کد خبر 1254870
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مهدوی: پرسپولیس با پنجمین قهرمانی متوالی خیلی چیزها را ثابت کرد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: محمدحسین کنعانی‌زادگان به خاطر این شرایط خوب، در مارکتینگ بازیکنان جایگاه خوبی کسب کرده و این جایگاه همیشه ماندگار نیست.

به گزارش مشرق، محمدرضا مهدوی در خصوص تقابل پرسپولیس و پیکان در هفته سی‌اُم لیگ‌برتر اظهار داشت: پرسپولیس با قهرمانی خود خیلی چیزها را به فوتبال ایران ثابت کرد و صلابت و قدرت خود را نشان داد البته این صحبت به این معنا نیست که تیم‌های دیگر قدرتمند نیستند؛ اما باید قبول کنیم پرسپولیس کمی متفاوت است. شاگردان گل‌محمدی در همان ۱۰ دقیقه اول با تفکرشان قهرمانی خودشان را ثبت کردند. به ویژه که چشم دو رقیب به عملکرد پرسپولیس در شهر قدس بود.

وی با اشاره به وعده افشین پیروانی در خصوص کسب ششمین قهرمانی پرسپولیس گفت: با افشین پیروانی کاملاً موافقم. پرسپولیس، تشکیلات، پتانسیل و موارد مورد نیاز را برای قهرمانی در اختیار دارد. این صحبت را به عنوان کسی که تجربه قهرمانی متوالی در سپاهان و استقلال داشته است، می‌گویم. البته تحقق این قهرمانی به شرطی اتفاق می‌افتد که موارد خاص رخ ندهد. مانند بسته شدن پنجره، عدم شکایت خارجی‌ها و...

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص جدایی محمدحسین کنعانی‌زادگان از پرسپولیس و پیوستن به تیم قطری تصریح کرد: محمدحسین کنعانی‌زادگان در پرسپولیس بازی‌های خوبی به نمایش گذاشت و جایگاه خوبی در فوتبال کسب کرد. به خاطر این شرایط خوب، در مارکتینگ بازیکنان جایگاه خوبی کسب کرده و این جایگاه همیشه ماندگار نیست. به نظرم در حال حاضر باید از شرایطش استفاده کند. مهم این است که با خروج بازیکنانی مانند کنعانی‌زادگان بازیکنان جدید جایگزین آنها شود.

مهدوی درباره کادرفنی پرسپولیس گفت: پرسپولیس آنقدر بزرگ است که هر کسی در آن کار می‌کند به جای من، به ما اشاره می‌کند. یحیی گل‌محمدی، افشین پیروانی، حمید مطهری و کریم باقری به دنبال تقویت پرسپولیس هستند. اگر ما مشکلات را حلاجی کنیم بیشتر اختلافات به این خاطر است که افراد به من تاکید دارند. ابتدا به فوتبال ایران و بعد به پرسپولیسی‌ها بابت این عملکرد و قهرمانی پرسپولیس تبریک می‌گویم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس