کد خبر 1286414
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
رئیس‌جمهو اواخر هفته به استان اردبیل سفر می‌کند

معاون اجرایی رئیس‌جمهور از سفر حجت‌الاسلام رئیسی به استان اردبیل در اواخر هفته جاری خبر داد.

به گزارش مشرق، صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: رئیس‌جمهور در هشتمین سفر استانی خود اواخر این هفته به استان اردبیل سفر می‌کند.

وی افزود: در خصوص سفرهای استانی رئیس‌جمهور و دولت به استان‌ها ما چند مرحله برنامه‌ریزی و بررسی طرح‌های اولویت‌دار داریم که امروز شنبه جلسه مربوط به استان اردبیل برگزار شد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهو با بیان اینکه پیش از برگزاری این جلسات کارشناسان معاونت اجرایی و دستگاه‌های مختلف با سفر به استان مورد نظر، نیازها و طرح‌های اولویت‌دار استان را شناسایی می‌کنند، گفت: پس از نظارت‌های میدانی جلساتی در ستاد حوزه معاونت اجرایی با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود و طرح‌های پیشنهادی بررسی و از میان آن‌ها طرح‌های اولویت دار انتخاب می‌شوند.

مرتضوی افزود: در جلسات روز شنبه طرح‌های اولویت‌دار به تفکیک با حضور کارشناسان دستگاه‌های مختلف همچنین کارشناسان سازمان برنامه و بودجه، نهاد ریاست‌جمهوری و معاونت اجرایی بررسی شده و در نهایت به عنوان پروژه‌های نهایی تنظیم و تقدیم حوزه معاونت اول ریاست‌جمهوری می‌شود.

وی افزود: در جلسه مربوط به استان اردبیل تاکنون با ۱۸ دستگاه اجرایی جلسه داشتیم که پروژه‌ها و طرح‌های محوری انتخاب شده و روش‌های تأمین اعتبار آن‌ها نیز بررسی شده است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهو با بیان اینکه تأمین اعتبار طرح‌های اولویت‌دار در قالب تسهیلات خرد و کلان تعیین می‌شود، گفت: در خصوص طرح‌های استان اردبیل با ۸ بانک عامل هماهنگی‌هایی صورت گرفته که در جلسه روز سه‌شنبه با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزرای مربوطه، نهایی و جمع‌بندی خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    1 1
    حضور در بین مردم و رسیدگی به امور آنها از نزدیک و دیدار چهره به چهره و ملاقات با صاحبان انقلاب و ولی نعمتان نظام از وظایف همه مسئولان در تمامی سطوح است و این امر از خصوصیات بارز تربیت یافتگان امام و رهبری و مردان انقلابی است که با این رفتار هر گونه موانع و فاصله میان مسئولین و مردم بر داشته می شود و مردم را امید وار و پایه های نظام را مستحکم و دشمن و بدخواهان را مایوس می نماید . ای کاش استانداران در استانها و فرمانداران در روستاهابا الگو گیری از جناب دکتر رئیسی در حوزه های ماموریتی لا اقل در ماه به یک شهرستان سفر و از نزدیک با مشکلات مردم آشنا و به امور معقول و مشروع شان رسیدگی و اطلاع رسانی می گردید . که این موضوع یک نمونه از نشانه های کار جهادی است یعنی غافل نشدن از مردم و سرکشی و بررسی و رفع مشکلات شان در تمام موارد در حد امکان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس