نبرد شمشیر قدس، رژیم صهیونیستی را مقابل دیدگان جهانیان خوار کرد

نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) گفت: در نبرد شمشیر قدس، رژیم صهیونیستی مقابل دیدگان جهانیان خوار و ذلیل شد.

به گزارش مشرق به نقل از العربی الجدید، صالح العاروری نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) گفت که اسرای فلسطینی و مسجد الاقصی حساس‌ترین موضوع برای ملت فلسطین هستند و در نبرد شمشیر قدس، رژیم صهیونیستی مقابل دیدگان جهانیان خوار و ذلیل شد.

العاروری تاکید کرد که رژیم صهیونیستی بیش از پیش درک کرده که اگر خطوط قرمز در مورد مسجد الاقصی را زیر پا بگذارد، چه خواهد شد.

وی همچنین افزود که رژیم صهیونیستی در صورت هرگونه تعرض به مسجد الاقصی متحمل شکستی بزرگ خواهد شد و ملت فلسطین به ویژه ساکنان قدس هرگز اجازه هیچگونه تغییری در این مسجد را نخواهند داد.

گفتنی است که طبق بررسی مرکز مطالعات امنیت داخلی در تل‌آویو، بیش از نیمی از صهیونیست‌ها پس از نبرد شمشیر قدس دیگر احساس امنیت نمی‌کنند. براساس بررسی، ۸۰ درصد اسرائیلی‌ها معتقدند که حمله اخیر رژیم صهیونیستی به غزه صرفاً یک توجیه بود. همچنین ۵۳ درصد آنها معتقدند که پس از نبرد شمشیر قدس احساس امنیت شخصی کمتری دارند.

براساس این بررسی مرکز مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، ۱۴ درصد اسرائیلی‌ها با یورش به مسجدالاقصی مخالف هستند و آن را دلیل تشدید اوضاع و درگیری های میدانی می‌دانند. ۴۰ درصد هم معتقدند باید اجازه یورش به مسجدالاقصی را داد اما نباید عواقب میدانی و امنیتی داشته باشد.

نبرد شمشیر قدس گروه‌های مقاومت فلسطین که در دفاع از مسجدالاقصی و قدس انجام شد و این گروه‌ها در جنگ ۱۱ روزه نزدیک به ۴۰۰۰ موشک به عمق اراضی اشغالی پرتاب کردند، باعث شده اسرائیلی‌ها احساس امنیت نکنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس