کد خبر 1285673
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
قیمت باورنکردنی بلیت VIP دیدار پرسپولیس-الهلال+عکس

قیمت جایگاه ویژه دیدار پرسپولیس با الهلال در ورزشگاه فیصل بن فهد باورنکردنی است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس فردا(شنبه) در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ در ریاض به مصاف الهلال می رود.

در همین رابطه بلیت فروشی این بازی حساس شب گذشته آغاز شد و در کمتر از یک ساعت تمام ۲۲ هزار و ۵۰۰ بلیت بازی فروخته شد.

قیمت باورنکردنی بلیت VIP دیدار پرسپولیس-الهلال +عکس

نکته جالب در این بلیت فروشی قیمت جایگاه های VIP ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض بود. بلیت های معمولی این بازی به قیمت ۵۰ ریال سعودی(۴۰۰ هزار تومان) فروخته شد.اما نکته باورنکردنی قیمت جایگاه های VIP  بود که با مبلغ ۴۵۰۰ ریال(معادل ۳۶ میلیون تومان) فروخته شد.

شاگردان گل محمدی روز گذشته به ریاض رسیدند و قرار است یک جلسه تمرینی پیش از دیدار با الهلال امروز انجام دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    13 1
    ارزش پول ریال ببین...
  • سعید IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    10 1
    برا اونا عادیه باور نکردنی نیست
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    5 2
    باز درود به شرف اون بابایی که بلیط بازی ایران کره رو 2 میلیون میفروخت :) خب عزیزات فارسی زبان و نوشابه باز کن، وقتشه که باید از اربابتون عربستان سقوطی تعریف کنید که آره پول اونا ارزشش زیاده، ۴۵۰۰ ریال سعودی چیزی براشون نی و حقوق 1 روزشونه که تازه هزینه ناهارشون هم بیشتر از 4500 ریال میشه و از این دست حرف ها، آفرین به شما ها، زودباشین زودتر از بقیه از این دست نظرات رو بدید تا نظراتتون بالاتر قرار بگیره و view بیشتری بخوره، کارتون تموم شد به عمو سلمان و مامان مریم هم سلام برسونید.
    • سیاوش IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
      3 3
      به تو میگن افراطی یه فکری به حال مریضت بکن
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    4 3
    حقوق یک سال کارگر تو ایران برا تماشای یک بازی ، بارک الله . همین دست فرمون بریم جلو حقوق پنج سال رو باید بدیم .
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    1 0
    سلام علیکم. چه پولایی خورده می شود . خدا می داند. استادیوم و تماشای فوتبال با همه محسنات جانبی ترویج ورزش و تحرک و سلامتی ، واقعیت بر این هست که یک پدیده و سنگ بنای غربی است. مساجد ما خانه خدا به نظرم این قدر گردش مالی ندارد.
    • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
      1 0
      ای بابا ! این چه مقایسه ایه دیگه! مسجد رو با کلیسا و کنیسه و معبد و آتشگاه و ... مقایسه میکنن نه با استادیوم! در همه این مظاهرعبادت و معنویت نیز اصلا نباید گردش مالی و توجهات دنیایی رخنه کند.
  • دیوار IR ۰۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    0 1
    زمانی که همین عربها تازه داشتن اولین برج بلند بتونی رو در امارات در 1948بنا میکردن ما تو ایران پالایشگاه نفت داشتیم .اونجایی فیلم ترانه های کمپانی رنگارنگ با خواننده های ایرانی برای عربها جلوه تازه‌ای داشت و ایران رو بهشت اسیا می‌نامیدند حالا به جایی رسیدیم که زندگی دو نسل بعد همین عربها برای خیلی از ما ایرانیا حال حاضر رویایی شده جایی که حقوق یک کارگر ایرانی برای معاش یکسالش به اندازه قیمت یک بلیط دیدن فوتبال 90دقیقه ای یک فرد عرب تو استادیوم شده ؟ وطن فروش نیستم دلاری هم برای وطن فروشی نمی‌گیرم ولی ننگ عالم بر اونهایی که به نام ایران و ایرانی خون ملت رو تو شیشه کردن که حالا ضرب المثل عرب ملخ خوری رسیده به عرب ناموس بری ..اونایی که بهترین وزیباترین دختران این سرزمین رو برای هم بستر شدن با شیوخ عرب میبرن و با خاک ایران برای خودشون جزیره میسازن وتاره مارو نجس می‌دونن تاریخ رو ورق بزنید که اعراب ساسانیان رو نابود کردن تمدن ایران رو به یغما بردن زنان و دختران ایرانی رو به بردگی گرفتن وباز تکرار تاریخ امروز هم دختران ایرانی و خاک ایرانی به یغما برده میشه و اینها همه نه از بی کفایتی یزدگرد ساسانی بلکه از بی اصالتی یزدگردهای زمان حال ایران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس