذت بردن از طبیعت زیبای این جزیره، اغلب به گذراندن وقت خود در مراکز خرید یا سرگرمی‌های دیگر جزیره کیش علاقه دارند. در نظر گرفتن مسافت بین هتل تا مراکز خرید نیز می‌تواند به خسته نشدن و خوش‌گذرانی شما کمک قابل توجهی کند.

استفاده از نظر گردشگرهایی که در هتل‌های کیش اقامت داشته‌اند

یکی دیگر از نکاتی که می‌تواند در انتخاب و رزرو هتل‌های کیش موثر واقع شود، استفاده از نظر گردشگرهایی است که به کیش سفر کرده و در هتل مورد نظر شما اقامت داشته‌اند. جزیره کیش با توجه به طیف گسترده گردشگرهایی که به خود جذب می‌کند هتل‌هایی با قیمت و خدمات متنوع دارد. جاباما بهترین سایت رزرو هتل، اقامتگاه، ویلا و سوئیت است. با ورود به صفحه هر هتل در جاباما از کیفیت خدمات و نظر گردشگرهای جزیره کیش اطلاع پیدا کرده و یک تجربه‌ی یک اقامت باکیفیت را برای خود و همسفرهایتان رقم بزنید.

به جای عکس هتل به امکانات هتل دقت کنید

هر هتل در هر شهری ممکن است دارای اتاق‌ها و فضاهای مختلفی باشد که شباهت چندانی به یکدیگر ندارند. برای رزرو هتل های کیش بهتر است به جای دیدن عکس اتاق‌ها به توضیحاتی که در مورد خدمات هتل، منوی رستوران، امکانات و قوانین اتاق و هتل توجه کنید.

در انتخاب و رزرو هتلهای مشهد به چه نکاتی توجه کنیم؟

از آنجا که مشهد شهری زیارتی است، اغلب گردشگرانی به قصد زیارت حرم امام رضا (ع) به این شهر سفر می‌کنند. با توجه به این نکته مهم در مورد شهر زیارتی، اقامت داشتن در نزدیکی حرم یکی از ویژگی‌های هتل خوب در مشهد است. برای رزرو هتل های مشهد و اطلاع از کیفیت خدمات آن‌ها نیز می‌توانید از جاباما کمک بگیرید.

در هنگام رزرو هتل باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

علاوه بر بعد معنوی سفر به مشهد، این شهر جاذبه‌های دیگری نیز دارد. مرکزهای خرید بزرگ و زیبای بسیاری در مشهد وجود دارد. یکی دیگر از نکاتی که در رزرو هتل می‌توانید در ذهن داشته باشید، فاصله بین هتل تا مراکز خرید است. البته با توجه به این‌که بسیاری از مراکز خرید و جاذبه‌های تاریخی مشهد در نزدیکی حرم امام رضا (ع)‌ واقع شده است، شاید خیلی کار سختی نداشته باشید و تنها باید به تفاوت بین خدمات و کیفیت هتل‌ها توجه داشته باشید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس