کد خبر 1275566
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲
بلینکن: آمریکا به تحقق صلح در یمن پایبند است!

وزیر خارجه آمریکا بی اشاره به کمک های تسلیحاتی و مالی از ریاض در ارتکاب جنایات مختلف علیه مردم بی‌گناه در یمن با اتخاذ ژستی عوام‌فریبانه ادعا کرد: واشنگتن به تحقق صلح در یمن پایبند است!

به گزارش مشرق به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا امروز بدون اشاره به کمک های تسلیحاتی و مالی کشورش به عربستان سعودی در ارتکاب جنایات مختلف علیه زنان و کودکان بی‌گناه در یمن، با اتخاذ ژستی عوام فریبانه ادعا کرد: واشنگتن ۲۹۰ میلیون دلار به عنوان کمک انسانی بیشتر به یمن اختصاص خواهد داد.

وزیر خارجه آمریکا در این باره ادعا کرد: از همه طرف های کمک کننده می خواهم در سریعترین زمان ممکن به تعهدات خود در این باره پایبندی نشان دهند. ما به ارائه کمک به گروه های ضعیف تر در یمن پایبندیم و خواستار رفع موانع هستیم!

وی در ادامه مدعی شد: آمریکا به راه حلی فراگیر تحت رهبری سازمان ملل برای تحقق صلح دائمی در یمن پایبند است!

این در حالیست که در سایه حمایت های آمریکا از ریاض، بیش از ۶ سال است که ائتلاف به سرکردگی عربستان مردم مظلوم در یمن را هدف شدیدترین حملات قرار داده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ش. AE ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    3 0
    خیلی غلط کردین مردم بدبخت رو میکشین تازه امارات و اسراییل رو فرستادین به جزیره سقطرا حریف پنجاه هزار نفر نمی‌شن فقط بلدن وراجی کنن خدا ظلمتون به خودتون بر میگردونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس