کد خبر 1272311
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
هواپیما

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری نرخ نهایی بلیت هواپیما برای سفر به عراق را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، محمد ذیبخش در نشست خبری آنلاین با اشاره به جزئیات فروش بلیت اربعین اظهار داشت: از فردا فروش بلیت به مقاصد عراق ویژه ایام اربعین آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: جلسه ستاد اربعین با حضور نهادهای متولی از جمله سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت فرودگاه‌ها، نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی، سازمان حج و زیارت و... برگزار شد و در این جلسه به جمع‌بندی رسیدیم که فقط به افرادی که در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند و موفق به دریافت روادید شدند، بلیت به فروش برسد.

ذیبخش با تاکید بر اینکه از مردم درخواست داریم از صدور ویزای خود مطمئن شوند و بعد از آن نسبت به خرید بلیت اقدام کنند، گفت: چنانچه افراد قبل از صدور ویزا، بلیت تهیه کنند و موفق به دریافت ویزا نشوند طبق مقررات کسر از بلیت در پروازهای خارجی با آنها برخورد می‌شود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به قیمت‌های نهایی بلیت نجف خاطرنشان ساخت: طبق توافقات صورت گرفته با شرکت‌های هواپیمایی قرار بر این است که قیمت بلیت دوطرفه برای مسیر تهران- نجف، شیراز- نجف، اصفهان- نجف، تبریز- نجف و اهواز- نجف ۵ میلیون تومان و بلیت یکطرفه ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان باشد. همچنین نرخ بلیت دوطرفه مشهد- نجف ۶ میلیون تومان و نرخ بلیت یکطرفه مشهد- نجف ۴ میلیون تومان است.

ذیبخش تاکید کرد: چنانچه هریک از ایرلاین‌ها از سقف این مبلغ تخطی کنند، مسافران می‌توانند شکایت مربوط به گرانفروشی را در سامانه شکایات مردمی سازمان هواپیمایی ثبت و اعلام کنند که سازمان هم به سرعت این موضوع را پیگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه از مردم درخواست داریم بلیت گرانتر از این قیمت را خریداری نکنند و حتما گزارش این گرانفروشی را به ما اطلاع دهند، یادآور شد: البته این قیمت مشمول ایرلاین‌های خارجی نمی‌شود اما ایرلاین‌های داخلی ظرفیت جابه‌جایی ۶۰ هزار زائر را دارند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: مبالغ ذکر شده فقط ویژه ایام اربعین یعنی ۲۸ شهریور تا ۱۰ مهر ماه است و از فردا بلیت فروشی برای اربعین آغاز می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    2 0
    خیلی جالب بود . ولی از قدیم گفتند با حلوا حلوا کردن دهان شیرین نمی شود
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    2 0
    بلیت؟؟؟!!
  • مهران IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    1 0
    مشرق لطفا بررسی کن: واکسن زدیم هر دو دوز در سامانه سماح ثبت نام کردیم سامانه سماح اجازه اخذ ویزا نمی دهد و می گوید طبق استعلام از وزارت بهداشت واکسن دریافت نکرده اید در حالی که واکسن برکت زده و کارت واکسن هم داریم ...
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    1 0
    پولدار که باشی سعادتمندی
  • حکیم IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    0 1
    پیشنهاد میدم که از حجت الاسلام پناهیان با عوامل ستاد کرونا دعوت به مناظره یا گفت و گوی دو جانبه یا هر چی اسمشو میذارید بشه... آقای پناهیان سوالات و ابهاماتی که در اذهان مردم هست رو در شبکه رسمی صدا و سیما مطرح می کنن... اما در جامعه و از سوی ستاد کرونا جوابی برای این حجم عظیم از ابهامات داده نشده... از مشرق تقاضا دارم برای رفع ابهامات مردم در فرصت باقی مانده ، راهی برای شفافیت عملکرد ستاد کرونا داده بشه... اینکه اربعین نمیریم ی درده اما اینکه میتونستیم بریم و مسئولین ما نذاشتن بریم یه درد مضاعف ... به نظرم مشکل از طرف عراقیه نه ایرانی ولی خب نیاز به مناظره در این باره هست...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس