جهادی

مسئول گروه جهادی الرحیل: گروه جهادی ما با حضور در کربلای معلی، در قالب موکب‌های مختلف خدمت‌رسان زائران اربعین حسینی بود اما امسال به دلیل محدودیت‌های کرونایی قادر به حضور در عراق نیستیم.

به گزارش مشرق، علیرضا رحیمی‌دوست، مسئول گروه جهادی الرحیل اظهارداشت: هر سال در ایام اربعین حسینی گروه جهادی ما با حضور در کربلای معلی، در قالب موکب‌های مختلف خدمت‌رسان زائران اربعین حسینی بود اما امسال به دلیل محدودیت‌های کرونایی قادر به حضور در عراق نیستیم برای همین تصمیم‌ گرفتیم در داخل کشور کمک‌رسان نیازمندان باشیم.

این فعال جهادی اضافه کرد: بنا داریم به همت گروه جهادی خود و با کمک امناء هیأت محفل زینبیون تهران به مناسبت اربعین حسینی، بسته‌های معیشتی برای نیازمندان در کوره‌پزخانه‌های دولتخواه و جاده نظامی ورامین تهیه و توزیع کنیم.

وی افزود: این بسته‌های ارزاق هرکدام به ارزش ۶۰۰ هزار تومان و شامل روغن، رب، ماکارونی، مرغ و ... خواهد بود که با کمک‌های مردمی و خیرین تهیه خواهد شد.

رحیمی دوست گفت: در این منطقه ۱۰۰ خانواده شناسایی شده است که به نیت امام حسن مجتبی(ع) ۱۱۸ سبد کالایی تهیه و میان آنان توزیع خواهیم کرد.

مسئول گروه جهادی الرحیل گفت: مردم و خیرین می‌توانند برای کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود در این طرح به صفحه اینستاگرام al_rahil.ir مراجعه کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس