«کتابشهر سمیرم» افتتاح شد

هفتمین فروشگاه‌ زنجیره‌ای کتاب و محصولات فرهنگی در سمیرم با جشن امضای کتاب‌های سجاد خالقی افتتاح شد.

به گزارش مشرق، هفتمین فروشگاه‌ زنجیره‌ای کتاب و محصولات فرهنگی این بار در سمیرم افتتاح گردید. در این مراسم علاوه‌بر افتتاح فروشگاه، جشن امضای کتاب‌های سجاد خالقی، نویسنده جوان و خوش‌ذوق کشورمان نیز برگزار شد.

در ابتدای مراسم، حجت‌الاسلام آقایی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمیرم ضمن خیرمقدم به حضار، خواستار نقش‌آفرینی «کتابشهر سمیرم» برای ایجاد تحول فرهنگی و هم‌افزایی با فعالان فرهنگی شهرستان گردید.

«کتابشهر سمیرم» افتتاح شد

همچنین حجت‌الاسلام عروجی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: سازمان تبلیغات تلاش در راستای ترویج کتاب را جزء وظایف ذاتی خود می‌داند و در این مسیر در حد توان از دوستان حمایت کرده و خواهیم کرد. وی ابراز امیدواری کرد: کتابشهر سمیرم به‌عنوان پناهگاهی برای دغدغه‌مندان فرهنگ، باعث ترویج و گسترش امید و نشاط در فضای شهر شود و جریان‌سازی فرهنگی را دنبال نماید.

علی ‌اسماعیلی، مدیرعامل مجموعه کتابشهر ایران نیز ضمن خیرمقدم، با بیان این که مجموعه کتابشهر به‌عنوان بازوی توزیعی سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت می‌کند، گفت:‌ نقش کتابشهر حمایت، پشتیبانی، آموزش و راهبری فروشگاه‌ها است و در این مسیر بیشتر زحمات برعهده فعالان فرهنگی دغدغه‌مندی‌است که به‌عنوان کارگذار مسئولیت فروشگاه‌ها را برعهده دارند. وی ابراز امیدواری کرد کتابشهر سمیرم بتواند پاتوقی برای هم‌فکری و هم‌افزایی اهالی فرهنگ و هنر این شهرستان باشد.

«کتابشهر سمیرم» افتتاح شد

در ادامه، سجاد خالقی، نویسنده کتاب‌ «ظلمت سفید»، نقش مطالعه داستان‌ در بارور نمودن قوه خیال و آرامش حاصل از آن برای مخاطب پرداخت. برنده جایزه داستان انقلاب در سال‌های ۹۳ و ۹۹ تاثیر فیلم و کتاب بر قوه خیال در نوجوانان را تبیین و مقایسه کرد. این نویسنده جوان صحبت خود را با تشریح محتوای کتاب‌های «بازی عوض شده»، «روز داوری» و «مردهای مرز شرقی» به پایان برد. در انتهای مراسم جشن امضای کتاب‌های نویسنده برگزار شد.

لازم به‌ذکر است فروشگاه کتابشهر سمیرم واقع در خیابان قدس با مساحتی بالغ بر۵۰ متر مربع، علاوه‌بر عرضه بیش از ۱۰۰۰ عنوان کتاب، لوازم‌التحریر و هدایای فرهنگی نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس