ال جی

براساس تحقیقات جدید شرکتهای هواوی و ال جی از جمع ۵ شرکت برتر سازنده گوشی هوشمند حذف شده اند.

به گزارش مشرق به نقل از آی آر ان، یافته‌های مؤسسه تحقیقاتی آی دی سی نشان می‌دهد که هیچیک از دو شرکت هواوی و ال جی در جمع پنج شرکت برتر سازنده گوشی‌های هوشمند در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ حضور نداشته‌اند.

یافته‌های آی دی سی حاکی است این بازار در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۳.۲ درصد رشد کرده و تعداد گوشی‌های عرضه شده طی این مدت به ۳۱۳.۲ میلیون واحد رسیده است.

اخراج هواوی و ال جی از جمع ۵ شرکت برتر سازنده گوشی هوشمند

ناظران بازار می‌گویند غلبه برند های دیگر چینی بر برند معروف آمریکایی را می‌توان به کاهش نفوذ هواوی و ال جی و کاسته شدن از میزان خرید تولیدات این دو شرکت در چین و آمریکا نسبت داد.

انتظار می‌رود شرکت‌های چینی گوشی ساز با تمرکز بیشتر بر روی بازار کشورهای اروپایی، آمریکای لاتین، غرب آسیا و آفریقا بتوانند رقبایی مانند سامسونگ را به عقب برانند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    3 0
    تولید گوشی موبایل یک چیز جانبی برای شرکت هووای بود که با ناجوانمردی آمریکا و دخالت مستقیمشون در بازار آزاد، باعث حذف هواوی شدن ولی هواوی بزرگترین تولیدکننده تجهیزات شبکه های اینترنتی هست ما در شرکتمون از سوییچ ها و روتر هواوی استفاده میکنیم. در 5g هم که هوواوی پیشتاز است و اکثر پتنت های 5g به نام هوواوی ثبت شده و در واقع اینترنت نسل آینده کاملا وابسته به این شرکت چینی است و از شرکت های آمریکایی گرفته تا سامسونگ کره ای همه در دل تجهیزاتشون مجبورن از تجهیزات هواوی استفاده کنند یا به ازای هر دستگاه به شرکت هواوی پول پرداخت کنن
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    0 0
    ما که خانوادگی هوآوی داریم و راضی هستیم!
    • پارسا IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      0 0
      ما هم خانوادگی هواوی داریم و خیلی راضی هستیم واقعا عالیه مخصوصا دوربین و سرعت شارژش
  • علی صادقی IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    0 0
    هوای کیفیت ساخت بالایی داره اما الان تو این شرایط رقابتی بازار و با وجود تحریم شدن شرکت Huawei بهتر بود قیمت محصولاتش مخصوصا موبایل رو کمی پایین بیاره
  • ابولفضل IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    0 3
    هواوی حرف نداره من خودم هواوی دارم از طبقه سوم افتاد پایین سالم موندم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس