وزیر خارجه گرجستان

وزیر خارجه گرجستان در پیامی با تبریک انتخاب وزیر امور خارجه کشورمان ابراز امیدواری کرد که فرصت‌های جدید برای همکاری‌های آتی میان ایران و گرجستان جهت حفظ منافع دو کشور ایجاد خواهد شد.

به گزارش مشرق، «دیوید زالکالیانی» وزیر امور خارجه گرجستان در پیامی خطاب به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، انتخاب وی به سمت وزیر امور خارجه را تبریک گفت و برای امیرعبداللهیان در تلاش برای گسترش صلح، امنیت و شکوفایی جمهوری اسلامی ایران آرزوی موفقیت کرد.

وزیر امور خارجه گرجستان ابراز اطمینان کرد در دوره تصدی سمت وزیر امور خارجه توسط امیرعبداللهیان، فرصت‌های جدید برای همکاری‌های آتی میان جمهوری اسلامی ایران و گرجستان جهت حفظ منافع دو کشور ایجاد خواهد شد.

وی تصریح کرد: مشتاقانه منتظر همکاری‌های آتی میان دو کشور می‌باشم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    1 0
    آقا حواستون به این گرجی ها باشه که در نوکری برای یانکی‌ها دست اوکراینی ها رو هم از پشت بستن!! بهترین کشور تو این کلاسها برای ایجاد روش تجاری ارمنستان هست و بس!!!
  • Nasra IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    0 0
    از یک طرف میگه خواهان رابطه اقتصادی با ایران هست و از طرف دیگر چند هفته هست ورود ایرانی ها رو ممنوع کرده حتی کسانی که تابعیت گرجستان گرفتن و چندسال هست ایران هم نیامدن./ خاصیت دورویی مشترک هست بین این کشورهای ایران ستیز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس