کد خبر 1272767
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱
حالانوبت قهرمانی پرسپولیس در آسیاست/ این استقلال ۴ گل به الهلال زده بود

میلاد سرلک هافبک پرسپولیس می گوید:ما تیم خیلی خوبی داریم. می خواهیم کار نا تمام خود در آسیا را تمام کنیم. من عقیده دارم این بار دیگر نوبت پرسپولیس است قهرمان شود. بازی های سختی داریم اما ما می توانیم قهرمان شویم.

به گزارش مشرق، هافبک ملی پوش پرسپولیس عقیده دارد امسال سال پرسپولیس و برای قهرمانی در آسیا به عربستان می روند تا به فینال برسند.میلاد سرلک که از بازیکنان تاثیر گذار در پیروزی مقابل استقلال تاجیکستان بود می گوید حریف تاجیکی  برای برد در خانه خود به میدان امده بود و واقعا تیم خوب و دونده ای  بود. بازی در چمن مصنوعی خیلی سخت بود اما خدا را شکر با دعای خیر مردم و هواداران و بازی خوب بچه ها موفق شدیم این تیم را شکست دهیم و به مرحله بعد صعود کنیم.

بازی مهمی را با پیروزی پشت سر گذاشتید؟

بازی سختی بود. همانطور که خودتان می دانید ما فقط با یک بازی تدارکاتی و در حالی که تازه دوران بدن سازی تمام شده بود به تاجیکستان رفتیم . همین کار را ما را سخت کرده بود. از سوی دیگر بازی در چمن مصنوعی خودش خیلی سخت بود. اما خدا را شکر توانستیم با ارائه یک بازی خوب و منطقی به هدف خودمان برسیم و دل هواداران را شاد کنیم.

مصدومیتت به طور کامل بر طرف شده بود؟

بله خدارا شکر دیگر مشکلی نداشتم البته و با آمادگی کامل به این بازی رسیدم.باید از کادر پزشکی تیم تشکر کنم که به موقع آماده شدم.

استقلالی ها با چاشنی خشونت بازی می کردند و در چند صحنه هم بد بر روی تو خطا کردند؟

بله دقیقا همینطور است. استقلال تیم فیزکی و چغری بود و خوشنت هم جزئی از بازی آن ها بود.

خیلی دیر گل زدید؟

ببینید بازی در چمن مصنوعی برای تیمی که در چمن طبیعی بازی می کند سخت است. زمین سفت است و بر روی بازیکن ها فشار می آورد و درصد مصدویت را بالا میبرد. از سوی دیگر ما بعد از مدتها در یک بازی رسمی به میدان می رفتیم. چند بازیکن جدید به ما اضافه شده بودند. برای همین منطقی بود که ما حسساب شده بازی کنیم. البته چند موقعیتت خوب داشتیم که متاسفانه گل نشد. خدا را شکر در دقایق پایانی گل برتری را زدیم و موفق شدیم دست پر به خانه برگردیم.

فکر می کردی استقلال تاجیکستان اینقدر تیم خوبی باشد؟

ببینید تیمی که به این مرحله می رسد تیم بسیار خوبی است. این تیم به الهلال ۴ گل زده بود. از طرفی یک تیم ناشناخته بود. این تیم هم خوب فوتبال بازی می کرد و هم توپ را در زمین به خوبی به حرکت در می آوردند و در تمام صحنه ها حضور داشتند.

فردا حریفان شما در مرحله بعد مشخص می شوند دوست داری با کدام تیم بازی کنید؟

فرقی نمی کند تیم که می خواهد قهرمان شود باید همه راشکست دهد. ما پرسپولیس هستیم. آن ها ازبازی با ما هراس دارند. برای ما فرقی نمی کند که با چه تیم بازی کنیم تیم هایی که به این مرحله رسیدند همه خوب هستند برای هیمن باید با قدرت و آمادگی کامل به مصاف آن ها برویم. در طی یکسال گذشت هم الوحده را شکست دادیم و هم النصر را برای همین شناخت خوبی از آن ها داریم. ما می خواهیم قهرمان شویم برای همین برای شکست دادن هریک از آن ها به عربستان می رویم

بازهم تا بازی تا مرحله یک چهارم و نیمه نهایی، لیگ ما شروع نمی شود و شمادر کوران مسابقات قرار نمی گیرد. این برای شما مشکل ساز نمی شود؟

بله این یک مشکل است . اما کادر فنی با داریت خوبی که دارند تیم را به بهترین نحو آماده می کنند از سوی دیگر این فرصت داریم که چند بازی تدارکاتی خوب انجام دهیم. برای همین با همانگی بهتری نسبت به این بازی به میدان می رویم.

پرسپولیس می تواند قهرمان آسیا شود؟

ما تیم خیلی خوبی داریم. می خواهیم کار نا تمام خود در آسیا را تمام کنیم. من عقیده دارم این بار دیگر نوبت پرسپولیس است قهرمان شود. بازی های سختی داریم اما ما می توانیم قهرمان شویم.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    0 1
    مگر در خواب قهرمانی را ببینید.
  • رضا IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    0 0
    ستاره جعلی ها حسودند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس