ویروس کرونا امید به زندگی در آمریکا را ۲ سال کاهش داد

نتایج تحقیق و مطالعه جدید دانشگاه آکسفورد نشان می‌دهد امید به زندگی در بین مردان آمریکایی در بحبوحه شیوع ویروس کرونا ۲ سال کاهش یافته است.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، نتایج جدیدترین پژوهش دانشگاه آکسفورد حاکی است بحران شیوع ویروس کرونا موجب کاهش امید به زندگی در بین مردان آمریکایی شده و امید به زندگی در این کشور ۲ سال کاهش داشته است.

بر اساس این گزارش، تحقیق مذکور نشان می دهد امید به زندگی در بین مردان آمریکایی نسبت به سال ۲۰۱۹ میلادی بیش از ۲.۲ سال کاهش یافته است. این بیشترین کاهش امید به زندگی در بین گروه های مختلف جمعیتی در آمریکا به شمار می رود.

این تحقیق همچنین نشان داده است که امید به زندگی در ۲۲ کشور از ۲۹ کشور مورد بررسی و مطالعه به میزان بیش از شش ماه نسبت به سال ۲۰۱۹ میلادی کاهش داشته است.

کاهش امید به زندگی در جهان در سال ۲۰۲۰ میلادی بیشترین رقم ثبت شده از زمان جنگ جهانی دوم به شمار می رود. امید به زندگی در ۲۷ کشور از ۲۹ کشور مورد مطالعه به طور کلی کاهش داشته است.

محققان دانشگاه آکسفورد بر این باورند که علت اصلی کاهش امید به زندگی در کشورهای جهان شیوع ویروس کرونا است که تاکنون موجب مرگ بیش از ۴.۷ میلیون نفر در سراسر دنیا شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس