به گزارش مشرق، علیرضا وهاب‌زاده طی توییتی نوشت: فردی امروز داخل بیمارستان شهدای تجریش به یکی از پرستاران حمله می کند و پرستار را با ضربات چاقو مورد ضرب و شتم قرار می دهد.

درندگان هم به کسانی که جانشان را نجات می‌دهند رحم می کنند.

حمله به پرستار بیمارستان تجریش با ضربات چاقو +عکس

حمله به پرستار بیمارستان تجریش با ضربات چاقو +عکس

حمله به پرستار بیمارستان تجریش با ضربات چاقو +عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 102
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • علی خان IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    24 26
    وقتی ستاد نشینان در ستاد نشستن وفقط دستور میدن چای میل میکند و اگه ی نفر به راست و غلط از کادر درمان و بهداشت شکایت میکنه سریع با کادر و پرسنل زحمت کش برخورد میشه و ی کسر از حقوق و کارانه بزنند، و حتی به خود زحمت تحقیق درست یا غلط بودن موضوع را هم نمیدهن ، مراجع کننده به خود حق میده به عوامل و کادر هر روزه توهین کنند و اگه با فش و توهین و متلک سیر نشدن با سیلی و دست آخر هم با چاقو و خدا میدونه دفعه دیگه با تانک حمله ور شن چرا ؟ دولت باید از کادر بهداشت و درمان حمایت کنه روزبه روز این موارد زیاد میشه ، توهین و فش که زیاد است دیگه کادر عادت کردن چرا ؟
    • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      34 51
      تنها کسانی که رفتارهای زشت و متکبرانه پرستاران را ندیده اند می توانند این فرد را یک طرفه محکوم کنند.
    • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      41 16
      بعضی پرستاران بی اندازه بی ادب و بداخلاق هستند چرا رسیدگی نمی کنند ؟
    • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      22 11
      ۱۳۲۵ تویی که میگی برای رفتار زشت باید یه نفر رو با چاقو تیکه پاره کرد از داعش بدتری! دوماً از کجا میدونید این بنده خدا رفتار زشت داشته؟
    • به ۱۴:۴۳ IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      24 17
      ایشالا گیر پرستارها بیفتی. اگر تونستی خودت را کنترل کن و شکمش را پاره نکن. مردم مرض ندارند الکی به پرستار حمله کنند مگر اینکه کاسه صبرشان لبریز شده باشد.
    • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      11 11
      همینکه به یک پرستار با چاقو حمله کرده کافیه تا پی به رذالت و حداقل پستی اون شخص ببرید.
    • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      17 7
      من یه جانبازم اونم اعصاب وروان پرستاران کاری بهم کردن که عزراییل نمیکنه ، کارکنانش میگن اینجا ...نام محفوظ ...کشتارخونه است . تایید نمیکنم اما بخاطر پول وای بحال امثال ما ..‌ش رحیمی ...ب‌‌...شفا....خدایا اینها هارن یا پرستار ؟
    • ع ع IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      2 4
      من یه پرستارم، به دلیل خیلی مسائل دارم دارایی هامو سرجمع میکنم از ایران برم، به تمام همکارام و دانشجویان رشته پرستاری هم توصیه میکنم آدم یه بار فرصت زیستن داره، برید جایی زندگی کنید که واستون ارزش قائل بشن، ازهر بابت ارزش قائل بشن، موندن تو ایران به استقبال مرگ تدریجی رفتنه نه زندگی. مردم ما به پرستار و پزشک نیاز ندارن بزارید بزنن خودشونو هرروز تیکه پاره کنن، خلائق هرچه لائق.
    • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      1 0
      شب گذشته یک خانم بی خانمان با سلاح سرد به آقای بختیاری پرستار اورژانس یکی از بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی حمله کرد و این پرستار از ناحیه کمر مصدوم شد. خوشبخاته طی تماس تصویری که با این پرستار داشتیم متوجه شدیم که خدا را شکر حالش بهتر است.معاون نظام پرستاری تهران افزود: در اورژانس بیمارستان‌ها که خط مقدم مبازره با کرونا و چشم یک بیمارستان هستند، خانمی به آقای بختیاری که پرستار تریاژ حمله کرد که اینگونه اتفاقات فشاری بر روی کادر درمان است چرا که خود به خود یک پرستار از گردانه مراقبت حذف می‌شود و فشار کاری سایر پرستاران افزایش می‌یابد و این موضوع به غیر از ایجاد تنش و ترسی است که در پرستاران به وجود می‌آید.
    • IR ۰۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      2 0
      جناب ع ع بدو برو خارج البته مطمئنا خبر داری اونجا با اشتباهات پزشکی چطور رفتار میکنن مثل اینجا دیگه پادشاه نیستید، از زندگی ساقط میشید، برو همونجا بلکه خدا اینطوری از امثال تو حساب بکشه
    • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      1 0
      حالا از کجا میدونین به خاطر بیمارش بوده شاید دلیل آن در خارج از بیمارستان باشد شاید ظلبکار بوده یا قضیه ناموسی بوده باشد و یا هرمورد دیگر
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    24 12
    مقصر اول و آخر قوه قضاییه است قوه قضاییه کاری کرده مجرمین از هیچ کجازاتی از هیچ کسی کوچک ترین ترسی ندارن میرن زندان یکی دو هفته دیگه برمیگردن بیرون،مجرم خطرناک و جانی رو براحتی آزاد میکنن ولی زندانی مهریه رو پدرش درمیارن
    • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      6 3
      اگه اجازه بفرمایید اعدامش کنند.
    • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      3 0
      در صورت زنده ماندن پرستار این ضارب سه سال تبعید کویر یا ابوموسی و باید یه زمین رو حاصل خیز کنه تحویل بده با اعمال شاقه زندان که بخور بخوابه واسه این اراذل
    • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      1 0
      پس چی، صد درصد باید اعدام شه در صورتی که پرستار ناتوان یا فوت شود، در غیر این صورت بالای ۲۰ سال حبس اجباری نه مشروط به قانون بخشش
    • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      2 3
      ایرانه دیگه عادت داریم به این اتفاقها غرب و اروپا نیست که همه با فرهنگ والای غربی رفتار کنن
  • RO ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    20 7
    بابا شما مشکلتون چی هست بگیرد اعدام کنید در دید مردم و رسانه ها اگر این مسخره بازی ها جمع نشد من خودم به شخصه خواستید تمام اطلاعاتم رو برای خبرگزاری شما می فرستم اعدام کنید ما رو والا خسته شدیم مملکت رو اوباش برداشته هی حالا بگید هیچی نداریم امنیت که دارم دست هر خری یک سلاح سرد یا گرم هست اگه آزاد هست ما هم برای دفاع برداریم اگر نه سخت با این اوباش برخورد کنید.
    • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      11 5
      آدم سالم میاد مرده در میاد ! شاهد دارم خودم دیدم ..ممنون خوبان ...اما وای بحال سنگدلانی که انگارخداهستن
    • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      2 0
      16:12 خوب اگه سالمه چرا میاد بیمارستان.
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    41 0
    پلیس های بیماستان مثل همیشه نقش هویج را ایفا می کنند.
    • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      19 11
      دوست عزیز پلیس بخواد دست روی مجرم بلند کنه پدرش رو درمیارنفپلیسی که بهش قدرت ندن میشه پلیس ایران،پلیس کتک خور
    • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      1 0
      نگهبانان معمولاً سلاح گرمی ندارند، اگر هم.مجوز داشته باشند و استفاده کنند در دادگاه پدرشو در میارن حتی اگه به حق استفاده کرده باشه که دادگاهی کردنش از اول اشتباهه
  • محمد IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    13 1
    شده جنگل ؟! اون طرفداران صلح و صفا که هی به قوه قضاییه گیر میدن الان بیان وسط دیگه . باید به شدت با طرف برخورد قانونی بشه این عزیزان مدافع سلامت کم سختی دارن میکشن اینجوری ازشون سپاس گذاری هم میشه
    • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      1 1
      اگه وزارت بهداشت میخاد بفهمه در بیمارستانها چی میگذره باید بصورت ناشناس بره از آدمهایی بپرسه که ربطی به خودشون نداره ، اونجا کار میکنن اما دکتر و پرستار ورییس نیستند بلکه عوامل استخدامی هستن که شاهد هستن .شرکتی هستن وشاهدن ..‌‌اینهاربطی به زحمات کادر پزشکی بابت کرونا ندارن اینها روی اعصاب عزیز داده هستن ....اگه قوه قضاییه و وزارت بهداشت وارد عمل نشن بدرفتاری‌ها حتی جنابتهای خاموش باعث بدترش میشه ..بیمارستانهای زیادی نمازخونه ندارن ، مردم میرن روتخت نماز میخونن که تعادل نیست .‌‌کلافاجعه است زمان جنگ به مجروح نمیرسیدن میگفتن این الان نمیره میره دفعه بعد میمیره ! اینو که یه کادر پزشکی توسیما گفت ! بخدا اوضاع ایناخرابه نه دین دارن نه مذهب نه وجدان ، عده ای رومیگم
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    37 6
    چاقو کشی مورد تایید نیست ولی بعضی از کارکنان و پرستاران به طرز عجیبی بد اخلاقند و جوری رفتار میکنند که انگار خدا هستند... دیدم که میگم
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    25 5
    این کار کاملا محکوم و غیر انسانی هست ولی نباید یک طرفه قضیه رو تعریف کرد رفتار پرسنل بیمارستان بسیار زشت و زننده هست البته نه همه کادر درمان ولی متاسفانه اکثرا رفتار مناسبی ندارن و ااز همه مهمتر هیچ نظارتی هم نیست
    • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      1 0
      امکانات بیمارستانهای دولتی کمه یه بار به عمرم اورژانسی رفتم بیمارستان نصف شب تو بخش اورژانس آنقدر مریض بود ماندم چی شده مریض ها رو زمین از جلو در اورژانس تا داخل کنار تخت ها کنار دیوارها عده ای نیمه خواب بعضی پتویی زیر بدنشان خواب بودن عده ای ناله میکردند به خدا تو اون جمعیت یه دکتر یا پرستار بود که با سی چهل نفر احاطه شده بود نمیدانست جواب کی بده حالا برو بیمارستان خصوصی خلوت خب دولت مقداری به کادر درمان و بهداشت مردم اهمیت بده پرستاران و دکتر ها مجرب تر بشن حقوفشون بهتر بشه کار. درمان داخل بیمارستان دولتی اکثرا دست پیمانکاره و شرکتی و هم مردم اذیتند و هم کادر درمان به قرآن درمان در ایران برا عموم باید دولتی و رایگان باشه
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    16 8
    هیچ احساس امنیتی نداریم فوری ما رو متهم به خود فروخته و خائن و فتنه‌گر و جاسوس...نکنید
    • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      7 15
      در ایران ممکنه ماهانه چند مورد از این اتفاقات بیفته، اگه در آمریکا زندگی میکردی که روزی دهها نفر قربانی خشونت دیگران با سلاح گرم و سرد میشن چه احساسی داشتی؟ حالا باز یه عده میان میگن آمریکا به ما ربطی نداره! پس کجا ربط داره؟ وقتی در بیشتر نقاط دنیا ناامنی از کشور ما بیشتره، با کجا مقایسه میکنین که میگین ناامنیه؟ نکنه کلا از زندگی کردن روی کره زمین احساس ناامنی میکنین؟ خوب گم شین برین مریخ!
    • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      9 9
      اون وقتی که برای امثال نوید افکاری هشتگ اعدان نکنید درسست میکنین . اون وقتی که برای حمیدصفت قاتل گریبان چاک میدین وقتی رای میدین که نجفی قاتل زن کش شهردار پایتخت بشه یاد امروزتون هم بیفتین خود کرده را تدبیر نیست پلیس و قوه قضاییه رو شماها ضعیف کردین حالا تحمل مجرمان چاقو به دست رو ندارین چیه عزیزم ناراحت شدی؟ اگه توی سوریه داعشی ها سر بچه کوچیک جلوت میبردین نمیترسیدی/ پس قدر دان باشین و زر مفت نزنین . ناشکری بزرگترین گناهه
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    26 8
    باید اول داستان و حقیقت را دانست و بعد قضاوت کرد
    • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      15 13
      سگ درنده تویی، بقیه وحوش ادای تو رو درمیارن. چه داستانی میتونه باعث این وحشیگری، اونم در بیمارستان بشه؟
    • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      8 10
      دانستن حقیقت بهتر از ندانستن ان است . سعی کن روحت را اصلاح کنی . شاید اول پرستار حمله کرده است . معلومات دینی و انسانی کمی داری
    • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      2 0
      انقدر کم هوشی که میگی پرستار اول حمله کرده، یعنی از خودت نپرسیدی شخص چرا چاقو حمل میکرده، خودت که از همه بیشتر ضد حقیقتی
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    27 12
    این را هم بنویسید که پرستار چی کار کرده که با چاقو بهش حمله کرده اند
    • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      19 4
      هر کاری کرده. مگه تا جامعه تا کسی به کسی گفت بالای چشمت ابروست، باید چاقو بکشی؟ اصلا آدم سالم مگه چاقو حمل میکنه
    • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      7 6
      پرستار بدخت مگه حمله مسلحانه کرده که با چاقو به جونش افتادن اگه بد و بیراه گفته دیگه جوابش چاقو نیست یه کم کادر درمان رو درک کنین البته از کساییکه 2 بار به روحانی رای دادن و براش کلی رقصیدن انتظاری بیشتر از چاقو کشی و فحاششی و تهمت زدن نمیره
    • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      11 3
      برای چی بنویسیم؟ حمله به دیگران جرم است مگر در مقام دفاع. حمله به پرستار در حال خدمت به مردم جرمی مضاغف است. جرم "حمله" "با سلاح سرد" به "پرستاری" که در حال خدمت به مردم است چنان سنگین است که می شود توجیه کردن آن را (نوشتن کامنتهایی مانند"این را هم بنویسید که پرستار چی کار کرده که با چاقو بهش حمله کرده اند") هم می توان جرم تلقی کرد تا دفعه بعد اشرار در جامعه و فضای مجازی و اینترنت مورد حمایت امثال خودشان نباشند
    • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      0 1
      در مورد شکایت کردن از فحاشی و امور دیگر قانون کند است و تیز نیست شما بخوای شکایت کنی باید بری کلانتری و دادگاه تا تازه احضاریه بگیری بعد سه احضاریه حکم جلب بگیری بعد کجا پیداش کنی با این حکم جلب که فقط هم تو همون شهر اعتبار داره میری کلانتری مامور بگیری برا جلب مامور اون لحظه داشته باشه مامور بگیری طرف هنوز همانجا باشه و خلاصه خیلی مکافات داره مگر 110 کاری کنه و برسه که اونم همیشه به موقع نمیرسند چون امکانات کمی دارند اصلا علنی حق مردم رو میخورند میگن برو شکایت کن اگر فرد شاکی سریع به حقش برسه حوصله میکنه اما کندی قانون و فرهنگ پایین عده ای اراذل باعث این حوادث هست
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    13 8
    حتما دیوانه وبی اصل ونسب بوده که چنین کارابلهانه ای کرده!!!
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    21 9
    چرا نمیگید دلیل حمله چیه؟درسته نباید با چاقو حمله می‌کرد ولی حتما خیلی از دستش عصبانی بوده دیگه متاسفانه خیلی بی جا داره از خیلی از پرستاران حمایت میشه مادر من ۲۰ روز بیمارستان بود چیزایی تعریف میکنه آدم شاخ در میاره
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    6 11
    باید کسی که این کارو کرده قصابی کرد
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    5 17
    حقش بود به مون واکسن زده برادرم مرد
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    14 8
    پرستاران به علت کار۲۴ساعتی خیلی بداخلاق هستن
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      18 8
      بد اخلاق و مثل سگ هار هستند اما دلیلش کار نیست بلکه نوعی مصونیت و پشتیبانی بی دلیل از کادر درمان است...هزاران ظلم و ستم توسط کادر درمان صورت می گیرد اما جایی ربرای رسیدگی نیست.نظام پزشکی برای پزشکان مجوز جنایت و قتل صادر می کند تا راحت مردم را قصابی کنند.
    • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      0 0
      مادر منو تو بیمارستان سوم شعبان کشتن،
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    19 10
    پرستاران در سال 99 به پدرم رسیدگی نکردند و فوت کرد. پزشک هم که کلا نبود
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    7 10
    بگیرید حرامزاده را
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    5 2
    چرا مگه مریض بوده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    6 12
    باید ضارب قطع ید بشه
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    7 10
    اعدام کنید
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    6 2
    نشان از ضعف مسئولان تامین امنیت است هر ارگانی هم که باشه( حراست، نیروی انتظامی...)
    • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      1 0
      یه اسپری بیهوشی پرستاران بزنند سر کمرشون این اراذل بترسند
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    11 10
    عجب وحشی بوده.به خدا دستی که بر روی کادر درمان بلند می شود را باید قطع کرد. زیرا علاوه بر بازی با جان مردم باعث رعب و وحشت در بیمارستان می شود که هزاران مریض انجا هستند.حکم محاربه قطعا شامل این اعمال هست
  • ایران نابود IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    21 7
    من که نمی‌دونم جریان چی بوده ولی خداییش بعضی از این پرستارها حقشونه چنین بلایی تا حالا خودم بیش از صد بار دیدم و تجربه کردم که تو بیمارستان شهر خودمان مریض بدحال رفته تو بیمارستان ودکتر وپرستارنشستن پای چایی خوردن وبگو وبخند وتا سرشون داد نزنید که بلندشید مریض اورژانسی داریم ازجاشون تکون نمی‌خورند الان بیمارستان شهر ما به کشتارگاه امام خمینی مشهوره چون افقی میری تو عمودی میای بیرون
    • سعید IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      6 1
      اشتباهی گفتی عمودی میرن تو افقی میان بیرون
    • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      1 0
      بعضی از همراهای مریض رو ببینی چی میگی شما یه صبح و عصر تو بیمارستان ترومایی کار کن بعد از یک ماه اگه نظرت عوض نشد حق با شماست
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    17 8
    چنان به این سیستم پزشکی مصونیت از پیگرد قضایی دادن که حس میکنن یه طرفه به قاضی رفتن براشون مباحه، این مصونیت ظالمانه رو از کادر درمان بردارید تا شکایتهایی که به ناحق به در بسته میخورن، به سرانجام برسن و حق به حقدارش برسه، حتی اگه مسجل بشه به خاطر بی مسئولیتی و بی توجهی و بی خیالی این جماعت، بیمار فوت شده باز هم توبیخی ندارن، انحصاری کردن رشته های پزشکی نتیجه اش میشه مصونیت ناحق این جماعتِ از خدا بی خبر، بترسید از آه کسانی که به واسطه ی تنها موندن از طرف سیستم قضایی، پناهی جز خدا براشون نمیمونه
    • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      1 0
      اشتباه پزشکی غیر عمدی یکی دو بار اغماض بشه بعدش اخراج از جامعه درمان مردم که جانشون از راه نیاوردن
    • IR ۰۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      0 0
      جنابی که میگی اخراج میکنن، شما بفرمایید کمیسیون پزشکی ببینبد چطور پشت پزشکها درمیان و به قتل و جنایتشون وجاهت قانونی میدن
  • DE ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    6 10
    درندگان هم به کسانی که جانشان را نجات می‌دهند رحم می کنند./ چرا حمله نمیکنند؟ یک خوک ویا سگ ویا گراز وحشی را اگر بخواهی نجات بدهی بهت حمله میکنه . این کثافت ها از خوک و گراز وحشی هم پایین تر رفته اند.
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    9 2
    منتظر تشتک پرانی سلبرینی ها باشید #فعال چاقو کش مظلوم معدنی را دستگیر نکنید#
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    3 2
    مقصر قوه قضائیه است
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    14 7
    قطعا پرستاره حقش بوده. تا حالا با پرستار وحشی تر از سگ هار برخورد نکردید
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    25 5
    با چاقو کسی مخالفم اما بعضی پرسنل کادر درمان را بابد حسابی کتک زد تا به مردم بی احترامی نکنند.
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    3 2
    بخاطر یک لحظه جنون
  • ایرانی IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    18 2
    منم موافقم چون دیده ام اکثر کادر درمان رفتار بدی دارن،بابا چرا حالیشون نیست طرف برا درمان میره نه برا تحقیر شدن و آزار روحی ازطرف پرستاران.
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    17 1
    من ۵ روز بیمارستان بستری بودم واقعا بعضي از پرستارها مثل حیوون با آدم برخورد میکنن از درد دارم میمیرم اصلا توجه نمیکنن ولی کاری اون چاقو کشم تایید نمیکنم بیمارستانها هیج نظارتی نیست
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    3 0
    مشرق جان سلام. بابا جان این چه خبریه؟ همه حسابی ریختن به هم .همه طرفدار اعدام و قصابی و این حرفها. من دیگه جرات نمیکنم نظرمو بگم. کلا غلاف کردم.
  • هیچکس IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    15 2
    بعضی پرستارها خیلی بی شخصیت هستن
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    2 2
    پس این کارا فقط مخصوص آمریکایی نیست و در کشور ما هم رخ می ده
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    2 4
    مملکت و قانون ما شده اوباش پروری..توی هر کوچه پس کوچه یه مشت اوباش سلاح به دسته تا شکایت میکنی نهایت دوماه حبس و بعدش شورتر وارد جامعه میشه اما برای شخصی که دنبال ایجاد خانواده بوده و بدلیل دوتاسکه باید عمرشو پشت میله های زندان باشه.اگر حامل سلاح سرد حکمش محارب باشه کی جرات میکنه اوباشی کنه وقتی قانون قضایی ما فقط هزارتا تبصره و بند برای رهایی مجرم و فرار مجرم گذاشته اند دیگر جایی برای اعتراض نیست .باید اعدام شوند و قضات هم کسانی باشند قانون‌مدار...
    • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      1 3
      احسنت
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    2 6
    فقط همین مونده پرستارها دلسرد بشن امنیت نداشته باشند. باید بدترین مجارات رو برسرش اورد چون اصلا بحث این فرد نیست بحث یکنفر نیست این فرد به فرهنگ (مرامِ کمک کردن) جاقو زده است.
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    6 0
    خوب اینکه این شخص انسان وحشی و بی فرهنگی بوده ارازل بوده شکی نیست ... ولی قطعا" با این شخص پرستار مشکل شخصی داشته یعنی ارتباطی با پرستار بودن این شخص ندارد .. در هر صورت این شخص مجرم باید دستگیر و مجازات بشود جای این افراد چاقو کش ارزال اوباش در زندان است نه در جامعه ..
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    2 4
    باید بدترین مجارات رو برسرش اورد چون اصلا بحث این فرد نیست بحث یکنفر نیست این فرد به فرهنگ (مرامِ کمک کردن) جاقو زده است.
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    2 3
    ماشاءالله از این حوادث که رخ میده، طرفداران چاقوکشی و جرم و جنایت میریزن تو کامنت ها. جامعه خطرناکی شدیم
    • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      0 1
      خودتی ، کسی تایید نمیکنه میگن اگه این هست هزارتا مثل اینم هست واین به زحمت‌کشان باوجدان ربطی نداره امانمیشه بخاطر یه عده انسان خوب که زیادن چشم رو بست . ازخودت بپرس چرا یه نفر باید اینقدر عصبانی بشه اون نرفته خونه چاقو بیاره بلکه دم دستش بوده حتما یه روزی میفهمی یه بزگر گله ای رو گر می‌کنه و معلوم میشه این چرا عصبانی شده خدارا شکر پرستار نمرده اما چرا باید یه عده دانشجوی بی اخلاق مردم رو ناراضی کنن ؟
  • Shaban IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    4 4
    باید پس از تحقیق و تفحص بشدت با این چاقوکش برخورد بشه تا بفهمه مملکت قانون داره . من یک بیماری کنسر ( سرطانی) از استان مازندران شهرستان آمل بوده و سال گذشته بمدت سه ماه( ازاواسط مهر تا اواسط دی )در بیمارستان شهدای تجریش تهران تحت درمان بودم و با پرستاران زیادی بخاطر پرتو درمانی وشیمی درمانی در ارتباط بودم. ( چه آقایون و چه خانوما) برخورد خوبی با مریضا داشته و من خودم بالشخصه از اونا رضایت کامل دارم.(متاسفانه در طول مدت درمانم دو دکتر و یک پرستار در اثرابتلا به کرونا شهید شدند) خدا تمامی کادر درمان و خدمات و.. بخصوص پزشکا و پرستارهای بخش پرتو درمانی و شیمی درمانی رو حفظ کنه. اونا فرشته هایی هستند که در بین ما زمینی ها زندگی میکنند.خدا حفظشون کنه
  • مریم IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    8 1
    کار خوبی نکرده. ولی از من بپرسید که مادرمو در همین بیمارستان شهدای تجریش از دست دادم. کثیفترین و بدترین و بی مبالات ترین بیمارستان ایران در قبال جان مریض و رعایت نکات بهداشتی و رسیدگی به بیماران همینجاست. از بازرسان وزارت بهداشت تقاضا دارم به سردخانه بیمارستان که محل نگهداری جنازه کرونایی هاست سرکشی کنند. جنب ساختمان شماره پنج در داخل محوطه. محلی که قبلا جای نگهداری جاروی فراشی بوده را تبدیل کردند به سردخانه. جوی آب متعفن و پر از لجنی هم از دم در سردخانه به فاصله یک متری رد میشه. جنازه های اموات از شدت عدم رسیدگی و نامناسب بودن محیط اون اتاقک آجری و کثیف، همگی آب می اندازه و از شکل خارج می شه. هر کی خواست حاضرم با بازرسان وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی بیام بهش نشون بدم. اونجا یک قصابخونه کثیف و مخوفه نه بیمارستان.
    • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      3 0
      یکی از مشکلاتی که جامعه پرستاری با اون مواجهه همین مسئله تعمیم دادن مشکلات مدیریتی و قصورات پزشکی به پرستار بیچاره است. در حالیکه در اون موارد کاری از دست پرستار بر نمیاد. در بیشتر موارد مراجعه کنندگان از دست پزشک و‌ یا مدیریت بیمارستان شاکی هستند ولی چون پزشک و مدیریت در دسترس نیست خشم خودشون رو روی بهترین قربانی یعنی پرستار خالی می‌کنند. قانون که نوشته شده بعضی وقتا کاملا ضد پرستار است‌. مثلا گاهی پزشک از نوشتن دارو مسکن برای بیمار طفره می‌رود و طبق قانون پرستار حق دادن دارو مسکن را ندارد. و اگر بدهد تمامی عواقب قانونی آن بر عهده پرستار است. بنابراین بیمار و همراه او از پرستار شاکی میشوند که چرا به من دارو مسکن تزریق نمیکنی در حالی این پزشک است که برای بیمار مسکن تجویز نکرده است. و یا مثلاً بیماری به بیمارستان در ساعات آخر شب بدلیل شکستگی دست مراجعه می‌کند. و پزشک ارتوپد او را در لیست عمل فردا صبح قرار میدهد. ولی بیمار از پرستار شاکی میشود که چرا همین امشب او را عمل نمیکنند و با توضیح پرستار نیز مبنی بر دستور پزشک جهت عمل فردا نیز راضی نمیگردند. و در موارد زیادی ممکن است به پرستار انواع توهین ها و جسارت ها را روانه کنند. و از این دست موارد زیادند
  • ALI US ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    2 5
    KHAK BAR SAREH POLICE, THEY HAVE TO KILL THESE NIGGERS ASAP
    • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      2 3
      SHUT UP YANKY. GO HOME MONKEY
  • همرزم جبهه جنگ ایران و عراق IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    4 2
    وقتی دستگیرش میکنن بر میگرده میگه ببخشید قرص خورده بودم یا شیشه کشیده بودم تو حال خودم نبودم
    • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      2 1
      دقیقا
  • علیرضا IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    4 5
    پس کو اون امنیتی که ازش حرف میزدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • DE ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      1 0
      بحث امنیت نبود که .گفتند اگه به رقیب ما رای بدهید همه جا امنیتی میشه نه همه جا امنیت میاد.عزیز برادر وقتی کسی چاقوی به این بزرگی را همراه دارد برای خیار پوست کندن نیاورده . از قبل تصمیم به قتل گرفته بوده که خب پرستار کشته نشده شانس آورده زنده مانده. البته بعضی از پرستارها را باید کشت ولی نه با باچاقو بلکه با مجبور کردنشون به رعایت حقوق اولیه مراجعین و بیماران همین از کشتن براشون بدتره . بعضی از پرستارها از متخصص دک و دماغ بیشتر قیافه میگیرن تعداد بسیار بسیار زیادی هم واقعا از جان مایه میگذارند.
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    5 0
    داستان همگی مشکلات رو بیان فرمودند. حالا هرکدام به نوعی، این مشکلات وتنشها اولا فقط در بیمارستانها نیست ودر سایر ادارات و سازمان ها هم بوده وبازهم خواهد بود، فقط در تهران نیست و در اکثر شهرها هم بوده و خواهد بود. سوال۱: علت ویا علت های این اتفاقات چیست؟ سوال۲: راهکار ویا راه حل اساسی (علمی و منطقی ) چیست؟ با تشکر
    • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      1 0
      علت شلوغی ازدحام کمبود امکانات و کادر مجرب در اکثر بیمارستانهای دولتی یعنی هزینه نکردن دولت واسه بحث بهداشت و درمان و نبود درآمد کافی واسه همه مردم برا رفتن بیمارستان خصوصی و بعد فرهنگ پایین بعضی مردم و راه حل افزایش بیمارستان و کادر درمان و بعد فرهنگ سازی واسه مردم مخصوصا در فیلم ها و سریال ها
  • رضا IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    1 1
    این کار وحشیانه بشدت محکوم و شرم اوره. جالبه بعضیا دارن عمل اون جانی رو که میتونست به مرگ انسانیمنتهی بشه رو توجیه میکنن
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    1 2
    پرستاران عزیز برای مردم قیافه نگیرید و بد صحبت نکنید تا خط خطی نشید! فکر نکن چون تو بیمارستانی هر غلطی خواستی میتونی انجام بدی! به همین راحتی وسلام
  • میثم IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    1 2
    هیچکس الکی به کسی حمله نمی کند مگر اینکه هدفی داشته باشد، نمیشه یک طرفه به قاضی رفت مسأله باید از طرف قوه قضائیه بررسی بشه.
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    4 2
    ما ایرانیها چقدر بی رحم شدیم. اظهار نظر خوانندگان وحشتناک تر از حمله این شخص می باشد.
  • US ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    1 1
    شاید پرستار مشکل داره
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    2 0
    ان قدر فشار روی همه اقشار زیاد هست که همه قاطی کردن. شانس آوردیم سلاح گرم و سرد ممنوعه وگرنه یه روزه جمعیت نصف کمتر میشد.
  • صابر IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    1 1
    ببینین این پرستار با بیمار این بنده خدا چکار کرده که اومدن پرستارو با چاقو زدن بعضی از پرستارا حقشونه ولی دست بعضی از پرستارا رو هم باید بوسید
  • سید IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    1 0
    سلام زدن پرستار با چاقو زشت و نشانه بی فرهنگی ایشان می‌باشد .اما کاش دلیل هم نوشته میشد من خودم به شخصه رفتارها و برخورد زشت و طلبکارانه برخی از این پرستارها را دیده‌ام..ما هر جای این خاک هستیم و هر قشری که باشیم باید خدمت خالصانه ب مردم بکنیم ما داریم حقوق از بیت المال می‌گیریم حداقل برخورد متواضع با مردم داشته باشیم برخی از پزشکان هم متاسفانه رفتار زشتی دارند.البته برخی از پرستارها و پزشکان هم هستند که انصافا صادقانه خدمت می‌کنند که متاسفانه انگار داره روز ب روز کمتر میشن.
  • مریم IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    3 0
    خاک بر سرش باید قضات رسیدگی کنن که نمیکنن همه دزدها قاتل ها تجاوز به عنف گوش قاپها همی رو ازاد میکنن قاضی های تاز بهدورن رسیده اگه مثل کشورهای عربی انگشت دست قطع کنن دیگه برای بقیه درس عبرت میشه خدا این لش رو هم به تعمالش برسهکه چند روز دیگه بیرون میاد ننگ بر قاضی های بی وجدان از خدا بی خبر
    • مریم IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      1 0
      ای کاش فقط به مدت یک ماه، مردمی که راجع به پرستاران قضاوت می کنند به جای آنها کار می کردند. من در آی سی یو کار می کنم و از لحظه ورود تا لحظه خروج تمام تمرکزم بر اینست که کارهای بیمارم تمام و کمال انجام بشه. از طرفی خانواده نگران فرد پشت در آی سی یو منتظرند که حال بیمارشان را از من بپرسند و من مجبورم بین بیمار و همراه، بیمار را انتخاب کنم چرا که اگر کار بیمارم درست و به موقع انجام نشود ممکن است حتی حیات وی به خطر افتد . در حالیکه صفت مهربانی از بارزترین خصوصیات شخصیتی من است در عمل فرصتی برای ارتباط با خانواده بیمارم نداشته و باید در یک فرصت کوتاه در حد چند جمله پاسخ آنان را بدهم. چالش‌های مکرر در حین انجام کار، مانند خراب شدن رگ بیماری که رگهای خوبی نداشته و برای دریافت دارو و سرم نیاز به رگ‌گیری دارد و یا پیگیری‌هایی که داشته و وقت زیادی می گیرد و یا بی قراری و عدم همکاری بیمار که باعث تاخیر در انجام اقدامات لازم برای وی می شود و از طرفی کار کردن با لباسهایی که راحت و آزاد نیستند و در نهایت نگرانی از بابت ابتلا به بیماری و انتقال آن به اعضای خانواده، همه و همه از مواردی هستند که بسیاری از افراد با آن آشنا نبوده و براحتی در مورد ما و همکارانمان قضاوت می کنند. اگر چه من هم در صورتیکه به عنوان بیمار یا همراه بیمار به یک سیستم درمانی مراجعه کنم تمایل دارم به همه سوالاتم پاسخ داده شده و نگرانی من درک شود ولی مردم باید از شرایط محیط کار ما مطلع شوند و اگر روی صندلی نشسته ایم در بسیاری از موارد یا در حال نوشتن گزارش هستیم و یا پشت سیستم در حال پیگیری دارو و آزمایشات و گرافی و سی تی اسکن بیماریم. در ضمن برای بسیاری از پرسنل درمان، بیماری کرونا فقط و فقط اضطراب، خستگی، کم کردن مرخصی و تشدید محدودیت و نگرانی مضاعف داشته و این نگرانی برای خانواده های ما به مراتب بیشتر از خود ما بوده است و آنچه باعث می شود خستگی و فرسودگی ما بیشتر شود صحبت‌ها و قضاوتهای بی‌رحمانه برخی از هموطنان ماست.
  • IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    1 0
    اگه قانون اجرا بشه مچ دستشو قطع کنید تا آخر عمرش یادش بیفته هر کاری تاوان داره وقتی که نتونست یک خیار رو پوست بکنه حالش جا میاد البته اگه پرستار زنده بمونه
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    1 1
    سلام صبح شما بخیر بنده نمی‌گویم کارخوبی کرده کاربدبداست اگرباطلاهم نوشته بشه بدااست اما بعضی از آقایان که ازضارب انتقاد می‌کند به صورت ناشناس با بعضی از پرستاران محرم برخورد بکنند میدانند که بعضی ازاین بزرگواران برخوردشان خیلی خیلی زننده است
  • راتا IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    0 0
    من علاقه زیادی به دکتری یا پرستاری دارم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس