کد خبر 1254592
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴
جزییات جلسه انتخاب شهردار اعلام شد - کراپ‌شده

منتخبین شورای ششم شهر تهران شهردار را انتخاب کردند. زاکانی سکان اداره شهر را برعهده گرفت و در اولین جلسه رسمی برای رعایت قانون دوباره رای گیری انجام‌می شود.

به گزارش مشرق، جلسه انتخاب شهردار تهران عصر امروز برگزار شد. در این جلسه انتخاب شهردار در دو مرحله انجام شد. در مرحله اول علیرضا زاکانی ۹ رأی، مازیار حسینی ۸ رأی و محسن پیرهادی ۳ رأی را اخذ کردند.

رأی‌گیری به مرحله دوم کشیده شد و در این مرحله زاکانی با ۱۲ رأی سکاندار اداره شهر شد. 

با توجه به اینکه رأی‌گیری برای انتخاب شهردار به صورت رسمی  باید در اولین جلسه شورای شهر رخ دهد  اما منتخبین تصمیم گرفتند که قبل از آغاز به کار رسمی شهردار را انتخاب کنند و فقط در اولین جلسه رای گیری انجام شود و بارها هم در مصاحبه ها به این موضوع تاکید کردند که قطعا شهردار قبل از آغاز به کار رسمی انتخاب می شود.

در جلسه‌ امروز منتخبین شورای شهر قبل و بعد از رأی‌گیری متعهد شدند چه کسانی که به آقای زاکانی رأی داده و چه کسانی که رأی نداده‌اند هر دو گروه پشت‌سر زاکانی ایستاده و وی را حمایت کنند تا زاکانی بتواند به بهترین شکل شهری با بیش از ۷۰ هزار میلیارد بدهی، پروژه‌های نیمه‌تمام، موضوعات اجتماعی مغفول مانده و ... مدیریت کند.

روند رأی‌گیری برای انتخاب شهردار به گونه‌ای بود که ۲۱ منتخب به صورت مخفی رأی خود را دادند اما برخی از منتخبین رأی خود را آشکارا اعلام کردند که البته رئیس جلسه تذکر داد که بهتر است رأی‌گیری مخفی بماند.

در نهایت زاکانی به عنوان شهردار تهران سکان اداره شهر را برای چهار سال در دست گرفت و در اولین جلسه رسمی شورا هم فقط برای رعایت قانون دوباره رأی‌گیری صورت می‌گیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    0 0
    آقای زاکانی و مسئولین قوه قضائیه، به داد پرونده هایی که بیش از یکسال در بنیاد مسکن معطل و بلاتکلیف مانده برسید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس