کد خبر 1272976
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
شائبه نقش فرد سیاسی در مدیریت استقلال و اضافه شدن عضو جدید

در حالی که باشگاه استقلال استقلال به لحاظ مدیریت در وضعیت بحرانی قرار دارد، ممکن است به زودی فردی به هیات مدیره این باشگاه اضافه شود.

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال مدتهاست با بحران‌های مدیریتی مواجه است و بسیاری از کارشناسان و پیشکسوتان این باشگاه، مشکلات آن را ناشی از ضعف مدیریت در این باشگاه می‌دانند.

در حالی که گفته می‌شود در آخرین روزهای باقی مانده از دولت قبل حکمی برای احمد مددی به منظور عضویت در هیات مدیره استقلال در وزارت ورزش صادر گردیده و رسانه‌ای نشده، هنوز به صورت رسمی استعفای داریوش دلفانی پذیرفته نشده و با اینکه وی در جلسات هیات مدیره شرکت نمی کند، اما به لحاظ قانونی عضو هیات مدیره است.

بیشتر بخوانید:

چه کسی چت‌های مجیدی و مددی را فاش کرد؟

در صورت صحت داشتن خبر عضویت احمد مددی در هیات مدیره استقلال، تعداد اعضای هیات مدیره این باشگاه با حضور مددی، ملکیان، دلفانی و مظلومی به عدد ۴ می‌رسد که در این صورت اضافه شدن یک عضو به دیگر اعضای هیات مدیره الزامی به نظر می‌رسد. عضوی که گفته می‌شود از سابقه حضور در کادر مدیریتی یکی از باشگاه‌های مربوط به صنعت خودرو سازی و سابقه همکاری با دیگر اعضای هیات مدیره باشگاه برخوردار است و احتمال اینکه به زودی رسما به هیات مدیره آبی ها اضافه شود وجود دارد.

این اتفاقات در حالی روی می‌دهد که همچنان شائبه نقش فردی سیاسی با سابقه مدیریت در شرکت‌های خودرو سازی در معادلات مدیریت باشگاه استقلال وجود دارد و در صورت عضویت فرد مزبور در هیات مدیره استقلال، این شائبه قوت خواهد گرفت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس