امروزه روش های جدیدی در کاشت مو ابداع شده و مورد استفاده قرار گرفته اند. هر یک از این روش ها کاربردهای خاص خود را دارد. در حال حاضر  کاشت مو به روش SUT ، جدیدترین روش کاشت مو است که برای افرادی مناسب است که به هر علتی از جمله ارثی بودن، رژیم تغذیه نامناسب و ناسالم و یا مصرف داروهای خاص که باعث اختلال در ترشح هورمون ها دچار ریزش مو شده اند. با این روش های می توان دوباره موهایی پرپشت، خوش حالت و طبیعی داشت. یکی دیگر از مزایای این روش آن است که کاشت مو بدون جراحی و با دستگاه تمام اتوماتیک انجام می شود که در یک جلسه قابل انجام است. کاشت مو SUT یکی از روش های پرکابردی است که در کلینیک کاشت موی vip انجام می شود که در ادامه مقاله به معرفی و بررسی این روش پرداخته ایم.

جدیدترین روش کاشت مو بدون جراحی و کوتاهی مو با دستگاه تمام اتوماتیک در یک جلسه

معرفی روش sut در کاشت مو

در این روش برای برداشتن فولیکول ها از بانک مو و سپس کاشت آن ها در ناحیه کم پشت یا خالی از مو از پانچ های اتوماتیک و  وسایل مدرن استفاده می شود. به دلیل استفاده از دستگاه تمام اتوماتیک یا همان پانچ در این روش، عمل پیوند مو در مقایسه با روش های متداول که از پانچ دستی استفاده می کند، سریع تر انجام می شود. علاوه بر این میزان تراکم موی کاشته شده نسبتا زیاد است و پس از اتمام کاشت، موهای طبیعی پرپشتی را خواهید داشت.

دوره بهبودی ناحیه پشت سر که از آن جا موها برداشته می شود در مقایسه با روش FUT کم تر است و از بابت زخم شدن آن ناحیه و ماندن اسکار و جای زخم و یا گوشت اضافی نگرانی وجود ندارد.

کاشت مو sut مناسب چه افرادی است؟

این روش کاشت مو برای افراد زیر مناسب است و به چنین افرادی توصیه می شود برای درمان ریزش موی خود از این روش استفاده کنند.

· افرادی که دچار ریزش موی ارثی هستند.

· افرادی که به علت مصرف دارو یا وجود بیماری دچار ریزش مو شده اند و موهای آن ها رشد نمی کند.

· افرادی که ریزش موی آلوپسی آندروژنیک دارند.

· افرادی که پس از جراحی در ناحیه سر قسمتی از موهای سر و صورتشان دچار ریزش شده است.

· افرادی که پس از شیمی درمانی موهای سرشان ریخته شده است.

کاشت مو به روش sut برای کدام سنین مناسب است؟

در کاشت مو سن افراد هم یکی از فاکتورهایی است که در افزایش کارایی و ماندگاری نتایج  تعیین کننده دارد. در کاشت مو به روش sut توصیه می شود سن افراد بالاتر از 25 سال باشد. زیرا در سنین کم تر از 25 سال پیش بینی الگوهای ریزش مو به طور دقیق امکان پذیر نیست و احتمال ریزش موهای کاشته شده وجود دارد. از آن جایی که متقاضیان بیشتر به دنبال کاشت مو طبیعی و دائمی هستند که بتواند جای موهای ریخته شده آن ها را بگیرد، توصیه می شود افرادی که سن آن ها بالای 30 سال است، برای انجام عمل کاشت مو sut به مراکز درمانی معتبر مراجعه کنند.

انواع کاشت به روش SUT چیست؟

روش کاشت مو SUT خود به دو نوع تقسیم می شود. این روش تفاوت زیادی از نظر عملکرد با یکدیگر ندارد و تنها در ظرفیت پایانی کار و نیز خط رویش مو تفاوت دارند. در ادامه مختصرا به توضیح هر یک می پردازیم.

کاشت مو به روش میکرو SUT

در این روش پزشک متخصص برای انجام عمل کاشت مو مدت زمان کم تری نیاز دارد و سرعت کار بالا هست.  به این صورت مراحل کاشت مو طبیعی در یک جلسه حدودا 8 ساعته انجام می شود و مراجعه کننده هیچ گونه علائمی از درد، خونریزی و ... نخواهد داشت و جای اسکار و بخیه نیز باقی نمی ماند. در افرادی که دچار ریزش مو در ناحیه هیرلاین و شقیقه هستند، روش میکرو sut مناسب تر است. زیرا نیازی به این ندارند که موهای خود را تراشیده یا کوتاه کنند.

جدیدترین روش کاشت مو بدون جراحی و کوتاهی مو با دستگاه تمام اتوماتیک در یک جلسه

کاشت مو به روش  Super SUT

چنانچه می خواهید کاشت مویی داشته باشید که درد و خونریزی نداشته باشد روش  Super SUT می تواند برایتان مفید باشد. زیرا در این روش با استفاده از ابزارهای اتوماتیک در اندازه ریز فولیکول های مو از ناحیه بانک مو برداشته شده و پس از آن که گرافت ها از آن جداسازی شده و خط رویش مو با لیزر طراحی شد، کاشت مو به صورت میلیمتری انجام می شود.

جدیدترین روش کاشت مو بدون جراحی و کوتاهی مو با دستگاه تمام اتوماتیک در یک جلسه

هزینه کاشت مو به روش sut

به طور کلی میزان هزینه کاشت مو به روش sut بستگی به میزان ریزش ناحیه مورد نظر و هم چنین مقدار گرافت های کاشته شده، خدمات ارائه شده به لحاظ نوع و کیفیت در کلینیک کاشت مو و هم چنین مهارت و تخصص پزشک دارد. به عبارتی با توجه به این عوامل هزینه کاشت مو به روش sut محاسبه و تعیین می شود.

عوارض کاشت مو SUT

این روش کاشت در مقایسه با سایر روش ها عوارض کم تری دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

· ایجاد تورم در قسمت پیشانی

· بی حسی قسمت بانک مو به مدت چند هفته

· رشد آهسته یا نامتوازن موهای کاشته شده

کلینیک کاشت مو vip، مرکزی تخصصی برای کاشت مو به روش  sut

با توجه به توضیحات بیان شده و نیز مزایایی که روش کاشت مو sut دارد، برای انجام چنین روشی آن هم به صورت تخصصی و با خدمات مطلوب و باکیفیت، کلینیک کاشت مو vip را به شما توصیه می کنیم. در ادامه به بررسی دلایل این که چرا باید برای انجام کاشت موی طبیعی به این کلینیک مراجعه کنید، پرداخته ایم.

· کلینیک VIP سابقه ای بیش از 15 سال در زمینه کاشت مو دارد.

· تیم این کلینیک ماهر و مجرب بوده و تحت نظر پزشک متخصص پوست و مو به انجام وظایف خود می پردازند.

· مجوز رسمی از وزرات بهداشت دارد.

· این مرکز درمانی از ابزارهای مدرنی همانند دستگاه اسکن و آنالیز سر برخوردار است و طراحی خط مو با دستگاه سه بعدی لیزری انجام می شود.

· کاشت مو با جدیدترین روش ها و تجهزیات روز دنیا انجام میشود

· در این کلینیک برای کاشت مو نیازی به این نیست که موهای سر متقاضی کوتاه یا تراشیده شود و کاشت مو بدون جراحی انجام می شود.

· در کلینیک تخصصی کاشت مو VIP موها با تراکم بالا، طبیعی و زنده کاشته می شود که با وجود رشد طبیعی امکان حالت دادن و اصلاح آن هم وجود دارد.

· محیط داخل کلینیک هر ساعت به صورت کاملا بهداشتی استریل می شود.

جدیدترین روش کاشت مو بدون جراحی و کوتاهی مو با دستگاه تمام اتوماتیک در یک جلسه

کلام آخر

در کلینیک کاشت مو VIP پیش از هر کاری، به صورت رایگان و با استفاده از جدیدترین دستگاه اسکن و آنالیز لیزری، بانک مو و میزان وسعت ریزش موهای سر  مراجعه کننده بررسی می شود. سپس با توجه به تراکم مورد نیاز و بانک موی فرد،  از بین انواع روش های کاشت مو، بهترین روش برای کاشت مو به وی پیشنهاد می شود. می توانید برای دریافت نوبت اسکن رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید:

مشاوره تلفنی: 02144158011

مشاوره در واتس آپ: 09120998715

همچنین می توانید عکس و فیلم بیش از 7 هزار عمل موفق این کلینیک را در اینستاگرام بررسی کنید:

آدرس پیج : VIP_KASHT@


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس