کد خبر 1274164
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸
مورینیو: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که به هلاس ورونا باختیم

سرمربی تیم فوتبال رم پس از قبول اولین شکست خود به همراه این تیم گفت که دقیقاً نمی‌داند چه عاملی باعث رخ دادن این اتفاق شده است.

به گزارش مشرق، ژوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال رم پس از باخت 3 بر 2 تیمش در خانه هلاس ورونا که پایان‌بخش پنج پیروزی پی در پی این تیم در تمامی رقابت‌های فصل جاری بود، به شبکه DAZN گفت: می‌دانستم که هلاس ورونا تیم قدرتمندی است و بازی کردن مقابل آنها سخت است، به خصوص بعد از تغییر سرمربی‌شان که همیشه این اتفاق با واکنش‌های روانی از تیم‌ها همراه است و امروز هم دقیقاً‌ همین اتفاق رخ داد. سبک فوتبالی که ایگور تودور با خودش به هلاس ورونا آورده، بسیار شبیه همان سبکی است که این تیم فصل گذشته با هدایت ایوان یوریچ بازی می‌کرد. پس برای بازیکنان این تیم خیلی سخت نبود که خودشان را با تاکتیک‌های سرمربی جدید تطبیق دهند.

بیشتر بخوانید:

زنگ خطر برای یوونتوس به صدا در آمد

مورینیو افزود: تلاش‌مان را کردیم و من هم نمی‌توانم شکایتی از بازیکنانم داشته باشم به جز اینکه ما بیش از اندازه مرتکب اشتباهات فردی شدیم. حریف تیم منسجم‌تری بود. من چند ساعت وقت نیاز دارم تا فیلم بازی را تماشا کنم و ببینم دقیقاً چه اتفاقی رخ داد که باعث شد ما ببازیم. ما بازی را به درستی آنالیز نکردیم. نیوکلو زانیولو قرار بود عقب‌تر بازی و به ریک کارسدورپ کمک کند، نه اینکه در پرس از خط حمله حاضر باشد. علاوه بر اینها ما روی توپ‌های بلند هم بیش از اندازه آهسته بودیم. کاملاً مشخص بود که هلاس ورونا واکنش نشان می‌دهد، چون بازی کاملاً باز بود. من هم از سبک بازی آنها تعجب نکردم. باید یاد بگیریم در شرایط سخت بهتر بازی را مدیریت کنیم، چون همیشه این امکان وجود ندارد که ما تیم کنترل‌کننده بازی باشیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس