کد خبر 1287837
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
عصبانیت باشگاه بارسلونا از ستاره فرانسوی

اسپورت کاتالونیا نوشت که بارسلونا از دست ستاره فرانسوی خود عصبانی و خسته شده است.

به گزارش مشرق، باشگاه بارسلونا در این هفته‌های سعی دارد با چند بازیکن جوان و آینده‌دار خود تمدید کند. ابتدا قرارداد پدری را تا ۲۰۲۶ تمدید کرد و مذاکرات بر سر تمدید قرارداد با بازیکنانی چون «آنسو فاتی» و «عثمان دمبله»‌ از سر گرفته شد. در خصوص آنسو فاتی باشگاه با مینو رایولا به نظر به توافق رسیده و این بازیکن به احتمال فراوان در این تیم خواهد ماند. اما موضوع عثمان دمبله کمی پیچیده شده و بارسلونا از دست این بازیکن خسته و عصبانی شده است.

اسپورت کاتالونیا نوشت که بارسلونا از دست دمبله خسته و عصبانی شده زیرا این بازیکن روند مذاکرات را کاملاً طولانی کرده و مشخص نیست تصمیمش به چه شکل است. دمبله خواهان ماندن است ولی مدیر برنامه‌های او می‌خواهد قراردادی بهتر برای موکلش امضا کند. بارسلونا به نظر کوتاه نخواهد آمد و مدعی شده که اگر دمبله این قرارداد را امضا نکند، این بازیکن حق ندارد تا پایان فصل برای تیم بازی کند.

بیشتر بخوانید:

گزینه پیکه برای توپ طلا

بارسلونا می‌خواهد با تحت فشار قراردادن دمبله باعث تمدید قرارداد او شود. آنها گفته‌اند که اگر در سال منتهی به جام جهانی بازی نکنی، فرصت حضور در قطر را از دست خواهی داد. بارسلونا با همه این ترفندها، همچنان در متقاعد کردن دمبله ناکام مانده و به خاطر همین خسته و عصبانی شده است.

بارسلونا پیش از نیز تصمیمات جدی در خصوص بازیکنان خود گرفته است که می‌توان به فروش «ایلیایش موریبا» اشاره کرد. بازیکن جوانی که همه می‌گفتند پوگبای آینده فوتبال است توسط باشگاه بارسلونا به لایپزیگ فروخته شد. بارسلونا قصد داشت با او تمدید کند ولی وقتی پیشنهادی عجیب او را شنید، این بازیکن را به آلمان فرستاد.

حالا باید دید که وضعیت دمبله در تیم بارسلونا چه خواهد شد. بسیاری امیدوار هستند که با بازگشت این ستاره فرانسوی، اوضاع در تیم آبی‌اناری نیز بهتر شود و کومان رنگ روزهای خوب را بیشتر ببیند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس