کد خبر 1274849
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
چرا شهباززاده پیشنهاد استقلال را نپذیرفت؟

آقای گل فصل گذشته لیگ برتر با اینکه از تیم سابقش پیشنهاد داشت، اما ترجیح داد همچنان فوتبالش را در سپاهان ادامه دهد.

به گزارش مشرق، سجاد شهباززاده مهاجم پیشین تیم‌های سایپا، استقلال و نفت تهران که فصل گذشته با درخشش در تیم سپاهان توانست در پایان فصل عنوان آقای گلی را به دست آورد، یکی از اهداف نقل و انتقالاتی استقلال و پرسپولیس بود که در نهایت این اتفاق نیفتاد و جدیدترین آقای گل لیگ برتر ترجیح داد به جای پذیرفتن پیشنهاد سرخابی‌ها، در سپاهان فوتبالش را ادامه دهد.

شهباززاده یک گفتگوی تلویزیونی ضمن تایید داشتن پیشنهاد از استقلال و پرسپولیس، با بیان اینکه حاضر شد با مبلغی کمتر از پیشنهاد سرخابی‌ها قراردادش را با سپاهان تمدید کند، دلخوری‌اش را از مسئولان استقلال ابراز داشت و گفت: درست نبود در خصوص من از واژه بازارگرمی با نام استقلال استفاده می‌شد.

بیشتر بخوانید:

سپاهان با فرمول پرسپولیس در نقل و انتقالات

وی تاکید کرد: پیشنهاد باشگاه استقلال واقعا وجود داشت و من حق داشتم پیشنهاداتم را با یکدیگر مقایسه کرده تا در نهایت بهترین تصمیم را می‌گرفتم.

شهباززاده خاطرنشان ساخت: برای من مبلغ قرارداد در اولویت قرار نداشت و برخی مسائل دیگر را هم ملاک ارزیابی پیشنهاداتم قرار دادم. به عنوان مثال برای من مهم بود با چه مدیری قرار است کار کنم و اینکه آیا با مدیر باشگاهی که به من پیشنهاد داده می‌توانم کار کنم یا خیر.

آقای گل لیگ برتر گفت: من فقط امسال را لحاظ نمی‌کنم و برای آنکه در سالهای بعد هم بتوانم سطح کیفی خودم را حفظ کنم، حاضر شدم یکی دو میلیارد هم کمتر از پیشنهادهای دیگر با سپاهان توافق کنم و الان هم می‌گویم رقم قرارداد من با سپاهان به مراتب کمتر از پیشنهادی است که از استقلال و پرسپولیس داشتم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مسیحا IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    4 2
    اون پولهای تیلیاردی که باشگاههای صنعتی میدن دیگه کسی با سنتی ها کار نمیکنه همه دارن صنعتی باز میشن .....!!!! الانم که مود شده دروغ هر چی بزرگ تر باورش راحتتر .....
  • مسعود IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    0 1
    کی بود میگفت تیم های صنعتی میلیاردی قرارداد میبندن!؟تیم های حکومتی که دستشون رو از پشت بستن
  • کمال نیکنام IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    0 0
    اینجانب یکی از سرسخت ترین طرفدار استقلال می خوام بگم مدیران استقلالا فقط به خودشان مقامشان فکرمیکنند نه برای موفقیت استقلال واقعا استقلال را فلج کرده اند تیمی که کل باشگاههای قاره کهن آسیا ازنام استقلال هراس دارند اما اگر 2سالی هم همین طور باشد به جرئات میگم باشگاههای تایلند مالدیو اردن کویت وسوریه وغیره هم از ما پیشی می گیرند خدا به داد این ملت وتیم وغیره برسد مسئولان فقط به جیب وخانواده اش فکرمی کنند میگند آمریکا دشمن ماست اما کل بچه های آقا زاده ها درآمریکا وکشورهای اورپای بسرمی برند من نمی دانم درقیامت چگونه جواب این شهداء راخواهند داد
  • علی IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    0 0
    سلام من برنامه روکامل دیدم شک ندارم اگه مبلغ قرارداداستقلال وپرسپولیس بیشتربودقطعاایشون ب سپاهان نمیرفت چون اگه دنبال پول بیشتروبازارگرمی نبوددلیلی نداشت مدتهاوروزهاباپرسپولیس مذاکره نمیکرداگه مدیریت باشگاههابراش مهم بودقبل ازمذاکره بااین دوتیم ازوضع مدیریتی وجزییات دیگه باشگاههاخبرداشته فقط تنهاچیزی که میمونه مبلغ وجزییات قراردادمیمونه دبس آقای شهباززاده حق داره باتوجه ب بحث مالی وقاردادتصمیم بگیره ولی ای کاش فوتبالیستابامزدم روراست باشن وحقیقتوبگن اینجوری محبوبترمیشن ومردم هم قانع میشن ایشالاهرجاهست موفق وتندرست باشه آقای شهباززاده عشق است پرسپولیس درودبرفجرسپاسی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس