ویژه ها

تنها راه ممکن برای احقاق حقوق مردم ایران در مقابل دولت های سلطه گر غربی، سخن گفتن با زبان زور است. آمریکا و شرکای اروپایی واشنگتن فقط زبان اقتدار را متوجه می شوند.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با  «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** باید به آمریکا تضمین دهیم که در پی نابودی اسرائیل نیستیم

«فریدون مجلسی» فعال اصلاح طلب و دیپلمات سابق در مصاحبه با روزنامه آرمان گفت:«برجام تنها برای دفاع از موجودیت رژیم صهیونیستی تنظیم شد تا ایران بمب اتمی نسازد و نتواند اسرائیل را که قول نابودی آن را داده است با بمب اتمی تهدید و نابود کند. بعد از برجام مقامات ارتشی گفتند حالا بمب اتمی نمی‌خواهند بسازند اما با موشک اسرائیل را نابود می‌کنند و همین برنامه نابودی است که آمریکا را به مقابله وامی‌دارد. لزومی ندارد از اختلافات با اسرائیل دست برداشته شود بلکه تنها همین باور به نابود کردن اسرائیل است که سبب این واکنش‌ها از غرب می‌شود. این امر نیز در نهایت باوری است که بین جنگ و صلح انتخاب می‌کند».

این فعال اصلاح طلب در ادامه گفت:«بهتر است مستقیما با مقامات نظامی و شورای امنیت عالی مذاکره انجام شود... باید مقامات اصلی و مخالف برجام به میز مذاکرات بروند، یا مخالفت خود را قطعی کنند و یا شرایط جدید را بپذیرند و در نهایت بین جنگ و صلح یکی را انتخاب کنند. فکر می‌کنم تنها مقامات ارزشی و میدانی هستند که باید خود مستقیما به مذاکرات بروند.این از عهده وزارت امور خارجه ساخته نیست».

باید به آمریکا تضمین دهیم که در پی نابودی اسرائیل نیستیم/ اگر دولت میرحسین می‌آمد زلزله‌ای به نفع مردم رخ می‌داد

لقب «کاسبان تحریم» واقعا برازنده افراطیون اصلاح طلب است. برای این جماعت ایجاد گشایش اقتصادی برای مردم و بهبود معیشت جامعه اصلا هیچ اهمیتی ندارد. مسئله اصلی برای این طیف، تأمین خواسته های زورگویانه و غارتگرانه آمریکاست.

برای این طیف اصلا اهمیت ندارد که در قلب راکتور هسته ای بتن ریخته شد و غنی سازی ۲۰ درصد متوقف شد و این اقدامات در حوزه های مختلف و از جمله تهیه دارو و تأمین برق اخلال ایجاد کرد.

این طیف معتقد است که باید برای رضایت خاطر آمریکا و تروئیکای اروپا، در صنعت دفاعی و قدرت منطقه ای ایران نیز بتن ریخته شود.

در شرایطی که رژیم اشغالگر اسرائیل، به کودک کشی اعتیاد داشته و همچنین به ترور دانشمندان کشورمان و خرابکاری در تاسیسات هسته ای اقدام کرده است، افراطیون اصلاح طلب مدعی هستند که این ما هستیم که باید به آمریکا تضمین بدهیم که خواستار نابودی این رژیم غاصب و کودک کش و جنایتکار نیستیم.

جریان تندروی اصلاح طلب به دفعات با دوگانه های دروغین از جمله «مذاکره- جنگ»، «هسته ای- معیشت» و...کاسبی کرده است.

همانطور که هسته ای بهانه بود، موشکی و منطقه ای و حقوق بشر و حتی به رسمیت شناختن اسرائیل نیز بهانه است. آمریکا و تروئیکای اروپا با موجودیت کشور مستقل ایران مشکل دارند. این دولت های سلطه گر در پی ان هستند تا منابع ایران را غارت کرده و آن را به لقمه ای راحت الحلقوم بدل کنند.

تنها راه ممکن برای احقاق حقوق مردم ایران در مقابل دولت های سلطه گر غربی، سخن گفتن با زبان زور است. آمریکا و شرکای اروپایی واشنگتن فقط زبان اقتدار را متوجه می شوند.

** اگر دولت میرحسین می آمد زلزله ای به نفع مردم رخ می داد

روزنامه شرق در مطلبی با عنوان «در غیاب هژمونی» نوشت:«تغییر دولت‌ها در این چهار دهه گذشته صرفا در «صورت» رخ داده است؛ چیزی شبیه تغییرات روبنایی. شاید اگر دولت میرحسین موسوی در سال ۸۸ به پیروزی می‌رسید جدال بین جماعت‌گرایی و جمهور مردم، از مرز صورت‌بندی‌ها فراتر رفته و زلزله‌ای در محتوای سیاست‌ورزی به وجود می‌آورد. پس بی‌دلیل نبود که میرحسین موسوی همچون بادام تلخی بود که اصولگرایان حاضر به بلعیدن و هضم آن نبودند و اصلاح‌طلبان نیز صرفا برای رسیدن به قدرت، تلخی آن را تحمل می‌کردند».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:«اگرچه میرحسین درصدد بود با جمهور مردم به قدرت برسد اما مترصد آن بود که محتوای این صورت را تغییر بدهد. اگر چنین چیزی محقق می‌شد، جای زیادی برای اصلاح‌طلبان در دولت او باقی نمی‌ماند و بعید بود بازماندگان راست سنتی و اصولگرایان، دولت او را تا آخر برمی‌تافتند...احمدی‌نژاد با هژمونی جماعت‌گرایی روی کار آمد و در طول هشت سال دولت‌داری‌اش خواست جماعت را از جماعت‌گرایان مصادره کند. جدال این دو موجب تضعیف جماعت‌گرایی شد و به جنگ منافع دامن زد».

روزنامه شرق در این مطلب تصریح کرد:«اگر دولت احمدی‌نژاد جماعت‌گرایی را تضعیف کرد و آن را از ریخت انداخت، دولت روحانی آخرین تیر ترکش حامیان جمهور مردم بود. او ثابت کرد تا محتوا (اقتصاد) همان دری باشد که بر پاشنه قبلی‌اش می‌گردد، چیزی تغییر نخواهد کرد...دولت سیزدهم با ابتکار جماعت‌گرایان روی کار آمد تا در غیاب جمهور مردم و هژمونی جماعت‌گرایی، دولتی را پایه‌گذاری کند که صندوق رأی در آن دیگر نقش اساسی ندارد و با جماعتی هرچند اندک بتوان وضعیت موجود را حفظ کرد».

باید به آمریکا تضمین دهیم که در پی نابودی اسرائیل نیستیم/ اگر دولت میرحسین می‌آمد زلزله‌ای به نفع مردم رخ می‌داد

جریان اصلاح طلب و رسانه های منتسب به این جریان در «تحریف» ید طولایی دارند. البته وقتی مدیر نجومی بگیر را «ذخیره نظام» نامیده و مفسد گردن کلفت اقتصادی را «کارآفرین برتر» می نامند، اصلا عجیب نیست که «شورش علیه جمهوریت» را هم «زلزله به نفع جمهور» جا بزنند.

در سال ۸۸ دو نامزد شکست خورده در انتخابات ریاست جمهوری- موسوی و کروبی- با دروغ تقلب، رأی مردم را لگدمال کرده و در ادامه با گردن کشی مقابل قانون و امتناع از طی کردن مسیر قانونی اعتراض به نتایج انتخابات، کشور را ماهها دچار آشوب کرده و قطعنامه ۱۹۲۹ را به مردم ایران تحمیل کردند.

این روزنامه اصلاح طلب مدعی شده که اگر در سال ۸۸ دولت میرحسین موسوی روی کار می آمد، زلزله ای به نفع جمهوریت رخ می داد، این ادعا در حالی است که در سال ۹۲ تمامی اعضای ارشد ستاد موسوی تحت عنوان دولت تدبیر و امید روی کار آمدند.

برای نمونه «عباس آخوندی» از اعضای ارشد ستاد میرحسین موسوی، به عنوان وزیر راه و شهرسازی انتخاب شد و زنگنه نیز وزیر نفت شد. نعمت زاده وزیر صمت شد و حسین فریدون و علی ربیعی و محمد شریعتمدار و ...در مناصب ارشد دولتی منصوب شدند.

در حقیقت دولت تدبیر و امید، ترکیب دولت های موسوی و کروبی در صورت پیروزی در انتخابات ۸۸ بود. برای مثال اگر کروبی در سال ۸۸ پیروز می شد، بر فرض «محمدعلی نجفی» از اعضای ارشد دولت وی بود.

اگر بر فرض موسوی در سال ۸۸ در انتخابات پیروز می شد، آخوندی و زنگنه و حسین فریدون و نجفی و نعمت زاده و عیسی کلانتری و...چهارسال زودتر در مناصب ارشد دولتی حضور یافته و ۴ سال زودتر شاهد تورم ۴۳ درصدی و افزایش ۱۰ برابری قیمت دلار بودیم.

** اذعان حامیان برجام به لزوم مقابله با سلطه گری آمریکا

روزنامه اعتماد در مطلبی با عنوان «راهبرد ریشه کنی تحریم ها» به قلم «محسن بهاروند» سفیر ایران در انگلیس نوشت:«زیاده‌روی دولت‌های مختلف امریکا در تحریم، سلاح‌سازی دلار و سوءاستفاده سیاسی از جایگاه اقتصادی باعث شده است که اعتماد اولیه جهان به این کشور به تدریج تضعیف شود. تقریبا همه به این نتیجه رسیده‌اند که در صورت عدم چاره‌اندیشی برای این معضل همواره ناچار خواهند بود که سلطه، زورگویی، رفتارهای یکجانبه و خودسرانه امریکا را تحمل کنند لذا باید چاره‌ای اندیشید».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:«با این‌حال بسیاری هنوز سعی می‌کنند متعرض سیستم بین‌المللی موجود نشده و با راه‌حل‌های موقت یا بده بستان سیاسی با امریکا منافع کوتاه‌مدت خود را حفظ کنند. در حالی که طبعا مهار سلطه‌گری و هژمونی جهانی امریکا با بازی در میدان و قواعد بازی که خود برای حفظ این شکل گرفته است نتیجه‌بخش نخواهد بود. تغییر در وضعیت فعلی نیازمند عزم و اراده جدی سیاسی کشورهای پیشرو است».

روزنامه اعتماد در این یادداشت تصریح کرد:«سازمان همکاری شانگهای با توجه به وزن اقتصادی و جمعیتی آن می‌تواند بستر مناسبی برای این کار باشد. ایجاد کانال‌های موازی تبادلات ارزی و تجاری همچنین تاسیس بانک‌هایی که بدون وابستگی به نظام بین‌المللی بانکی فعلی کارگزاری تبادلات اقتصادی و تجاری را به عهده بگیرند و در عین حال جانشینی ارز یا ایجاد یک ارز جدید با سبدی از پول ملی همه کشورهای عضو به عنوان معیار سنجش ارزش معاملات و تبادلات تجاری منطقه‌ای راهی امن برای خروج تدریجی از سلطه جهانی امریکا ایجاد خواهد کرد. جهان در حال گذار به سوی چندقطبی شدن است».

باید به آمریکا تضمین دهیم که در پی نابودی اسرائیل نیستیم/ اگر دولت میرحسین می‌آمد زلزله‌ای به نفع مردم رخ می‌داد

رسانه های اصلاح طلب و مقامات ارشد وزارت خارجه پس از آنکه خسارت محض برجام به مردم تحمیل شد، حداقل با شش سال تاخیر تازه به این نتیجه رسیده اند که باید با سلطه گری امریکا مقابله کرد.

در هفته های گذشته «علی خضریان» نماینده مجلس در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «آنچه پیرامون پیوستن ایران به سازمان شانگهای جهت ثبت تجربه ملت ایران باید یاداوری شود، طرح ادعای جناب محمدجواد ظریف است که به منظور پیشبرد اهداف سیاسی جریان غربگرا در نامه‌ای به مسولان نظام مدعی موانع توهمی مانند وضعیت ایران در نسبت با FATF جهت عضویت در این سازمان شده بود». نکته قابل توجه اینجاست که این اظهارنظر نمانیده مجلس از سوی وزیر خارجه سابق تکذیب نشد.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی- ۲۹ شهریور- در دیدار با خانواده شهدا گفت: «متأسفانه شاهد بودیم که بعضی‌ها واردات واکسن یا حتی پیوستن کشور به سازمان شانگهای را متوقف بر پذیرش FATF کرده بودند و حتی در جلسات رسمی نیز بر موضع خود پافشاری می‌کردند».

در روزهای گذشته خبرگزاری فرانسه در گزارشی نوشته بود:«عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای، مقابله با تحریم های غرب است».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 53
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • یه آدم انقلابی IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    25 6
    اتفاقا تنها هدف ما نابودی اسرائیل است
    • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      13 3
      غده سرطانی و سگ هار منطقه باید از روی نقشه کره زمین محو بشود.
    • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      19 2
      اگر موسوی رئیس جمهور می شد با همین کابینه روحانی همین بلاها را بر سر مردم می آورد.
    • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      13 2
      اصلاح طلبان در 8 سال گذشته مملکت را شخم زدند و زمین سوخته تحویل دادند لذا فقط باید سکوت کنند.
    • US ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      0 2
      عجب
    • IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
      2 2
      والله با این سیاست و عملکرد ، اونی که داره نابود میشه ماییم ... ده درصد از جمعیت کشور که اکثرا یا تحصیلکرده هستند یا سرمایه دار ، از کشور مهاجرت کرده‌اند و متاسفانه این روند روزبروز هم داره شدید تر میشه . رشد جمعیت داره منفی میشه چون جوانان به کل قید ازدواج رو زدن و اونایی که ازدواج کردن هم جرات بچه دار شدن رو ندارن .
    • کارشناس IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
      3 1
      بپا خودت هلاک نشی .
    • سعید IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
      0 0
      دقییییییقااااااااااااااااااا
    • IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
      0 0
      عاااااالی
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    8 1
    ... طلبان فقط هدفشان نوکری وبردگی غرب است خوب ایناروبفرستید اسرائیل پیش ارباباشون
  • میثم IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    15 2
    روحانی همان کار را انجام داد که میر حسین می خواست انجام دهد. حامیان روحانی همان حامیان میر حسین بودند. پس فرقی نداشتند . بی جهت این دو را از هم جدا نکنید. خر همان خر بود ، فقط پالان عوض شده بود
    • امیرو IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      4 1
      احسنت اما پالان خر بهتره بگی. یعنی پالان خر عوض شده
  • SE ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    13 1
    نقشه های اصحالات برای وادار کردن ملت ایران به تسلیم در برابر غرب نقش بر آب شده بوقهاشون به زوزه کشی افتادند
    • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      4 2
      افساد طلبان تا حالا میگفتن برجام برای لغو تحریم ها بود حالا میگن برای تامین امنیت اسرائیل بود !
    • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      1 2
      شب دراز است و قلندر بیدار
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    14 3
    مسئله اسرائیل مسئله کل مسلمان ها هست ما چه کاره ایم برای یه دین و پیروانش تعیین تکلیف کنیم؟
    • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      2 2
      شما قرصات رو سر موقع بخور خودت و درگیر این مسائل نکن
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    15 2
    کابینه میرحسین عینا همون کابینه روحانی بود. زلزله اومد ولی برای ویرانی مردم
    • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      4 1
      دقیقا همینطوره
  • رهام حسامی IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    13 3
    اتفاقا در صد نابودی اسرائیل و محو ان هستیم و همینطور امریکا و انگلیس وتضمین میدهیم که انها را از روی کره زمین محو میکنیم در اینده خیلی نزدیک
  • DE ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    4 1
    ما غربگدایان هزاران بار به آمریکا تضمین داده ایم که در پی نابودی اسرائیل نیستیم لذا یتنتابو ما را دوستان و ستون پنجم خودش میداند./ اگر دولت چیز چیز چیز مستر چیز می‌آمد زلزله‌ای به نفع مردم رخ می‌داد که هزاران میلیارد پول و کمک های نقدی کمک به زلزله زدگان هنوز دست زیباکلام بود.// تنها راه ممکن برای احقاق حقوق مردم ایران در مقابل دولت های سلطه گر غربی، سخن گفتن با زبان زور است. آمریکا و شرکای اروپایی امریکا به ملت ایران بارها و بارها خیانت کردند.
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    3 1
    خخخخ بالاترین آرزوی من که نابودی اسراییل این غده چرکین سرطانی بدخیم هست. ان شالله به زودی
    • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
      4 1
      ان شاءالله اسرائیل از صحنه روزگار محو خواهد شد
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    5 1
    "هژمونی جماعت گرایی می خواست جماعت را از جماعت گراها بگیرد"؟ کسی می داند معنی این جمله چیست؟ آیا این چیزی به جز تراوشات شقیقه گرایانه یک گودرز اندیش می باشد؟
    • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      0 0
      :) :) :) :) :) :) :)
  • امیرو IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    3 1
    چه اصلاح طلبها بخواهند و چه نخواهند اسرائیل تا بیست سال دیگر بدون شک نابود خواهد شد حالا هزار نوع تفسیر بکنند فرقی تاثیری ندارد خود اسرائیل هم حس کرده بسوی نابودی میره اما افساد طلبها هنوز نفهمیده اند
  • قرچک IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    3 1
    این جمله که باید به آمریکا تضمین دهیم که در پی نابودی اسرائیل نیستیم نهایت خودباختگی هست اصل جمله باید این باشد باید به خدا تضمین دهیم که در پی نابودی اسرائیل هستیم و قول می دهیم این عده سرطانی را زودتر از بین ببریم
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    8 2
    کابینه روحانی همون کابینه میر شیطان موسوی بود
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    3 1
    در اینکه هر تجاوزگری اسرائیل را با شدت پاسخ بدهیم و امریکا و اسرائیل فقط حرف زور را می فهمند شکی نیست ولی عقل حکم می کند که تهدید به پاسخ انجام شود ولی تهدید به نابودی را کنار بگذاریم و به رفراندوم مردم سرزمین اشغالی اکتفا کنیم تا این حربه را از اسرائیل و غرب بگیریم
  • محمدایوب IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    1 1
    واقعا وزارت امور خارجه به یک انقلاب نیاز دارد و باید از نیروهای اصلاح طلب ونفوذی پاکسازی گردد امین زاده وظریف وامثال فریدون مجلسی نمونه های بارز آن هستند که چنانچه فرصت کنند کشور رادست بسته تحویل آمریکا واسراییل میدهند.
  • ایرانی اصیل IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    3 1
    مزدوران غرب پرست همان منافقین همیشه سرگردان و واقعا بی هویت هستید که ملاک تنفس کشیدن شما خوش رقصی و نوکری برای شیطان بزرگ است.
  • salim IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    9 1
    اصلاح طلبی معادل با نفاق و دو رویی و خیانت به کشور و خدمت به غرب است
    • IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
      3 1
      مرگ بر منافق
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    0 1
    شما کهبالاتر از بقای اسراییل تضمین دادید پس چه شد یک تضمین خیال دشمن را راحت میکند مثل شما قول دهیم کهدست از اسلام برمی داریم انوقت شاید مارا بعنوان نوکر پذیرفته دستاز دشمنی بردارد
  • CA ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    2 1
    بایستی یک سازمان بزرگتر منطقه ای در غرب آسیا و شمال آفریقا نیز تشکیل بدهیم تا وزن اقتصادی ایران به بالاترین سطح ممکن برسد. آنوقت ایران خواهد بود که سازمان مالی ضد تروریسم راه اندازی کند که تروریسم واقعی یعنی لیبرالیسم را خلع سلاح کند
  • سید فروزان CH ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    2 1
    دو روزنامه شرق و آرمان ملی با چاپ عکس دو غربگدا در صفحه اول ،تبلیغ کراوات هم میکنند ، مانده فقط عکس فائزه را هم بدون حجاب پخش کنند ، کلکسیون کامل میشود
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    2 1
    یکی باید دهن اینارو ببنده اینجور آدما تو کشور ما جایی ندارن باید حالیشون بشه ایران الان ایران قاجار نیس
  • FR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    3 1
    یعنی این اصلاح طلبهای پر مدعا هنوز نفهمیدند که یکی از دلایل مهم انقلاب ایران برای نابودی اسراییل غاصب بوده است ؟!
  • FR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    3 1
    این شرق نوکر غرب نفهمیده که مردم و نظام از اصلاح طلب سبز اعتدالی بنفش و اصولگرای قلابی بنفش کمرنگ عبور کرده اند ...
    • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
      0 1
      اصلاح طلبی یعنی جدال دائم با خواست مردم اصلاح طلبی یک نوع از دیکتاتوری اقلیت اشرافی برضد اکثریت محرومین و مستضعفین
  • مصطفی IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    2 1
    تیترهای روزنامه شرق بشدت حال بهم زن هستند.
    • IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
      3 1
      موافقم
  • عطاءالله IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    1 1
    افساد طلبان فاسد برازنده ترین نام برای این جماعت است.
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    1 1
    مجلسی دیپلمات است؟ بیخود نیست برجام رقم خورد؟ یک جستجویی در تاریخ بکنید، شاید اینها بودند که همراه پهلوی ها بودند و بحرین را دادند رفت.
  • علی IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    1 1
    به آمریکا و نوکرهای داخلی تضمین میدیهیم.اسرائیل ۵ سال آینده رو نخواهد دید.و بزودی با همه جنایتکارهاش به جهنم خواهد رفت.
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    2 1
    قطعا با موسوی، عباس آخوندی، نعمت زاده،نجفی و نوبخت و .... می آمدن
  • محمودعباس IR ۰۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    0 1
    عرق ملی در حرفهای این استاد موج میزند.خدایا با چه خودتحقیرحایی طرفیم
  • سیامک بهاءآبادی IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    1 1
    بعضی ها در خواب هم احمقند!
  • DE ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    1 1
    اصلاحاتچی ها ی فتنه ساز ! خوبه بدانند که اگر را کاشتند و هرگز سبز نشد! وعده های سرخرمن شما نجومی شد و ازش هیچی در نیومد!
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    1 1
    سران اصلاح طلبان هنوز فکرشان در حدّ سال های 1356 یا حد اکثر 1357 است. اصلاً انگار نمی دانند که انقلابی شده و دنیا عوض شده!
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    0 0
    خدایا شر فتنه گران رو به خودشون برگردان
  • IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    0 0
    اگه به شما باشه کل ایران رو میدید که اربابانتون ناراحت نشن...سرمایه های اسراییل
  • روح الله IR ۰۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    درست میگوید مجلسی تضمینی مثل امضای کری در برجام! وطن فروشی که فقط در اون ور اب نیست که تو داخل کشورهم پالس وفاداری بدی ویزات حتمی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس