دستکاری امارات در سرورهای رای‌گیری انتخابات عراق به نفع جریان خاص

روزنامه نگار عراقی فاش کرد که امارات متحده عربی با دستکاری در سرورهای ماشین‌های رای‌گیری، نتایج را به نفع گروه‌هایی سیاسی تغییر داده است که پروژه انحلال حشد شعبی را دنبال می‌کنند.

به گزارش مشرق، احمد عبد الساده نویسنده و روزنامه نگار عراقی در توئیتی به راهکاری برای  عبور از وضعیت کنونی و مسائل مربوط به نتایج انتخابات اشاره کرد.

در این توئیت آمده است: راه حل بحران نتایج انتخابات این است که آراء با حضور نمایندگان گروه های سیاسی به صورت دستی شمارش شود. چرا که امارات متحده عربی با دستکاری در سرورهای ماشین های رای گیری، نتایج را به نفع گروه هایی سیاسی تغییر داده است که پروژه  انحلال حشد شعبی را دنبال می کنند.

در بخش دیگری از این توئیت آمده است: بدون شک هر گروهی که با شمارش دستی آراء مخالفت کند، در تقلب صورت گرفته در انتخابات شریک است.

دستکاری امارات در سرورهای رای‌گیری انتخابات عراق به نفع جریان خاص

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    1 0
    جالب شد
  • IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    1 0
    آقای صدر عملا با قصد حذف حشدالشعبی با صدای بلند همکاری با آمریکارو فریاد میزنه. پسر نوح با بدان بنشست شد آنی که شد.
  • IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    3 18
    دیگه شکست رو باید یجوری توجیه کرد دیگه. حالا تقصیر اماراته!! حالا چرا امارات؟! خب بگو تقصیر سعودیه!! اصلا اسراییل که استاد هک هست چرا نه؟! آمریکا خودش خوشگلتر نیست؟!
    • محمد IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      1 0
      تو هم طرفدار آمریکای جنایتکاری
    • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      1 0
      یه تحقیق درباره خرید ابزار جاسوسی پگاسوس توسط امارات انجام بده تا متوجه بشی چقدر بی سواد هستی.
    • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      1 0
      آلبانی چه خبر.
    • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      2 0
      میدونی چرا؟ چون هر چی فتنه تو عالمه از همین محور شرارته. از دوستان شرور شما هر چی بگی کم گفتی.
    • آرش IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
      0 0
      از قدیم گفتن چوب رو که برداری گربه دزده خودشو لو میده حکایت جنابعالیه.صهیونیست کوچولو تو که خودت نا خواسته خودتو و درست بودن حدس معترضین به شمارش آرا مبنی بر دخالت و دست بردن امارات در تغییر نتیجه انتخابات رو ثابت کردی.خدا رو شکر که شماها رو از نادان ها قرار داد که خودتون با حساسیت های افراطی که بروز میدید اصل داستان رو لو میدید.ت هم چه قشنگ اسم چهار کشوری که سالهاست زر علیه ایران ائتلاف تشکیل دادند رو پشت سر هم قطار کردی.زیاد امید وار نباش بچه زرنگ.چند روز دیگه که اعتراصات شدت بگیره و تقاضاها برای شمارش دستی آرا بالا بگیره اسم تو و اماراتت هم از صندوق جریان صدر بیرون میاد و چه با شمارش دستی موافقت بشه و چه نشه در هر صورت دستتون اساسی رو میشه.ببینیم او وقت چه توجیهی داری.😂😂😂
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    3 1
    به نظر مردم عراق از حاکمیت فعلی ناراضی بودند .همین دیگه حالا هم فکرای شمارای نیاوردند دنبال بهانه وتوجیه نباشین.کشورهای عرب نفت خیز منطقه جز ایران وعراق همه در رفاه وناز ونعمت هستند ودر عوض ایران وعراق ....شما هم از حاکمان اماراتی یاد بگیرین چطور از یک صحرای بی آب وعلف یک کشور مدرن ساختند یاد نمی گیرین حداقل برای یک ماه قیمت یک چیز رو ثابت نگه دارین
  • محمد IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    1 0
    تو یه بازشماری کوچک تعداد زیادی رای جا به جا شد قطعا با بازشماری دستی شرایط تغییر خواهدکرد رژیم های دیکتاتور و فاسق عربی قطعا مخالف و عناد دارند با ملت عراق جنگ با تروریسم خودش گویای همه چیزه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس