کد خبر 1287230
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳
نجات پورتیموننزه به دست پیام نیازمند

دروازه‌بان ایرانی پورتیموننزه پرتغال در اولین دیدار خود برای تیمش درخشان ظاهر شد.

به گزارش مشرق، دیشب(یکشنبه) پورتیموننزه در دیداری خارج از خانه از جام حذفی لیگ پرتغال به مصاف تیم دسته سومی اولیویرنس رفته بود که این دیدار در نهایت با برتری شاگردان پائولو سرجیو و صعود پورتیموننزه به مرحله بعدی رقابت ها به پایان رسید.

در این دیدار دو تیم در پایان ۱۲۰ دقیقه به تساوی سه بر سه رضایت دادند و کار به ضربات پنالتی کشیده شد که پورتیموننزه با مهار پنالتی توسط دروازه بان ایرانی خود توانست با نتیجه پنج بر چهار در ضربات پنالتی از سد اولیویرنس بگذرد. نیازمند در این دیدار با عملکرد خوبش درخشان ظاهر شد.

دروازه بان ایرانی پورتیموننزه علاوه بر مهار پنالتی در ضربات پایانی، در جریان این دیدار نیز یک پنالتی دیگر را مهار کرد. تیم میزبان اولیویرنس در اواخر بازی و در دقیقه ۸۵ صاحب یک ضربه پنالتی شد و نیازمند موفق شد این ضربه پنالتی را هم مهار کند اما غفلت مدافعان پورتیموننزه باعث شد تا حریف روی ریباند دروازه را باز کند.

همچنین نیازمند در ضربات پنالتی یک توپ دیگر را هم مهار کرد که این بار داور بازی دستور به تکرار این ضربه داد. عملکرد درخشان نیازمند در اولین دیدار خود نشان از آینده خوب این دروازه بان ایرانی دارد. نیازمند امیدوار است در لیگ پرتغال نیز به عنوان دروازه بان اول درون دروازه پورتیموننزه قرار بگیرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس