پیام نوری المالکی به معترضان عراقی: اعتراضات خود را مسالمت آمیز برگزار کنید

نوری المالکی رهبر ائتلاف دولت قانون به شهروندان عراقی معترض به نتایج انتخابات توصیه کرد اعتراضات خود را مسالمت آمیز برگزار کنند.

به گزارش مشرق، نوری مالکی نخست وزیر اسبق عراق و رئیس ائتلاف دولت القانون در پیامی که در صفحه شخصی اش در توئیتر منتشر شد خطاب به مردم عراق تاکید کرد: کشور در شرایط بسیار خطرناکی از لحاظ روند عملیات سیاسی قرار دارد، از این رو از شما خواهش می کنم اعتراضات خود را نسبت به نتایج انتخابات در تجمع های مسالمت آمیز برگزار و حافظ امنیت باشد.

به گفته مالکی هرج و مرج و شورش با خواسته‌ها و تلاش‌های ما برای بسط امنیت و استقرار در کشور در تضاد قرار دارد.

از سوی دیگر برخی از رسانه‌های عراقی از حضور مقتدی صدر در بغداد خبر دادند.

با وجود آن که دفتر این شخصیت سیاسی عراقی خبر را تایید یا تکذیب نکرده اما رسانه‌های عراقی تاکید دارند وی از نجف وارد بغداد شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    0 0
    البته مردم عراق حق دارن اعتراض کنند،چون یک حسن روحانی دیگر بالا میاد! و طوری به کشور و مردم صدمه میزنه،که سالها نمی تون جمعش کنن! . دستکاری امریکا و غرب بسیار مشهوده! کلا همین که امریکا و غرب تویه عراق هستن،تضمن دستکاری شدید در انتخابات! دیگه سند و مدرک نمی خواد!
  • دماوند IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    0 0
    تقلبی صورت نگرفته.اگر هم بوده در حدی نبوده کهموجب از دست رفتن نیمی از کرسی های حشد الشعبی در مجلس بشود.اعتلاف فتح زیر نظر حشد الشعبی بشدت شعار های ضد آمریکایی میداد و همین موجب باخت آنها شد. من فکر میکنم که مردم عراق میترسند که بعد از رفتن آمریکا سیل تحریم های بین المللی بر ضد عراق وضع بشود. و چیزی شبیه لبنان و سوریه در عراق اتفاق بیفتد به همین دلیل طرفداران مقاومت بجای حشد الشعبی به حزب نوری المالکی که مواضع معتدل تری دارد رای دادند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس