واکنش باشگاه استقلال به تصمیم برای تجمع اعتراضی هواداران

باشگاه استقلال به تصمیم بعضی از هواداران برای برگزاری تجمع اعتراضی واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، سایت باشگاه استقلال نوشت: «همانطور که پیش از این اعلام شده باشگاه با احترام به نظرات هواداران باوفای تیم قصد دارد ضمن ارزیابی و تحلیل وضعیت فعلی، بهترین تصمیم را در راستای تامین منافع باشگاه و تیم اتخاذ کند. لذا ضمن تاکید دوباره بر ارج نهادن به نظرات هواداران واقعی استقلال اعلام می‌دارد بر اساس برخی شایعات منتشره در شبکه‌های اجتماعی برخی افراد که منافع غیر مشروعشان در خطر است با سوار شدن بر روی احساسات پاک هواداران قصد تجمع غیرقانونی دارند. بر اساس استعلام انجام گرفته از مراجع قانونی و انتظامی، حضور در تجمع اعتراضی اعلام شده به منزله برهم زدن نظم و امنیت شهر تلقی شده و این موضوع با اعمال قانون همراه خواهد بود. همچنین خط‌دهندگان و تحریک کنندگان اصلی برگزاری اینگونه تجمع‌ها پیگرد قضایی خواهند شد.

باشگاه استقلال در پایان با در نظر گرفتن احساسات به حق هواداران که از نتایج تیم محبوبشان در فصل اخیر در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا جریحه‌دار شده است اعلام می‌دارد که هوشیاری هواداران در روزهای آتی می‌تواند گره‌گشا باشد.»

منبع: سایت باشگاه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • saeid IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    3 3
    بر اساس نظرسنجی و استعلام از چهل ملیون هوادار داخل و خارج از کشور کسانی که این بیانیه را صادر کردن خود فاقد صلاحیت هستند و مشروعیتی برای اداره باشگاه بزرگ استقلال ندارند و باید به خاطر غصب مدیریت باشگاه در محکمه بازخواست شوند. لازم به ذکر است هوشیاری مامورین و نیروهای امنیتی در نحوه برخورد با مردم در حین تظاهرات مسالمت آمیز در روز آتی راه گشا خواهد بود.
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    2 4
    باز این متوهمان فرافکن کیسسسسسسسسسه گشااااااااااااااد تهرااااااااااااااان و آسیاااااااااااااااااا این همه حمایت میشه ازتون دوران بابا محمود خیلی وقته تموم شده به قول بابا محمود اون ممه رو لولو برده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس