اگر می‌خواهید واکسن برکت بزنید به این هیأت بروید

با هماهنگی صورت گرفته توسط هیأت میثاق با شهدا و مسئولین ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)، امروز طرح واکسیناسیون عزاداران در کنار مراسم هفتگی این هیأت برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق، مراسم عزاداری هفتگی هیأت میثاق با شهدا به مناسبت ایام شهادت امام حسن عسکری(ع) و به یاد شهدای قندوز افغانستان امروز سه‌شنبه ۲۰ مهرماه  در مسجد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام واقع در بزرگراه شهید چمران، پل مدیریت با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

با هماهنگی صورت گرفته توسط هیأت میثاق با شهدا با مسئولین ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)، امروز طرح واکسیناسیون عزاداران در کنار مراسم هفتگی این هیأت اجرا می‌شود.

در این طرح همه خواهران و برادرانی که بنا دارند دوز اول واکسن خود را دریافت کنند و یا دوز اول واکسن برکت دریافت کردند و بنا دارند دومین دوز خود را دریافت کنند، از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۲:۳۰ با حضور در دانشگاه می‌توانند، واکسن تزریق کنند.

در این برنامه تنها واکسن ایرانی برکت به عزاداران تزریق خواهد شد.

در مراسم عزاداری این هیأت که قرار است از ساعت ۱۹ برگزار شود، بیان لطائف قرآنی توسط حجت‌الاسلام زمانیان، سخنرانی به کلام حجت‌الاسلام سعیدی و مرثیه‌خوانی با نوای علی جهانبخش و امیر رئیسیان انجام خواهد شد.

اگر می‌خواهید واکسن برکت بزنید به این هیأت بروید

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس