کد خبر 1254018
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳
مخالفت علنی مجیدی با جدایی مهدی قایدی

سرمربی استقلال پاسخ سوال در مورد وضعیت مهدی قایدی را داد.

به گزارش مشرق، ماجرای نقل و انتقالات باشگاه استقلال از چندی پیش مطرح شده و صحبت از جدایی چند بازیکن این تیم در رسانه‌ها عنوان شده و یکی از این نفرات مهدی قایدی است که شایعاتی مبنی بر جدایی او و پیوستنش به لیگ ستارگان قطر با یک پیشنهاد سنگین مالی به گوش می‌رسد. 

این موضوع باعث نگرانی هواداران استقلال شده و از دست رفتن این مهره ارزشمند را در آستانه ادامه رقابت‌های آسیایی به سود تیم نمی‌دانند.

چندی پیش در برنامه تلویزیونی از احمد مددی، مدیرعامل استقلال در خصوص وضعیت قایدی سوال شد که وی در این رابطه توپ را به زمین فرهاد مجیدی انداخت و اعلام کرد سرمربی تیم در مورد قایدی تصمیم می‌گیرد.

بعد از این موضوع انتظار می‌رفت مجیدی به سرعت در این خصوص اعلام موضع کند ولی چند وقتی ترجیح داد سکوت کند تا امروز در نشست خبری در این مورد پاسخ سوال خبرنگاران را داد و اعلام کرد مخالف جدایی قایدی است و تنها در صورتی به این مورد رضایت می‌دهد که بازیکنی در سطح قایدی جذب شود که با توجه به شرایط موجود بعید است باشگاه استقلال توانایی جذب بازیکنی در حد قایدی به جای او را داشته باشد و اگر سرمربی استقلال به این بازیکن اعلام نیاز کرده، با توجه به داشتن قرارداد، منطقی این است که مسئولان باشگاه به دنبال حفظ او باشند. 

پیش از این هم مجیدی تاکید بر حفظ تمام بازیکنانش داشت و حتی تهدید کرد که اگر یک نفر از این مجموعه جدا شود او هم در استقلال نخواهد ماند. 

با این تفاسیر و با توجه به اتمام حجت مجیدی باید دید مددی و مدیران استقلال قایدی را حفظ خواهند کرد یا اتفاقات دیگری در راه است. 

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس