کد خبر 1277654
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۰
حمله خونین یک زن در رقیب تخیلی عشقی + عکس

زن امریکایی در اقدامی جنون‌آمیز رقیب اشتباهی ازدواجش را با ضربات چاقو مجروح کرد.

به گزارش مشرق، «سابرینا آویلز» ۳۵ ساله در روز حادثه در حمله‌ای ناگهانی به یک زن در ایستگاه اتوبوس ‌هالیوود هجوم برد و با فریادهای دیوانه‌وار و ناسزاگویی به او، زن بی‌دفاع را با چاقوی همراهش مضروب کرد.

به گفته پلیس، سابرینا پس از دستگیری علت حمله‌اش را رقابت عشقی با زن مجروح عنوان کرد. این در حالی بود که تحقیقات نشان داد زن آسیب‌دیده هیچ ارتباطی با نامزد سابرینا ندارد و او به اشتباه و با تصور غلط این حمله را انجام داده است.

حمله خونین یک زن به رقیب تخیلی عشقی +عکس

تحقیقات در این پرونده ادامه دارد و زن متهم با دستور قاضی بدون قرار وثیقه به زندان انتقال داده شده است.

وضعیت مجروح این حادثه به حالت ثبات رسیده و خطر از سر او گذشته است.

منبع:رکنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    18 0
    خانمای ایرانی ببینید سر شوهر دعواست
    • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
      2 0
      خانمای ایرانی منتظر سوار خوشتیپ و پولدار با اسبی سفید مدل ۲۰۲۱ هستن
  • DE ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    5 2
    حق داشته طرف رو با چاقو زده با این قیافه اکبیری دربداغون کی میاد با این زنه ازدواج کنه حالا که یک هالو رو گیر آورده نامزد شدند خب معلومه رغیب خودشو بکشه حتی اگر رغیب خیالی باشه. ملت امریکا قبل از کرونا دیوانه بودند حالا بدتر شدند.آخه یک نگاه به سیا ۳۰ یونشون بکنید یک مشت جانی دزد خیانتکار غارتگر نسل کش...خب مگه همین ملت نیست که به اینها رای میده .البته خیلی از مردم امریکا هم از دست سیاسیون شاکی هستند این هم بخاطر اوضاع مالی خراب خودشون نه بخاطر جنایات جنگی سیاست ندارهای امریکا.
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    2 0
    همیشه پای یک زن در میان نبست
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    21 1
    ما هم زنی را دیدیم که متوهمانه،بنزین داخلی را باعث آلودگی هوا و بنزین خارجی را داروی شفا بخش و با چاقوی خیانت به خودکفایی حمله ور شد،زن آمریکایی سر سپرده میخواست ،ابتکار،سپرده ارزی!
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    3 0
    جای شوهرش بودم طلاقش میدادم
  • DE ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    4 1
    مگه مصی علی‌نژاد خودمون نیست ولک مثل سگ پاچه گیر به همه گیر میده. شاید مشکل عشقی داره. در هر صورت یک بیمارستان روانی پیشنهاد میشه با چندتا آمپول و شوک برقی صدهزار کیلوواتی.
  • عرشی IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 1
    این خانم چرا ابروهاش این شکلیه دقیقا مدل پنجاه سال پیشه الان دیگه هیشکی ابروهاشو اینجور نازک درست نمیکنه صورتش چرا اینقدر جوش داره اصلا رسیدگی به صورتش نداره کلا هیچ ارایشی نداره ادم که تو صورتش دقیق میشه حس میکنه یکی از قبایل بدویه تو امازون بعد اون کدوم بدبختی بوده که این دوستش بوده تو ایران خیلی لوازم ارایش مصرف میشه کشورهای عربی هم همینطور ولی قابل توجه خواهران گرامی ایران عرض کنم استفاده از مواد طبیعی و ماسک های میوه به همراه ارامش و مهربانی و یاد خدا بودن صورت را برای عزیزان حلال خود زیبا و فرشته گونه جلوه میده وقار زنان ایرانی و قلب مهربان آنان از نعمتهای پرودگار است همچنین از خدای مهربان میخواهم همه جوانان این مرز و بوم زود ازدواج کنند و با دلی شاد به خانه بخت بروند الهی امین
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    وحشی خانه ای به اسم آمریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس