کد خبر 1272906
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
مقابل الهلال به ناکارامدی مدیران باختیم/ استقلال محله برو بیا شده

پیشکسوت آبی پوشان گفت: با اینکه الهلال تیمی بسیار پر قدرت و مدعی است، اما از نام استقلال ترسیده بود و ان تیمی نبود که پیش بینی می شد.

به گزارش مشرق، سعید مراغه چیان پیشکسوت و کاپیتان سابق آبی پوشان اظهار داشت: به شخصه تصورم این بود الهلال خیلی بیشتر از این به استقلال فشار بیاورد و بهتر از این باشد. اما این تیم عربستانی انتظارات را برآورده نکرد. البته نه اینکه الهلال تیم ضعیفی باشد، بلکه نام و آوازه استقلال در آسیا آنقدر سنگین و بزرگ هست که تیمی مثل الهلال از ترس اسم استقلال نتواند کیفیت همیشگی خودش را بروز دهد.

مدیر سابق آکادمی آبی پوشان تصریح کرد: استقلال به راحتی باید از سد الهلال عبور می‌کرد. کافی بود بازیکنا تیم فصل گذشته که صدرنشین گروه مرگ شد، حفظ می‌شدند تا دوشنبه شب پرچم ایران مقابل سعودی‌ها بالا می‌رفت. شما فکر می‌کنید اگر در این تیم قایدی، شیخ، نادری، اسماعیلی، ریگی، میلیچ و… حضور داشتند، باز هم استقلال مغلوب الهلال می‌شد؟ اگر تیم قبل حفظ می‌شد حتماً الهلال را شکست می‌دادیم.

کاپیتان پیشین آبی پوشان تصریح کرد: استقلال به الهلال نباخت بلکه مغلوب ناکارآمدی مدیران خودش شد. این شکست نتیجه ضعف مدیریت در این باشگاه بود. مدیریتی که باشگاه بزرگ استقلال را به سوی نابودی می‌برد. من نمی‌دانم این مدیران دیگر از جان این باشگاه چه می‌خواهند؟ تا همین جا کافی نیست؟

وی افزود: آنهایی که مدیریت استقلال را تعیین کردند خودشان پرسپولیسی بودند. اگر مددی مدیر قوی بود حتماً او را به پرسپولیس می‌بردند. اصلاً اگر او مدیر خوبی بود چرا همان سایپا نماند؟ چرا استقلال را محله «برو بیا» کردند و مدیران کم تجربه را به استقلال آوردند؟

بیشتر بخوانید:

فاز جدید اختلاف مجیدی و مددی/ دود این آتش به چشم استقلال می‌رود

پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: وزیر سابق ورزش و معاونانش که مدیران استقلال را انتخاب و انتصاب می‌کردند امروز باید در قبال ناکامی‌های مسلسل گونه این تیم پاسخگو باشند. این اولین بار نبود که تیم ما وقتی خوب شده بود و شکل گرفته بود را از هم پاشاندند. در گذشته هم بارها این کار را تکرار کرده بودند.

مراغه چیان خاطرنشان ساخت: پست تخصصی من زمانی که بازی می‌کردم هافبک دفاعی بود هیچ فردی مثل من از اهمیت پست هافبک دفاعی اطلاع ندارد. مسعود ریگی در حال حاضر بهترین هافبک دفاعی لیگ برتر است و همان زمانی که ما ریگی را داشتیم هم باید یک هافبک دفاعی شش دانگ دیگر مثل خود او می‌گرفتیم. نه تنها این کار اتفاق نیفتاد، بلکه خود ریگی را هم فراری دادند. یکی از مناطق زمین که ما مقابل الهلال به شدت ضعف داشتیم و منجر به شکست ما شد، هافبک دفاعی بود. یعنی حتی اگر فقط ریگی هم حفظ شده بود، شاید آبی پوشان از الهلال شکست نمی‌خوردند.

پیشکسوت آبی پوشان در خاتمه تاکید کرد: استقلال به مدیران متخصص، متعهد و عاشق این تیم نیاز دارد نه مدیرانی که این باشگاه را پله شهرت خود نمایند. حمید سجادی خودش ورزشکار حرفه‌ای و قهرمان ایران و آسیا بوده و خاک ورزش را زیاد خورده است. به عنوان پیشکسوت ورزش و تیم استقلال از او انتظار دارم در زمانی کوتاه بهترین تصمیم را برای ادامه حیات این باشگاه اتخاذ نماید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    4 0
    خسته نشدید از این جور حرفا
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    4 2
    مقابل ضعیف بودن ودسته چندمی خودتون باختید. ومقابل غرور وتکبرتوخالی باختید. فقط توایران کری میخونن وادعای پوچ دارن هی بلدن حمله کنن به تیمهای بزرگ داخلی وموضع بگیرن مثلااگه باخت بیارن میگن تبانی شده واشتباه داوری بوده الانم بجای اینکه قبول کنن زور استقلال همینه میگنن کارمدیرانه اخه مگه مدیران استقلال توزمین بازی میکنن؟؟ گذشت انزمانی ک استقلال مدعی بود. اون موقع سرورش پرسپولیس بهم ریخته بودونقل وانتقالاتش مسدودکه شمامدعی بودید. حالافقط جای بزرگانه رفتن به مراحل بعدلیگ اسیا
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      1 1
      لنگ حکومتی
    • محسن IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      2 0
      باز قرصات نشسته خوردی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس