کد خبر 1254279
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
اسپینوز: کاراته شایسته حضور دائمی در المپیک است

رییس فدراسیون جهانی کاراته گفت: تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا به بهترین شکل کاراته را در اولین حضورمان در المپیک به نمایش بگذاریم.

به گزارش مشرق، نشست خبری مسئولان فدراسیون جهانی کاراته با مشارکت کمیته برگزاری بازی های المپیک ۲۰۲۰ صبح امروز(چهارشنبه) با حضور یاگی کازوهیرو معاون مدیر اجرایی مسابقات المپیک توکیو، آنتونیو اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی کاراته، ناگورا توشی هیسا دبیر کل فدراسیون جهانی، دیوید بنتلو رئیس کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی و اعضای کمیته اجرایی مسابقات کاراته در المپیک توکیو برگزار شد و مسئولان در خصوص نحوه برگزاری، و برنامه های فدراسیون جهانی کاراته توضیحاتی را ارائه دادند.

آنتونیو اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی کاراته در این نشست گفت: ما مطمئن هستیم که ارزش های بالای کاراته در المپیک به نمایش در خواهد آمد.

وی افزود: امید ها و رویاهای میلیون ها طرفدار کاراته سرانجام به واقعیت تبدیل شد. کاراته یک ورزش جدید در المپیک است و امیدواریم که بسیاری از طرفداران این ورزش در سراسر جهان بتوانند زیبایی کاراته را مشاهده کنند.

اسپینوز در ادامه گفت: هیجان خانواده کاراته در آستانه اولین حضور المپیکی این ورزش نمایانگر رویای دیرین کاراته است. ما شرکت در بازی ها را فرصتی برای نشان دادن عظمت ورزش کاراته به جهان و منحصر به فرد بودن کاراته می‌دانیم و مطمئنا بعد از بازی ها شرایط برای ورزش ما همانند قبل نخواهد بود.کاراته سزاوار جایگاه دائمی در المپیک است و ما برای آمادگی در این رویداد هیچ فرصتی را از دست نمی دهیم. تمام تلاش خودمان را انجام می دهیم تا به بهترین شکل کاراته را در اولین حضورمان در المپیک به نمایش بگذاریم. مطمئن هستیم که می توانیم اهمیتی را که کاراته می تواند به عنوان یک ورزش دائمی در المپیک داشته باشد نشان دهیم.

همچنین اعضای هیات رئیسه فدراسیون جهانی که برای تماشای مسابقات کاراته در بازی های المپیک به توکیو سفر کرده اند با رییس فدراسیون جهانی دیدار کردند.

در این نشست پیرامون رونمایی از المپیک کاراته و همچنین ویژگی های مسابقات المپیک کاراته بحث و گفتگو شد.

اسپینوز در این خصوص گفت: ما مدت زیادی منتظر این لحظه بودیم و بالاخره این لحظه فرا رسید. اعتقاد دارم که ما در اولین بازی المپیکی نهایت استفاده را خواهیم کرد و سرانجام به جهان نشان خواهیم داد که کاراته ارزش زیادی به المپیک می بخشد.

رئیس فدراسیون جهانی خاطر نشان کرد: ما شایسته حضور دائمی در المپیک هستیم و اکنون زمان آن است که نشان دهیم چقدر تلاش کرده ایم تا این اتفاق بیفتد. ما نشان خواهیم داد که ورزش ما بهترین است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    2 1
    تکواندو رو حذف کنید چون هیچ جذابیتی نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس