سردار تنگسیری: دشمن را جا می‌گذاریم و از راهبردش عبور می‌کنیم - کراپ‌شده

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: «ندسا» برای تبدیل شدن به یک قدرت دریایی در تراز انقلاب اسلامی اقدامات راهبردی و مهمی را شکل داده است.

به گزارش مشرق، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در بازدید از منطقه نازعات با حضور در جمع رزمندگان و فرماندهان مستقر در جزیره تنب بزرگ خطاب به آنان، گفت: شما امیدهای ملت ایران هستید و مردم ما به شما رزمندگان غیور افتخار می‌کنند. شما امروز وظیفه‌ی بسیار حساس و مهم مرزداری از حریم جمهوری اسلامی را بر دوش دارید.

بیشتر بخوانید:

سپاه با تمام تجهیزات مشغول خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی است

وی با تاکید بر ارتقای هر چه بیشتر فضیلت‌های اخلاقی اعم از معنویت، ولایت مداری، روحیه جهادی و انقلابی در میان رزمندگان، اظهار کرد: ما هر کاری که انجام می‌دهیم باید برای رضای خدا و در مسیر خداوند متعال باشد. به اندازه‌ای که قدرت لا یزال الهی را باور داریم و از مرز خود باوری به مرز خدا باوری برسیم، به همان اندازه در مسیر توفیقات و موفقیت‌های الهی قرار می‌گیریم. آنگاه نتیجه همه اعمال ما خدایی می‌شود، رنگ خدایی می‌گیرد و کار ما ماندگار می‌شود.

نیروی دریایی سپاه در مسیر تبدیل شدن به یک قدرت دریایی است

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه دشمنان ما در مقابل انقلاب اسلامی درمانده و مستأصل شده‌اند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با هدایت عالمانه و حکیمانه امام خامنه ای برای تحقق تمدن نوین اسلامی گام‌های بسیار بلندی برداشته و در این مسیر نیروی دریایی سپاه برای تبدیل شدن به یک قدرت دریایی در تراز انقلاب اسلامی اقدامات راهبردی و مهمی را شکل داده که در این راستا در سال گذشته با عنایت خداوند و همت جهادی و انقلابی رزمندگان دریادل، طی شش ۶ مرحله الحاق، انواع تجهیزات رزمی و عملیاتی به توان آمادگی رزم نیرو اضافه و سازمان ارتقاء یافت.

دریادار علیرضا تنگسیری در پایان با مثبت ارزیابی کردن سطح آمادگی‌های رزمی- عملیاتی رزمندگان مستقر در جزایر، با اشاره به لزوم تقویت هر چه بیشتر وحدت بین کشورهای اسلامی، گفت: همانگونه که بارها اعلام کرده‌ایم، برای حفاظت و استمرار امنیت در خلیج فارس، نیازی به حضور بیگانگان نیست و کشورهای منطقه می‌توانند به خوبی از منابع و منافع خود دفاع کنند. ما مسلمانیم و با هم دوست و برادر هستیم و نیازی به حضور کشورهای متجاوز و بیگانه در منطقه نداریم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 26
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    6 15
    نیروی زمینی و هواییش چی کردن که دریاییش چی کنه؟اختراع داشتین ؟باری از دوش مردم برداشتین؟همش رفتین راهیان نور و پول گرفتین دیگه.
    • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      4 2
      اگر شما وطن دوست هستی کمی به اقتدار ایران بنگر چون نمی دانی باید تاریخ گذشته را مطالعه کنی به شرط اینکه با بغض و کینه به تاریخ نگاه نکنی بلکه با عقلانیت تاریخ را مطالعه کنی و گذشته و حال را با هم مقایسه کنی و ببینی که اقتدار ما از اینجا مشخص است که نه تنها نوکر آمریکا نیستیم بلکه آمریکا جرات چپ نگاه کردن به ایران را ندارد شما که از اختراع حرف می زنی موشکها و پهبادها در هوا فضا زیر درایی ها و ناو بندر و ناوشکن و قایقهای تندرو را حداقل از اخبار بیگانگان ببین اگر با نظام اسلامی سر ستیز داری اما عاقلانه فکر کن
    • افشین IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      6 2
      نیروی زمينيش و هواييش و درياييش ه نبود که الان شما شاهد دست به دست شدن ناموست و حراجش به زیر بیست دلار بودی اونم دست داعش. اختراع هم شکر خدا اینقدر داشتن که تو الان بتونی در امنييت باشی.اما اگه دنبال اختراع خاصی هستی وظیفه تو هست نه نیروی مسلح. راهیان نور خیلی خوب بود حیف کرونا تعطیلش کرد.حداقلش این بود که گاهی امثال شما میرفتید و میدید که کجا و چجوری و چه کسانی خون دادن تا امثال تو امروز سه متر زبون دراز داشته باشه. البته اگه ایران باشی.
    • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      2 0
      همین قدر ایران نفتکشهاش رو به ونزوئلا و لبنان میفرسته و کشوری مثل آمریکا و سگهاش جرات نگاه کردن به نفتکش های ایران عزیزمون رو نداره باید برای امثال شماها بس باشه اما افسوس که نخواهید فهمید
  • GB ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    8 16
    بزرگترين نيروي دريايي منطقه است در قاچاق كالا و عمليات تبهكارانه.
    • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      9 0
      پرچم دزدان دریایی انگلیسی نشان میزان صداقت نظر دهنده است
    • ناشناس IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      7 0
      منظورت نیروی دریایی آمریکاست دیگه نه؟؟ مزدور آلبانی نشین سرت رو از آخور السقوط در بیار و بهتر نگاه کن.سپاه از حفظ امنييت که وظیفه ذاتيش هست تا محرومييت زدایی و کارهای عمرانی در مناطق محروم و پروژه های نشدنی رو شدنی کرده .حق دارید بسوزید. از زلزله تا سیل تا خشکسالی و هر مشکل دیگه ای سپاه حضور داره و ارتش هم در کنارش.الانم در مبارزه با کرونا. با این تفاسیر،بهتر نیست خفه بشید.
    • رحمت عیدی IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      2 0
      آره داداچ همین بزرگترین نیروی دریاییِ منطقه یه جوری بریتانیای کپیر رو تبدیلش کرد به بریتانیای صغیر و حیثیت و هویت امپراطوریه ملکه پیرسگتون رو جلو چشم دنیا به کثافت و لجن کشید و هیچ شکری هم نخوردید که هنوز که هنوزه بوی سوختگیتون داره میاد گلوبال هاوک خر بزرگتون آمریکا که دیگه ما تحت همتون از ارباب و نوچه و مزدور تا فیها خالدون سوزوند تازه دستگیری کماندوهای دریایی آمریکا و انگل لیس که از ترس خودشونو زرد کردن اونم چندین بار هم جای خود سوختن و تحقیر شدن داشت آره داداچ همین نیروی دریایی بزرگ شیر بچه های سپاه چهل ساله کاری کردن که وقتی به بوی کباب میایین خلیج فارس مثل خر داغتون میکنن و هیچ غلطی هم نمیتونید بکنیدآره داداچ وقتی ارباباتونو مثل خر داغ کردیم مثل یک عملیات روتین و هر روز تا فیها خالدون ما تحت تون میسوزه این چرت و پرتا رو نگی چی بگی بهت حق میدم یعنی همه دنیا بهتون حق میدن حتی جک و جونورا بهتون حق میدن دادو بیداد کنید و مزخرف بگید # بریتانیای صغیر
    • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      1 0
      بدبخت انگیسی برو گمشو
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    7 5
    من عاشق سپاهیان بسیار مخلص و شجاعم ای جانم به شما سربازان جان بر کف ولایت در دعایتان ماراهم دعا کنید عزیزان درگاه الهی
  • TR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    13 12
    با قایق های تندرو هیچ نیرو دریایی قدرتمند نمیشه
    • افشین IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      7 2
      اما در مقابل همین قایقهای تندرو ناوهای آمریکایی و انگلیسی موقع بازداشت نفتکش انگلیسی عقب نشینی کردند . دقیقا کابوس ناوهای فرامنطقه ای همین قایقهای تندرو و البته موشک انداز هستند.
    • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      2 2
      یکی نیست این رو به اینا حالی بکنه که قایق تندرو تکنولوژی نیست که بهش اینقدر افتخار میکنن.
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    11 9
    وسط خوشحالي از توسعه نظامي فرصت كرديد يك نگاه به آمار بانك جهاني در مورد سقوط ازاد اقتصاد ايران هم بياندازيد.
    • افشین IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      2 4
      کرونا همه اقتصادها رو با مشکل ربرو کرده و برعکس حرف شما دوران گاندوهاي اقتصادی تمام شده و دوران شکوفایی اقتصاد با نگاه به درون و توسعه تولید و صادرات به بازار ششصد میلیونی منطقه و همسایگان شروع شده و اقتصاد نفتی گورش رو گم خواهد کرد.اما اگه شما وقت کردی وسط خوشحالی ما از اقتدار و امنييت و قدرت کشور یک نقطه خاص و دقیق رو برای ریختن آب یخ پیدا کنید تا کمی در تحمل سوزش بشما کمک کنه.
  • مهدی IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    2 4
    معلومه ما بندریارو این چینیا بیچاره کردن بد بخت شدیم کسیم بهشون کار نداره
    • ناشناس IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      5 1
      معلومه دروغ میگی و بد هم دروغ میگی.خجالت نمیکشی . ایکاش بابت این دروغها دستمزدی هم بگیرید و مفت مزدور نباشید.اولا قرار داد صید فانوس ماهیان با چین تمام شده و رفتن تو چجور بندری هستی که نمیدونی.دوم از هر بندری بپرسی میگه که سپاه برای کمک به مرزبانی کشتیهای این توافق رو بازرسی میکرد و اگه صیدی غیر از فانوس ماهی داشتند مصادره میکرد و کشتی هم توقیف و به مراجع قضایی معرفی میشد.سوم این قرارداد رو همون دولتی بسته بود که امثال شما بهش رای داده بودید.حالا از یکی دیگه طلبکار شدید.؟؟ هر چند که از اساس دروغ گفتی.
  • افشین IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    2 1
    این فرمایش شما رو ميزاريم بحساب بی اطلاعی. قایقهای تند رو برای رزم منطقه ای یکی از بهترین تجهييزات ممکن هستند مخصوصا وقتیکه توان شلیک موشک دارند.برای اینکه نیروی دریایی سپاه راهبردی بشه از تجهييزات سنگینتر بمرور استفاده خواهند کرد. ولی فعلا کابوس ناوهای فرا منطقه ای در هر قواره ای همین قایقهای تند رو هستند. این قایقها توان یک ناوچه موشک انداز در یک جغرافیای خاص رو دارند با هزینه پایین و سرعت عمل بالا.غیر از این بود نیروی دریایی روباه پیر و یانکیها در عملیات توقیف نفتکش انگلیسی عقب نشینی نميکردن. تعداد بالای این قایقها و پشتیبانی پدافند مستقر در ساحل و جزایر این تجهييزات رو خطر آفرین و پیروز میدان کرده. اما برای راهبردی شدن منتظر ناوهای سنگینتر باشید. فعلا با ناوچه های تريماران موشک انداز و ناو شهید رودکی شروع شده و بمرور سنگینتر هم خواهند ساخت.
  • افشین IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    3 2
    مانتوها و فسیل های آلبانی نشین و اسقاطيليهاي فارسی،نویس و همچنین مزدوران سر در آخور السقوط و دیگر گاوهای شیرده مطلب نویس.کجاييد؟؟ مطلب خوبیه.برای حمله.گشنه نیستید؟ پول دارید یک نون لواش یا سنگک بخريد؟؟ کنار خیابون نميخوابيد؟ بیاید دیگه. برای چی مزد ميگيريد؟؟ حلالش کنید.پول الیهود و السعود بدون کار خوردن نداره.
    • فقط یه ایرانی IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      2 0
      اینها قفط زبان فارسی رو بلد شدن فعلا که همین نیروی دریایی تونسته جلوی دزدای دریایی سومالیایی و انگلیسی بایسته !
    • افشین IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      1 0
      ما ملت نمک نشناسی نیستیم .مخصوصا نسبت به فرزندان کشور خودمون که از بین همین مردم هستند. فقط یک نگاه به مزار شهدا کافی هستکه بفهمیم چه کسانی برای چه آرمانی از چه طبقه ای برای این کشور و ملت زحمت کشیدند و می کشند.سرو گوشمون هم پر هست از کامنتهاي این بدبختها که شکر خدا در همون غربت خواهند مرد. اما پر واضح هستکه چندین هزار قایق تند رو با توان شلیک موشک و راکت و اژدر و توپ در کنار پهپادهاي بیشمار و تجهييزات جنگال در کنار ناوها و ناوشکن‌ها و زیر دریایی های پنهانکاری نیروی دریایی ارتش و دیگر تجهييزات این نیرو پشت هر کشوری را که با ما دشمنی کند می لرزاند.
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    0 0
    قدرت دریایی در مقایسه با بحرین و قطر ؟ شاید ...
  • ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    1 0
    سرداران شمارابخدا بفکر ساخت سامانه شلیک عمود کروزهای دریائی از ناوشکن‌ها باشید .منتظر این خبر خوشحال کننده هستیم.مدتیست ازپیشرفت نظامی خبری نیست.چرا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس