کد خبر 1275669
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
طلایی: فدراسیون کشتی یک خسته‌ نباشید هم به ما نگفت/ به کار من اعتقادی ندارند

سرمربی مستعفی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان گفت: از زمانی که از مسابقات جهانی برگشتیم هیچ تماسی از سوی فدراسیون گرفته نشد و یک خسته‌ نباشید هم به ما نگفت.

به گزارش مشرق، محمد طلایی درباره دلایل استعفایش از هدایت تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان اظهار داشت: شرایط برای من برای ادامه همکاری مهیا نبود. وقتی مسئولان فدراسیون به کار من اعتقادی ندارند بهتر است این همکاری ادامه پیدا نکند.

وی ادامه داد: امسال دو تورنمنت برای آماده‌سازی نوجوانان درخواست کردیم که عنوان شد سال المپیک است و به آینده حواله شد، در حالیکه انتظار نتیجه‌گیری هم دارند و از همین نقطه و به خاطر کم تجربگی بچه‌ها برخی مسابقات را واگذار کردیم. این در حالی بود که تیم جوانان به سه میدان خارجی اعزام شد، اما ما یکی هم نرفتیم.

سرمربی مستعفی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان تصریح کرد: در حالیکه تنها ۴۰ روز در اردو بودیم گفتند تنها همین مدتی که مربیان و تیم در اردو بوده است را به مربیان حقوق پرداخت می‌کنند.

طلایی گفت: در مسابقات جهانی ۳ طلا گرفتیم؛ حتی از تیم قهرمان هم بیشتر طلا گرفتیم، اما توقع دوستان چیز دیگری بود. در حالی که مدام از مهم نبودن مدال و نتیجه در رده‌های پایه سخن می‌گویند، اما پشت پرده انتظارات دیگری دارند.

وی خاطر نشان کرد: از زمانی که از مسابقات جهانی برگشتیم هیچ تماسی از سوی فدراسیون گرفته نشد؛ یک خسته نباشید هم نگفتند. شرایط خوبی برای خودم نمی‌دیدم، به همین دلیل تصمیم به قطع همکاری گرفتم تا دوستان هر کسی را که تمایل دارند و به تفکراتشان نزدیک‌تر است انتخاب کنند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس