شهرهای تهران و تبریز و ایلام 3 شهر بسیار مهم و با ارزش سیاسی و اقتصادی به‌شمار میروند. به‌علت آب وهوا و شرایط اقلیمی بسیار عالی در ‌این 3 شهر شما میتوانید ارقام گردوی متعددی در آنها بکارید و هرساله درآمد بسیار زیادی از فروش محصولات آن بدست آورید. و اما اگر بدانید کدامیک از ارقام گردو با منطقه‌ی باغ شما سازگارتر است و بیشترین محصول‌دهی‌ را دارد. قطعا سودآوری شما افزایش ‌یافته و باصرف همان هزینه‌های احداث و باغداری به ‌درآمدزایی بیشتری دست خواهید ‌یافت. دراین مقاله قصد داریم تا بهترین ارقام گردو در شهر تهران؛ تبریز و ایلام‌ را به‌شما باغداران محترم معرفی نماییم. پس باما در نهالستان پالیزگردو همراه باشید.

کدام ارقام نهال گردو مناسب احداث باغ گردو در تهران، تبریز و ایلام مناسب هستند

معرفی بهترین ارقام گردو برای کاشت در باغ‌های شهر تهران؛ تبریز؛ ایلام

نهال گردوی پالیز کانادایی

نهال گردوی پالیز کانادایی در ارتفاع از سطح دریای بین 0 تا 3000 متر به‌خوبی رشد میکند. ‌این‌رقم به‌عنوان پرمحصول ترین درخت گردو شناخته میشود و درسال قادر است تا 16 تن محصول‌دهی به‌همراه داشته باشد. عمراقتصادی ‌این ‌رقم بیش‌از 100 سال است ویکی از بهترین انتخاب‌ها برای احداث باغ گردو؛ خرید نهال گردو پالیزکانادایی در تهران؛ تبریز و ایلام به‌شمار میرود.

نهال گردوی چندلر پیوندی

نهال گردو چندلر پیوندی ‌یکی از بهترین و پرطرفدارترین ارقام گردو است که قادر است در ارتفاع بین 0 تا 1500 متر از سطح دریا بهترین باردهی‌ را داشته باشد. عمراقتصادی ‌این‌رقم بیش‌از 100 سال است و محصول‌دهی آن سالیانه حدود 7 تن در هکتار است. پیش از خرید نهال گردو چندلر پیوندی در تبریز؛ ایلام و تهران از مطابقت پذیری ارتفاع مناسب ‌این‌رقم باارتفاع منطقه باغ خود اطمینان حاصل نمایید.

نهال گردوی فرنور پیوندی

نهال گردو فرنور پیوندی درسال قادر است تا 8 تن محصول‌دهی داشته باشد. ارتفاع مناسب‌ این‌رقم بین 0 تا 3000 متر از سطح دریا و عمراقتصادی آن حدود 100 سال است. برای خرید نهال گردو فرنور پیوندی در ایلام؛ تهران؛ تبریز باما در نهالستان پالیز تماس بگیرید.

چرا فقط باید از ارقام گردوی معرفی شده استفاده کنیم؟

باتوجه به‌آب و هوای هر شهر و تحمل سرمایی و گرمایی هریک ازاین 3 شهر شما قادر خواهید بود تا ارقام گردوی زیادی‌ را در تهران و تبریز و ایلام بکارید. اما دانش باغداری و تجربه‌نشان میدهد؛ کاشت ارقامی که در ادامه به‌معرفی آنها خواهیم پرداخت سازگاری پذیری و محصول‌دهی بیشتری دراین 3 شهر خواهند داشت. در ادامه به معرفی بهترین ارقام گردو در ایلام؛ تهران و تبریز میپردازیم.

چه ارقام گردویی‌ را باید در شهر تهران بکاریم؟

کدام ارقام نهال گردو مناسب احداث باغ گردو در تهران، تبریز و ایلام مناسب هستند

شهر تهران به‌عنوان پایتخت کشورمان از اهمیت سیاسی و اجتماعی بالایی برخوردار است.‌ این شهر در بخش‌های شمالی در دامنه کوهستانی رشته کوه البرز و در جنوب نسبتا پست و هموار است.‌ این شهر در بخش‌های شمالی به‌علت ارتفاع بیشتر سردتر است و در بخش‌های جنوبی گرم است و دو اقلیم متفاوت ‌را تجربه ‌میکند.

آب وهوا و شرایط اقلیمی شهر تهران چگونه است؟

برای خرید نهال گردو در تهران باید ارتفاع دقیق منطقه‌ی باغ خود ‌را در نظر بگیریم. نواحی شمالی تهران اغلب سردتر است و بهتر است از درختان سردسیری گردو دراین مناطق استفاده کنیم. در مناطق جنوبی اما به‌علت آب وهوای نسبتا گرمتر؛ اغلب درختان گردورا میتوان کاشت. به‌طور کلی آب وهوای شهر تهران نیمه خشک است و بارندگی به‌خصوص در مناطق جنوبی بسیار کم است. به‌طور میانگین بارندگی سالیانه در شهر تهران 220 میلی متر است و بازه‌ی دمایی آن بین 39.5 الی 11.4- درجه سانتیگراد است.

ارتفاع از سطح دریا در شهر تهران چقدر است؟

شهر تهران در مناطق شمالی در ارتفاع 1800 متری و در مناطق جنوبی ارتفاعی در حدود 900 متر از سطح دریا دارد.

بهترین نهال‌های گردویی که میتوان در شهر تهران کاشت کدام است؟

نهال گردوی مناسب برای شهر تهران:

  1. نهال گردوی فرنور پیوندی
  2. نهال گردوی ژنوتیپ کانادایی
  3. نهال گردوی چندلر پیوندی

دراین بین نهال گردوی فرنور پیوندی و نهال گردوی چندلر در بین باغداران تهرانی پرطرفدارترند.

کدام ارقام گردورا در شهر ایلام بکاریم؟

شهر ایلام ‌یکی از شهرهای خوش آب وهوا باجنگل‌های طبیعی و باغ‌های فراوان است. ‌این شهر در کناره‌ها و درون شهر باکوه محاصره شده است. ازاین رو آب وهوای آن نسبتا خنک و برای کاشت ارقام درختان گردو بسیار مناسب است. به همین دلیل خرید نهال گردو در ایلام توسط متخصصین نهالستان پالیز توصیه میشود.

آب وهوا و شرایط اقلیمی شهر ایلام چگونه است؟

همانطور که اشاره شد شهر ایلام به‌علت قرار گیری در منطقه کوهستانی دارای آب وهوای سرد و کوهستانی است. ایلام 67 روز از سال‌را در برف ویخبندان میگذراند. بارندگی سالیانه‌ این شهر حدود 620 میلی متر است. بازه‌ی دمایی شهر ایلام بین 41.2 الی 13.6- درجه سانتیگراد است. که به‌طور میانگین 13.2 درجه سانتیگراد میباشد. که در بازه‌ی دمایی مناسب کاشت نهال گردو (بین 5 تا 25 درجه سانتیگراد) قرار دارد.  

ارتفاع از سطح دریا در شهر ایلام چقدر است؟

شهر ایلام در منطقه ای کوهستانی در ارتفاع 1427 متری از سطح دریا قرار گرفته است.

بهترین نهال‌های گردویی که میتوان در شهر ایلام کاشت کدام است؟

نهال گردوی مناسب برای شهر ایلام:

  1. نهال گردو پالیزکانادایی
  2. نهال گردوی چندلر
  3. نهال گردوی فرنور پیوندی

که هر سه‌ این ارقام در بین باغداران ایلامی در سطح گسترده مورد استفاده قرار میگیرد.

کدامیک از ارقام گردو در شهر تبریز بهترین باردهی‌را دارند؟

شهر تبریزیکی از شهرهای مهم و باقدمت تاریخی در کشورمان است. ‌این شهر که مرکز استان آذربایجان شرقی است. در دوره‌ی صفویان, ایبخانان؛ اتابکان و خوارزمشاهیان و آق قویونلوها به‌عنوان پایتخت کشور ایران شناخته میشده است. از لحاظ آب وهوایی و اقلیمی، برای خرید نهال گردو در تبریز از ارقام سردسیری استفاده کنید.

آب وهوا و شرایط اقلیمی شهر تبریز چگونه است؟

شهر تبریز در منطقه ای مرتفع و کوهستانی باآب وهوای گرم و خشک قرار گرفته است. ‌این شهر در فصل زمستان بسیار سرد و در تابستان خنک و معتدل است. بارندگی سالیانه در آن نه چندان زیاد و در حدود 289 میلی متر است. بازه‌ی دمایی شهر تبریز بین 42 الی 25- درجه سانتیگراد است. دمای هوای تبریز به‌طور میانگین 11 الی 25 درجه‌ی سانتیگراد است که برای خرید نهال گردو در تبریز و کاشت آن بسیار مناسب است.

ارتفاع از سطح دریا در شهر تبریز چقدر است؟

شهر تبریز در ارتفاع 1342 متری از سطح دریا و در دامنه‌های کوهستانی سبلان قرار گرفته است.  

بهترین نهال‌های گردویی که میتوان در شهر تبریز کاشت کدام است؟

کدام ارقام نهال گردو مناسب احداث باغ گردو در تهران، تبریز و ایلام مناسب هستند

درختان گردوی مناسب برای شهر تبریز:

  1. نهال گردوی پالیز کانادایی
  2. نهال گردوی فرنور پیوندی
  3. نهال گردوی چندلر پیوندی

اغلب باغداران گردو علاقه مند به‌کاشت نهال گردوی فرنور پیوندی و نهال گردوی چندلر در باغ خود هستند.

بهترین نهال گردو ‌را از بهترین نهالستان گردو بخرید.

برای خرید نهال گردو در تهران؛ ایلام و تبریز ابتدا باید لیست بهترین نهالستان‌های گردو در کشور ‌را شناسایی کرده و در بین آن‌ها اصلح ترین نهالستان‌را براساس سابقه‌ی کاری؛ مجوزهای معتبر و محصولات باکیفیت انتخاب کنیم. باخرید نهال گردو از بهترین نهالستان گردو در تهران, ایلام و تبریز؛ از خریدی مطمئن آسوده خاطر خواهیم بود.

نهالستان پالیز گردو بابیش‌از نیم قرن تجربه‌در حوزه‌ی فروش نهال گردو در تهران و تبریز و ایلام،‌یکی از بهترین نهالستان‌ها و بزرگترین نهالستان در شمال غربی کشورمان است. نهال فروشی پالیزگردو بادریافت مجوز از جهادکشاورزی؛ نهالستان جهادکشاورزی گردو شناخته میشود. اگر قصد احداث باغ گردو در تبریز؛ تهران و ایلام دارید به‌شما خرید نهال پیوندی گردو را توصیه مینماییم.

برای خرید نهال گردو در ایلام؛ تبریز و تهران و همچنین کسب اطلاع از قیمت نهال گردو در تبریز؛ ایلام و تهران باما در نهالستان پالیزگردو تماس بگیرید.

وبسایت تخصصی خرید و فروش انواع ارقام تجاری نهال گردو: palizgerdo

وبسایت تخصصی خرید و فروش انواع ارقام تجاری نهال میوه: paliznahal

شماره تماس باما: 09021832393/ 09141832393/ 09331832393 جناب آقای مهندس سعید قاسمی

آدرس: آذربایجان غربی، شهرستان میاندوآب؛ کمربندی شمالی؛ میدان ولایت؛ اتوبات ولایت


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس