کد خبر 1287767
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
اعتراض شدید تراکتور به عزیزی خادم به خاطر اشتباه کمیته استیناف و شکایت منصوریان+سند

باشگاه تراکتور ضمن اعتراض به رای کمیته استیناف بابت شکایت منصوریان، از عزیزی خادم خواست تا به این ماجرا ورود کند.

به گزارش مشرق، تراکتور معتقد است رای صادر کمیته استیناف در مورد منصوریان و دستیارانش یک اشتباه از سوی فدراسیون است و می تواند یک آبروریزی برای بخش حقوقی فوتبال باشد.

ماجرا این است که علیرضا منصوریان با دستیارانش در فصل گذشته به دلیل نتایج ضعیف از تراکتور اخراج شدند و به خاطر نوع قراردادشان، باشگاه ابتدا در کمیته وضعیت به پرداخت مبلغ کامل یک فصل محکوم شد اما در کمیته استیناف و قبل از رای نهایی، وکلای باشگاه اطلاع می دهند که همین کادر با تیم آلومینیوم قرارداد جدید امضا کرده و وارد باشگاه دوم شده اند و دیگر برای تا پایان فصل دارای استحقاق برای غرامت بیشتر نیستند. اما کمیته استیناف بدون توجه به دفاعیه تراکتور که به کارگیری منصوریان و دستیاران در باشگاه دوم را باعث تقلیل غرامت می داند، مجددا به نفع آنها رای می دهد. بدین معنی که این کادر علاوه بر حقوق از آلومینیوم، تا پایان همان فصل نیز جداگانه از تراکتور بطور موازی غرامت هم دریافت کنند.

بیشتر بخوانید:

درخواست ویژه منصوریان از عزیزی‌خادم

تراکتور بعد از این اتفاق به فدراسیون نوشت و اشاره کرد این رای که چهار نفر در یک دوره زمانی نیم فصل بتوانند دو دریافتی همزمان از دو باشگاه داشته باشند، یک فاجعه در صدور آرای فوتبالی است و این اشتباه از کمیته استیناف بعید بوده چون این رای اشتباه بیش از سه و نیم میلیارد به باشگاه خصوصی تراکتور ضرر مالی وارد می کند.

همچنین روز گذشته فدراسیون در اتوماسیون اداری به تراکتور اطلاع داده که برای پرونده مربوط به قراردادها اعاده دادرسی ندارد ولی باشگاه مصرانه معتقد است رای آنها اشکال دارد و کاملا غلط است و  به همین دلیل زیر بار آن نمی رود. در نامه تراکتور آمده در بند B از ماده ۶ در ضمیمه ۸ آیین نامه نقل و انتقال فیفا مصوب ۲۰۲۱ آشکار نوشته شده وقتی مربی که قراردادش حتی فسخ غیر موجه شده، اگر حین رسیدگی با باشگاه بعدی قرارداد امضا کند، پرداخت هرگونه غرامت به وی از آن لحظه قطع می شود. 

پاسخ کمیته استیناف این بوده که برای مربیان مقررات نقل و انتقال نیست و به قرارداد آنها اکتفا می کند ولی همین کمیته حاضر نیست به مقررات نقل و انتقال فیفا و رویه های جهانی مراجعه کند. از طرف دیگر همین آرای اشتباه پنجره تراکتور در بخش پرونده های داخلی را بسته است. باشگاه تراکتور معتقد است عزیزی خادم باید در این زمینه دخالت کند و جوابگوی هواداران آنها باشد.

تصویر آئین نامه فیفا در مورد نوع شکایت مربیان را در زیر ببینید:

اعتراض شدید تراکتور به عزیزی خادم

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • آذربایجان IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    6 0
    ما هیچ انتظاری از عدالت در فدراسیون فوتبال فاسد نداریم، یادم هست وقتی بحث تحقیق و تفحص از فساد در فوتبال جدی شد به طور ناگهانی رییس فدراسیون و مدیران عامل استقلال و پیروزی دچار بیماری و نارسایی قلبی شده و از شغل شریف استعفا دادند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس