کد خبر 1272785
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴
هواشناسی ایران ۱۴۰۰/۰۶/۱۹| بارش‌های ۳ روزه در برخی استان‌ها/ هشدار تندبادهای لحظه‌ای و برخورد صاعقه

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روزهای جمعه و شنبه پیشِ رو در نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما را داریم و دریای خزر از بعد از ظهر فردا تا صبح یکشنبه ۲۸ شهریور، مواج است.

به گزارش مشرق، محمد اصغری، درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز بارش پراکنده در برخی مناطق گیلان و مازندران داریم و با نفوذ پرفشار جریانات هوا بر روی دریای خزر از فردا دریای خزر مواج خواهد بود و بارش در سواحل خزر بیشتر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

افزایش سرعت وزش باد در نوار شرقی کشور

وی ادامه داد: روز آینده در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی کاهش دما، وزش باد شدید موقت و رگبار و رعد و برق داریم و روز شنبه این شرایط جوی در استان‌هایی که ذکر شد همچنین خراسان شمالی، ادامه دارد.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی بیان کرد: روز یکشنبه ۲۸ شهریور در استان‌های اردبیل، گیلان‌، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش پراکنده داریم و در مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار باران خواهیم داشت.

اصغری بیان کرد: روز دوشنبه ۲۹ شهریور بارش پراکنده در سواحل غربی خزر، شمال آذربایجان شرقی،‌ آذربایجان غربی و اردبیل پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه در دور روز آینده در نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما را داریم، افزود: دریای خزر از بعد از ظهر فردا تا صبح یکشنبه ۲۸ شهریور مواج است.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و ارتفاعات کرمان بارش‌های پراکنده و خفیف در ساعات بعد از ظهر پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: روز آینده اهواز با آسمانی صاف و بیشینه دمای ۴۳ درجه گرمترین مرکز استان و شهرکرد هم با آسمانی صاف و کمینه دمای ۴ درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت بیان کرد: آسمان تهران در چهار روز آینده صاف گاهی با وزش باد پیش بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۳۴ و ۲۲ درجه خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس