آتش‌بازی و صعود مقتدرانه النصر عربستان به نیمه نهایی

تیم فوتبال النصر عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا توانست الوحده امارات را در هم بکوبد و به نیمه نهایی صعود کند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم های فوتبال النصر عربستان و الوحده امارات امشب (شنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و در پایان تیم النصر موفق شد مقتدرانه الوحده را با نتیجه پنج بر یک شکست داده و به نیمه نهایی این مسابقات صعود کند.

در این دیدار یک طرفه عبدالرزاق حمدالله در دقیقه ۷، جلال‌الدین ماشاریپوف در دقایق ۵۲ و ۶۴، عبدالفتاح اسیری در دقیقه ۵۶ و سامی الناجی در دقیقه ۷۶ توانستند گل های النصر را وارد دروازه حریف کنند.  اسماعیل مطر نیز در دقیقه ۹۲ موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند.  

در دیگر دیدار این مرحله نیز تیم فوتبال پرسپولیس ایران و الهلال عربستان از ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف یکدیگر می‌روند تا حریف النصر در نیمه نهایی مشخص شود.  

برنامه مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق آسیا به شرح زیر است: 

۲۵ مهرماه

چونبورک هیوندای موتورز کره جنوبی - اولسان هیوندای کره جنوبی

پوهانگ استیلرز کره جنوبی - ناگویای ژاپن

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ایرانی واداده بیکار IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    0 0
    لیگ قهرمانان آسیا ؛لیگ پول دارها و مایه دار ها می باشد و متاسفانه با بضاعت کم و ناچیز تیمهای ایرانی رقابت با تیمهای تا دندان مسلح عربی و کره ای رقابت برای ما حکم همان «جنگ نا برابر » دارد .وقتی که تیمهای عربی به حکم ثروت هنگفت و باد آورده شان می توانند برای رویاروئی با تیمهای حریف بهترین و گران قیمت ترین بازیکن های جهان را آن هم برای یک یا دو بازی به خدمت بگیرند . از تیم پرس پولیس و استقلال که نتوانسته مطالبات و دستمزد سال های قبل بازیکنش را تامین کند یا برای اجاره زمین تمرین ده ها چالش را روبه روی خود می بینند چه کاری یاخته است .!!!!
    • ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      0 0
      خوشبحالشون سرمایه گذاری میکنم حقشونه خب
  • حسین IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    0 0
    حقشون خرج کردن زحمت کشیدند . ما میگیم پول دارن یا از پول نفت بهترین تیم هارو ساختن نباید حسرت یخوریم یا بهشون حسادت کنیم ما نخواستیم .مگر ما و ثروت های خدادادی نداریم .مگر ما نمی‌توانیم بهترین ورزشگاه ها و استادیوم ها رو بسازیم مگر ما نمی‌توانیم بازیکن خارجی بخریم مگر ما نمی‌توانیم به خانم ها اجازه تماشای بازی فوتبال رو بدهیم . ما نمی‌خواهیم . پس اونها حقشونه . ببخشید الان کل دنیا و کل تیم های جهان بر سر همین پول می‌چرخد بهترین بازیکن های جهان بر سر همین پول تیم های خود را جابجا میکنند . مقصر ما هستیم یا درست استفاده نمیکنیم یا نمی‌خواهیم . پس نوش جانشون هزینه کردن و وقت گذاشتن نتیجه هم گرفتن . بازی الهلال و پرسپولیس رو نگاه میکردم بازیکنان در بهترین سطح آمادگی جسمانی و روانشناسی شده و چه بازی تمیز و برنامه ریزی شده که آدم لذت میبره به نظرت ایران نمیتونه چنین کاری انجام بده . ما چسبیدم اونها پول نفت دارن . آخه احمق منابع طبیعی ایران صد برابر اونهاس اما هیچ کاری انجام نمیدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس