کد خبر 1275617
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
روایت وحید شمسایی از ابتلایش به بیماری کرونا

پیشکسوت فوتسال ایران گفت: با توجه به سابقه و مهارت بازیکنان ملی‌پوش انتظار ارائه نمایش بهتری را داشتم.

به گزارش مشرق، وحید شمسایی در خصوص آخرین شرایط تیم ملی فوتسال در جام جهانی اظهار داشت: یکی از عاقلانه‌ترین کارهایی که کادرفنی فوتسال انجام داد انتخاب مسیری راحت‌تر برای ادامه مسابقات بود. طبیعتاً وقتی شما میتوانید با فشار کمتری درجام جهانی ادامه بدهید مسیر درست را باید انتخاب کنید.

وی درباره تقابل با ازبکستان تصریح کرد: در جام جهانی بازی آسان نداریم چرا که میعادگاه بزرگی است. در تمام دوره‌هایی که به مصاف ازبکستان رفته‌ایم به خاطر ندارم که حتی یک مساوی مقابل آنها کسب کرده باشیم. اما مهم این است که ازبکستان به دنبال پیشرفت است. آنها بازی‌های دوستانه خوبی قبل از جام جهانی برگزار کردند. بازی با اسپانیا، آرژانتین و ایران نشان می‌دهد ازبکستان برای جام جهانی برنامه ریزی دارد. هدف آنها صعود بین ۱۶ تیم حذفی بود که تا اینجا به این هدف رسیدند. منتهی ضعیف‌ترین تیم را در جام جهانی فوتسال نباید ضعیف فرض کرد. این نوع تفکر، تفکر خطرناکی است.

پیشکسوت تیم ملی فوتسال پیرامون غیبت حسین طیبی مقابل ازبکستان عنوان کرد: حسین طیبی بازیکن بین‌‍المللی ما هست و در اروپا به میدان می‌رود. قطعاً غیبت طیبی در مسابقات جام جهانی موثر است. فکر کنم او در بدترین  زمان ممکن مصدوم شد و تا این لحظه حداقل ۴ مسابقه اول را از دست داده است.

شمسایی درباره گل علی اصغر حسن‌زاده مقابل آرژانتین گفت: اصغرحسن‌زاده بازیکن بزرگی و توانمندی است. او از جوانی در کنار ما به میدان می‌رفت. بازیکنی که در سطح باشگاهی و ملی نشان داده تاکتیک پذیر است. حسن‌زاده با این گل به جام جهانی برگشت و نشان داد چقدر توانایی دارد. انتظارم در ۲ مسابقه قبلی از وی بیشتر بود.

وی درباره نارضایتی مردم از کیفیت و تاکتیک تیم ملی مقابل آرژانتین گفت: در مورد این مسائل کادرفنی باید صحبت کند. فقط می‌توانم بگویم آرژانتین تیم با برنامه‌ای بود. امیدوارم تیم ملی ما یک پای فینال باشد.

پیشکسوت فوتسال ایران درباره اینکه آیا از کیفیت بازی ایران در ۳ بازی اخیر راضی بوده است، تصریح کرد: انتظار و توقعم بیشتر از این بود. با توجه به سابقه و مهارت بازیکنان ملی‌پوش انتظار ارائه نمایش بهتری را داشتم. به هرحال باید ببینیم برنامه کادرفنی در این مسابقات چطور بوده است.

شمسایی در پاسخ به این سوال که چرا رییس فدراسیون فوتبال به رضا ناصری گفت او را نمی‌شناسد، گفت: من از جزییات این موضوع خبر ندارم؛ اما رضا ناصری یک دروازه‌بان درجه یک فوتسال کشور ما بود که روزهای زیبایی را برای ایران رقم زده است. نباید این زحمات را فراموش کنیم. البته عزیزی خادم هم در اولین بازی تیم ملی فوتسال به لیتوانی رفت پاداش تیم ملی و معوقات کادرفنی را پرداخت کرد همه این موارد قابل تقدیر است؛ اما برای من رضا ناصری یکی از بزرگان فوتسال ایران است.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • شایان IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    7 1
    کی عزیزی خادم رو میشناسه
  • علیرضا IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    5 0
    ایران میتونس از پس ارژانتین بر بیاد منتها میخاس ب عنوان تیم دوم به مرحله بعد راه پیدا کنه.ک راهی راحت رو در پیش داشته باشه.
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    0 5
    برو گم شو عضوی پرتوقع
    • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      3 1
      گم شدی
    • امید IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      3 1
      یا نمیدونی فوتبال چیه یا حد شعور خونوادگی و کل دار و ندارت همین رفتار زشت و بی ادبانه است. به هر حال وحید شمسایی نه تنها یه قهرکان ملی بلکه جز نادرترین فوتسالیستهاس پرافتخار جهانی است. پس ببند و افسارت محکمتر کن.
  • Arya IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    1 0
    انشاالله به بازی یک چهارم برسه الماس فوتسال آسیا
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    3 0
    مربی بی حاشیه و فنی. درد و بلات بخوره تو سر فرهاد مجیدی نق نقوی آبرو بر
  • IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    0 0
    زنده باد آقا وحید کار بلد
  • امین IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    0 0
    ایران شانس آورد به تیم های آسونی مثل ازبکستان خورد بعدش هم به قزاقستان میخوره. دیگه بعدش با هر کدوم از تیم های برزیل. پرتغال. اسپانیا و شاید آرژانتین میبازه. به قول شمسایی سه بازی قبل چنگی به دل نزد. واقعا تیم زمان شمسایی کجا اینا کجا بازی مقابل آرژانتین اعصاب خورد کن بود همش پاس به عقب.
  • IR ۰۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    0 0
    بهترین گلزن و بازیکن ایران وحید شمسایی حیف که حسادت ناظم الشریعه باعث شد عنوان آقای گل رو از دست بده و فالکائو جاشو بگیره و نتونه در تیم ملی با تیم های ضعیف بازی کنه و گل هاش رو بیشتر کنه
  • مصطفی IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    0 0
    آقا وحید سلطانه
  • حمید IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    0 0
    این شمسایی همون کسی بود که میگفت فلان تیم پررو شده وحید جون دیدی خودت با این تیم بی لیاقتت پس باید ما انسانها شهور داشته باشیم و همه جا زر نزنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس