کد خبر 1277127
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۰
اتوبوس

عطش طراحی و تولید خودروهای برقی اینروزها در گروه اتوبوس، مینی بوس و کامیون بیشتر از گذشته شده است.

به گزارش مشرق، عطش طراحی و تولید خودروهای برقی اینروزها در گروه اتوبوس، مینی بوس و کامیون بیشتر از گذشته شده است و در این بین شرکت Equipmake بعنوان یک تیم متخصص در ساخت خودروهای برقی با همکاری کمپانی اتوبوس سازی Beulas اسپانیا، اقدام به طراحی و تولید یک اتوبوس برقی دو طبقه شهری با نام Jewel E نموده است.

قلب الکتریکی این اتوبوس توانی معادل ۵۳۶ اسب بخار ( ۴۰۰ کیلووات ) داشته که امکان پیمایش مسافتی ۴۰۲ کیلومتری را برای این خودرو فراهم میکند.
شرکت سازنده Jewel E ادعا کرده که محصول جدیدش اولین اتوبوس برقی لندن میباشد که گواهی "استانداردهای ایمنی اتوبوس لندن" را کسب کرده است.
مراحل تست های شهری و عملیاتی اتوبوس فوق از اواخر سالجاری میلادی در شهر لندن آغاز خواهد شد و تولید صنعتی آن از اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی استارت خواهد خورد.

لندن از جمله شهرهای اروپایی است که برنامه بکارگیری ۴۰۰۰ دستگاه اتوبوس برقی تا سال ۲۰۲۴ میلادی را در برنامه توسعه حمل و نقل پاک شهری خود دارد.

معرفی اتوبوس دو طبقه تمام برقی +عکس

معرفی اتوبوس دو طبقه تمام برقی +عکس

معرفی اتوبوس دو طبقه تمام برقی +عکس

معرفی اتوبوس دو طبقه تمام برقی +عکس

معرفی اتوبوس دو طبقه تمام برقی +عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    0 0
    والا من تو همون طبقه ی اول اتوبوس هم سردرد میگیرم چه رسد به طبقه دوم طراح ان باید تا می توانند مسافرین رو بیارن نزدیک کف و بار رو ببرند سمت سقف اینطوری سردرد مسافران هم خیلی کمتر میشه.
  • amin US ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    0 2
    هیف شد ای کاش شرکت چینی بود اونوقت شاید می شد در ایران ببینیمش خخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس