کد خبر 1273484
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
کرونا در جهان/ عبور شمار مبتلایان از ۲۲۸ میلیون نفر + جدول تغییرات

طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته با ابتلای بیش از ۵۸۲ هزار نفر به ویروس کرونا در سراسر جهان، شمار مبتلایان به ۲۲۸ میلیون و ۴۱۵ هزار نفر رسید.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۲۲۸ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۱ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۴ میلیون و ۶۹۲ هزار و ۸۵۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۲۰۴ میلیون و ۹۹۸ هزار و ۸۷ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۱۵۷ هزار و ۹۲۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴۲ میلیون و ۷۹۹ هزار و ۹۰۷ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۶۹۰ هزار و ۷۱۴ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۳۵ هزار و ۳۶۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۳ میلیون و ۴۱۷ هزار و ۳۹۰ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۴۴۴ هزار و ۵۶۳ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۳۳ هزار و ۵۱۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۱ میلیون و ۱۰۲ هزار و ۵۳۶ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۵۸۹ هزار و ۷۴۴ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای انگلیس، روسیه، فرانسه، ترکیه و ایران نیز به‌ترتیب با ۷ میلیون و ۳۷۱ هزار و ۳۰۱، ۷ میلیون و ۲۳۴ هزار و ۴۲۵، ۶ میلیون و ۹۴۲ هزار و ۱۰۵، ۶ میلیون و ۷۹۴ هزار و ۷۰۰ و ۵ میلیون و ۳۹۶ هزار و ۱۳ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای آرژانتین با ۵ میلیون و ۲۳۷ هزار و ۱۵۹ مبتلا و کلمبیا نیز با ۴ میلیون و ۹۳۷ هزار و ۵۹۶ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای هند، آمریکا و برزیل به‌ترتیب با ۳۲ میلیون و ۶۳۲ هزار و ۲۲۲، ۳۲ میلیون و ۴۳۴ هزار و ۱۶۶ و ۲۰ میلیون و ۱۸۰ هزار و ۱۰۶ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به یک ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

کرونا ,

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حکیم IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    0 0
    مشرق کم کم دارم ازت نا امید میشم... لطفا آمار کرونای عراق رو با تفکیک شهر ها روی سایت بگذارید..‌ این آمارها جواب خیلی ها رو میده...
  • IR ۰۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    0 0
    به همت آقایون و مسئولین تک رقمی شدیم و اکنون در رتبه هشتم هستیم و مطمئنا اگه با همین فرمون بریم جلو میتونیم جزو سه تای اول هم باشیم. فقط یه سوال هنوزم از اروپا زنگ میزنن بهتون مشاوره بگیرن که چجوری آنقدر خوب کرونا رو مهار کردین؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس