کد خبر 1273994
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
شناسایی 70 کیلو تریاک در تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از کشف ۷۰ کیلوگرم تریاک در عملیات شبانگاهی پلیس پایتخت خبر داد و گفت: در این عملیات یکی از قاچاقچیان سابقه دار و حرفه‌ای مواد مخدر شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش مشرق، عبدالوهاب حسنوند گفت: در پی ارجاع چندین فقره شکایت و گزارش مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سوداگران مرگ، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران معاونت عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند متهم به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از شهرهای جنوبی کشور تهیه و در مخفیگاه خود در حومه شهر تهران دپو کرده است.

حسنوند تصریح کرد: به دنبال این موضوع و تعیین مختصات دقیق مخفیگاه متهم پرونده، پس از هماهنگی با مرجع قضائی، تیمی از ماموران مواد مخدر به محل اعزام و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری این تبهکار حرفه‌ای آغاز شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه، موفق به دستگیری قاچاقچی مورد نظر شده و در ادامه عملیات با جستجوی مخفیگاه نامبرده ۷۰ کیلوگرم تریاک از محل کشف کردند.
 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهم ضمن پذیرش جرم خود، پس از انجام تحقیقات تکمیلی به همراه پرونده، برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    0 0
    درود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس