بیمارستان‌ نمایه کرونا نمایه

عضو شورای شهر تهران با اشاره وضعیت نگران کننده همراهان بیماران در اطراف بیمارستان‌های پایتخت گفت: به غیر از شهرداری باید نهادهای دیگر هم جهت رفع این موضوع ورود کنند.

به گزارش مشرق، مهدی پیرهادی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران درباره نابسامانی حضور همراهان بیماران در اطراف بیمارستان‌ها اظهارداشت: به غیر از شهرداری باید نهادهای دیگر هم ورود کنند تا با شروع بارش ها شاهد خسارت هموطنانمان نباشیم.

بیشتر بخوانید:

چند درصد تهرانی‌ها یک دُز واکسن تزریق کردند؟

وی افزود: روز گذشته از اطراف بیمارستان امام خمینی (ره)داشتم. متأسفانه همراهان بیماران در خیابان چادر زده بودند و شرایط سختی را می‌گذرانند.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: طی تماس با شهردار منطقه ۶، ایشان وعده در اختیار قرار دادن ساختمانی برای همراهان بیماران را دادند، اما این موضوع باید برای همه بیمارستان‌ها اجرا شود.

بیشتر بخوانید:

پیک ششم قابل پیش بینی نیست

پیرهادی بیان داشت: علاوه بر شهرداری لازم است نهادهای دیگر نیز به این موضوع ورود کنند تا در ماه های آینده و در فصول سرد که بارش‌ها آغاز می‌شود، شاهد خسارت دیدن همراهان بیماران در شهر باشیم.

وی در پایان با اشاره به انتخابات نظام مهندسی شهر تهران، گفت: ضمن آرزوی توفیق متخصصین در این انتخابات باید این نکته را مد نظر داشته باشیم که موضوع تأمین مسکن با روی کار آمدن یک جریان جدید در نظام مهندسی می‌تواند تسهیل شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس