کد خبر 1283283
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
واکسن «نورا»؛ در ایستگاه سوم تست بالینی

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه با اشاره به آغاز مرحله سوم تست بالینی واکسن «نورا» از هفته جاری، از تزریق آن به حدود ۲ الی ۳ هزار نفر در این مرحله خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار احمد عبداللهی، با اشاره به روند تست‌های بالینی واکسن «نورا»، گفت: فازهای اول و دوم تست بالینی واکسن «نورا»، با موفقیت به اتمام رسید در این دو مرحله واکسن نورا، به ۲۷۰ نفر تزریق شد و مشکلی برای این عزیزان در بحث عوارض ناشی از تزریق آن، پیش نیامد.

بیشتر بخوانید:

قیمت واکسن نورا چقدر است؟ +فیلم

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه تأکید کرد: اجرای فاز سوم تست بالینی واکسن کرونا پس از ابلاغ تأییدیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آغاز می‌شود و در این مرحله که به‌احتمال زیاد از هفته جاری آغاز می‌شود، واکسن نورا به حدود دو الی سه هزار نفر تزریق خواهد شد.

عبداللهی افزود: پس از پایان سه مرحله تست بالینی واکسن نورا، آماده تزریق عمومی خواهد شد و ان‌شاءالله به‌زودی این امر اتفاق خواهد افتاد.

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه با اشاره به وضعیت مراکز درمانی و بیمارستان‌های سپاه، تصریح کرد: روند رو به کاهش بستری بیماران کرونایی را در بیمارستان‌های سپاه در سراسر کشور شاهد هستیم.

عبداللهی اظهار داشت: نیروهای بسیج و سپاه پاسداران در خط مقدم واکسیناسیون در کنار کادر درمان حضور دارند و خدمات ارزنده‌ای را به مردم ارائه می‌کنند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    4 2
    کرونا تموم شد رفت اینا هنوز دارن تست واکسن می کنند خخخخ اونم واکسنی که هیچ وقت استفاده نمیشه !
    • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
      1 0
      طبق گفته سازمان بهداشت جهانی کرونا تا دو سه سال آینده میهمان شما خواهد بود و پس از آن برنامه های بعدی خود را اجرا خواهند کرد شما باید مثل موم در اختیار سازمان های بین المللی باشی کرونا آغاز این برنامه ها بود
    • به خودت بخند IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
      3 3
      اتفاقا امثال من منتظر واکسن های تمام ایرانی موندیم خودمون حبس کردیم چون به کشورمان اعتماد داریم شما برو استارازنکا وفایزر بزن بعد به ریش خودت بخند
    • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
      0 0
      داداش فقط دیروز تو آمریکا بیش از 2هزار نفر بابت کرونا مردن اونوقت تو میگی نموم شده؟
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    0 0
    میزان هر دز آن فکر کنم تقریبا به اندازه ۳ دز یک واکسن معمولی هست برای این مورد راه حلی پیدا نکردند
  • Ismail IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    0 0
    ان شالله پیشرفت های زیاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس